וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הטבעות, קוברה קאי, סיפורה של שפחה, ריק ומורטי: מדריך סדרות ספטמבר 2022

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 20:08

הסדרה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה מגיעה סוף סוף למסך, סדרה חדשה מעולמות "מלחמת הכוכבים", הדרמה הדיסטופית על הדיכוי הנשי בגילעד חוזרת עם עונה חדשה, רוחות הרפאים חוזרות משני צדי האוקיינוס האטלנטי ועוד המון עונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בספטמבר 2022

טריילר לסדרה "שר הטבעות: טבעות הכוח"/אמזון פריים וידאו

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

חמישי, 1 בספטמבר 2022

שר הטבעות: טבעות הכוח (The Lord of the Rings: The Rings of Power)
סדרת הפנטזיה החדשה והאולטרה-יקרה - למעשה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה - על פי יצירתו הקלאסית של ג'ר"ר טולקין. בניגוד לטרילוגיית הסרטים של פיטר ג'קסון מראשית המילניום, עלילתה חוזרת אלפי שנים אחורה לאירוע שמוזכר בדקות הראשונות של "אחוות הטבעת": יצירתן של טבעות הכוח. אלה שחושלו באש הר מורדור כדי לחלק באופן שווה את יחסי הכוחות בתוך הארץ התיכונה ולאפשר לה להתפתח בהרמוניה. החזרה לסיפור המקור מאפשרת ל"טבעות הכוח" להגדיל את רוחב היריעה לכל ממלכות הארץ התיכונה: ממלכות בני האדם, בני הלילית, הגמדים ומורדור עצמה. שמונה פרקים שמתוכם עולים בבת אחת שני הראשונים, ובמקביל כמובן גם באמזון ישראל. בשעון המקומי הפרקים יהיו זמינים כבר ב-4:01 לפנות בוקר בלילה שבין חמישי לשישי.

דיטוקס (Off the Hook)
סדרה קומית צרפתית חדשה של נטפליקס. לאה ומאנון, שותפות לדירה, קולטות שיש להן יחסים רעילים עם האינטרנט ונוקטות צעד קיצוני ובלתי מתקבל על הדעת: התנתקות מכל המכשירים למשך 30 יום.

Pantheon
דרמת אנימציה חדשה ומסקרנת מאוד שיצר קרייג סילברסטין ("המרגלים של וושינגטון") עבור שירות הסטרימינג AMC פלוס, ומבוססת על סיפורי המד"ב של הסופר קן ליו (ש"ביבר הנייר" שלו הוא עדיין היצירה היחידה שזכתה גם בפרס הוגו, גם בנבולה וגם בפרס הפנטזיה העולמי). מאדי, מתבגרת שסובלת מבריונות, מתחילה לקבל הודעות מזר מסתורי. הלה מתגלה עד מהרה כאביה שנפטר לאחרונה, דיוויד (קים), שתודעתו הועלתה לענן בעקבות סריקת מוח ניסיונית והרסנית. דיוויד הוא הראשון מתוך סוג חדש של ישות: "בינה מועלה" או "UI", אבל הוא לא יהיה האחרון, מאחר שמתפתחת קונספירציה עולמית שמאיימת לעורר סוג חדש של מלחמת עולם. קאסט המדבבים המרהיב כולל בין היתר את קייטי צ'אנג ("בלינג רינג"), דניאל דיי קים ("אבודים"), מוד אפטאו ("אופוריה"), רוזמרי דוויט ("מד מן"), פול דיינו ("זה ייגמר בדם"), טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש"), ארון אקהרט ("האביר האפל"), סקוט מקניירי ("קוד שרוף"), קורי סטול ("בית הנייר"), רון ליווינגסטון ("אחים לנשק") וגם וויליאם הארט בתפקידו האחרון. העונה הראשונה מונה שמונה פרקים בשידור שבועי, ועונה שנייה כבר הוזמנה. עכשיו שמישהו ירכוש אותה לשידור בישראל.

עוד בוואלה!

טרנטינו נגד השטאזי: אפילו שהיא מגוחכת, "קליאו" בנטפליקס מספקת בינג' מהנה

לכתבה המלאה

שישי, 2 בספטמבר 2022

השטן באוהיו (Devil in Ohio)
מיני-סדרה חדשה של נטפליקס בכיכובן של אמילי דשנל ("בונז") ומדלן ארתור ("לכל הנערים שאהבתי"). פסיכיאטרית אוספת לביתה מטופלת צעירה שנמלטה מכת מסתורית, וחושפת את משפחתה שלה ואת חייה לסכנה.

מזויפות (Fakes)
דרמת נעורים קומית קנדית חדשה של נטפליקס, על חברוּת והונאה המסופרת מנקודות מבט שונות. החברות הכי טובות זואי ובקה מקימות אימפריה להפקת תעודות מזהות מזויפות, אבל כשהעסק מתחיל לשגשג, מציאות חיי הפשע טופחת על פניהן. מככבות אמיליה בראנאק ("לכל הנערים שאהבתי") וג'ניפר טונג, וגם עם ריצ'רד הרמון ("ה-100").

את לא משהו מיוחד (You're Nothing Special)
קומדיית התבגרות ספרדית חדשה של נטפליקס בכיכובה של דליה ברופאו ("נערות ההוקי"). החיים בעיר החדשה שאמאיה עברה אליה נעשים הרבה יותר מעניינים, כשפושטת בבית הספר שמועה שהיא ירשה את כוחות הקסם של סבתה.

אחים לשידוכים (Dated and Related)
תחרות חדשה של נטפליקס עם טוויסט: אחים ואחיות רווקים ורווקות עוזרים אחד לשני לחפש אחר נפש תאומה, בתקווה למצוא אהבה במהלך שהותם בווילה מפוארת, ואולי גם לזכות ב-100 אלף דולר. מנחה מלינדה ברי, שהופיעה ב"חם, לוהט, רותח!" ויודעת דבר או שניים על ריאליטי שידוכים.

בית למכירה (Buy My House)
המנחה נינה פרקר ("לילה פופ" של ערוץ !E) מלווה מוכרים בפוטנציה ועוזרת להם להיערך למשא ומתן מלחיץ עם משקיעים, במסגרת תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס שבה בעלי בתים מכל רחבי ארצות הברית מציעים לארבעה משקיעי נדל"ן מנוסים נכסים למכירה, ומקווים לסגור עסקה שתשנה את חייהם בן לילה.

החיים המופלאים של נשות בוליווד (Fabulous Lives of Bollywood Wives)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שעוקבת אחר ארבע חברות מהמעגל הפנימי של בוליווד, בעודן נהנות מהחיים הטובים ומנסות לתמרן בין קריירה, משפחה וחברים - והכול לעיני המצלמות.

שבת, 3 בספטמבר 2022

גברות קטנות (Little Women)
עיבוד שלישי בתוך חמש שנים לספרה האיקוני של לואיזה מיי אלקוט - ראשית במיני-סדרה של ה-BBC, לאחר מכן בסרטה הנפלא של גרטה גרוויג ועכשיו בגרסה קוריאנית שעולה בנטפליקס וכמובן נוטלת חירויות יצירתיות גדולות, ובהתאם גם שמה בעברית חורג מהמקובל. העלילה עוקבת אחר שלוש אחיות עניות ואמיצות שיוצאות נגד המשפחה העשירה בקוריאה. הסדרה מונה 12 פרקים שישודרו במשך שישה שבועות, פרק בשבת ופרק ביום ראשון (כנראה בלי תרגום לעברית).

ראשון, 4 בספטמבר 2022

ריק ומורטי
עונה שישית לקומדיית האנימציה הפופולרית (במקביל גם בנטפליקס).

אבא אמריקאי
המשך העונה ה-18 של קומדיית האנימציה המצוינת שיצר סת' מקפרלן (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Savage River
דרמת פשע אוסטרלית חדשה בת שישה חלקים בכיכובה של קתרין לנגפורד ("13 סיבות"). אסירה משוחררת מנסה להמשיך בחייה ולחזור לעיירת הולדתה הקטנה, רק כדי להפוך לחשודה העיקרית כאשר מתרחש רצח.

שלישי, 6 בספטמבר 2022

המטרה: מינכן (Munich Match)
סדרת דרמה גרמנית-ישראלית חדשה בת שישה פרקים, שנוצרה על-ידי התסריטאית הישראלית מיכל אבירם ("מתים לרגע", "להיות איתה", "פאודה") והתסריטאי הגרמני מרטין בנקי ("אפל", "ברלין אלכסנדרפלאץ") ומשודרת בהוט לציון חמישים שנים לטבח הישראלים באולימפיאדת מינכן ב-1972. הסדרה עוקבת אחר משחק ידידות בין קבוצת כדורגל ישראלית לקבוצה גרמנית במינכן. במקביל, איום טרור קונקרטי על הישראליים מאיים לפוצץ את המשחק, וגופי הביון של ישראל וגרמניה נאבקים על האבטחה והביטחון האישי של השחקנים הישראליים, במה שמהדהד לאירועים שהתרחשו ב-1972. מככבים יוסף סוויד ("הבועה", "התסריטאי"), סיינב סאלח ("הכלבים של ברלין", "דויטשלנד 86"), יגאל נאור ("מינכן", "אוסלו"), שאדי מרעי ("פאודה", "ג'ודה"), דב גליקמן ("שטיסל", "שטוקהולם"), יבגניה דודינה ("חזרות", "כבודו"), ועומר פרלמן ("שבאבניקים").

Queen Sugar
עונה שביעית ואחרונה לדרמה של הבמאית אווה דוברניי ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי, על שלושה אחים ואחיות שנאלצו לחבור זה לזה כדי לנהל את חוות קני הסוכר המשפחתית בלואיזיאנה הכפרית, אחרי שנים שבהן היו מנוכרים.

War of the Worlds
עונה שלישית לעיבוד של קאנאל פלוס לספר המד"ב הקלאסי של ה"ג' וולס על פלישת חייזרים, בכיכובם של גבריאל ביירן ("החשוד העיקרי") ודייזי אדגר-ג'ונס ("אנשים נורמלים") (בהמשך גם בדיסני פלוס, קרוב לוודאי).

רביעי, 7 בספטמבר 2022

שולחן השף: פיצה (Chef's Table: Pizza)
ספין אוף לסדרה התיעודית המהוללת של נטפליקס, המספקת טעימה - ויזואלית, על כל פנים - מהפיצות הטובות ביותר בעולם, מעשה ידיהם של שפים ידועים שלשים תשוקה, יצירתיות ועבודה קשה לתוך כל משולש.

הרוצחים הסדרתיים של הודו: יומנו של רוצח (Indian Predator: The Diary of a Serial Killer)
דוקו פשע חדש הודי של נטפליקס. תיק רצח של עיתונאי נסגר כשנמצא חשוד במעשה - עד שיומן סודי מצביע על 13 קורבנות נוספים, ואולי גם על קניבליזם.

דוק מרטין
עונה עשירית ואחרונה לדרמה הקומית הבריטית על הרופא העירוני הנרגן, שהפך לרופא כפרי ביישוב מהמם ביופיו לחופי קורנוול (בהמשך גם בנטפליקס).

Tell Me Lies
דרמה חדשה של הולו בכיכובם של גרייס ואן פאטן ("תשעה זרים גמורים") וג'קסון ווייט ("גברת פלטשר"). העלילה עוקבת לאורך שמונה שנים אחר מערכת יחסים סוערת אך מכשפת. כאשר לוסי אולברייט וסטיבן דמרקו נפגשים בקולג', הם נמצאים באותו גיל מכונן שבו בחירות יומיומיות לכאורה מובילות לתוצאות בלתי הפיכות. למרות שמערכת היחסים שלהם מתחילה כמו כל רומן טיפוסי בקמפוס, הם נקלעים במהירות להסתבכות ממכרת שתשנה לצמיתות לא רק את חייהם, אלא גם את חיי כל הסובבים אותם (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

חמישי, 8 בספטמבר 2022

הטובות לקרב
עונה שישית ואחרונה לדרמה המשפטית והפוליטית המעולה בכיכובה של כריסטין ברנסקי. לישורת האחרונה מגיעים בתפקידי אורח ג'ון סלאטרי, אנדרה בראוור, וגם אלן קאמינג שחוזר לראשונה מאז "האישה הטובה" בתפקיד איליי גולד, וכן קארי פרסטון בתפקיד אלסבת' טסיוני הנהדרת (למחרת גם ביס).

עונת החתונות (Wedding Season)
דרמת מתח קומית רומנטית חדשה של הולו. בכיכובם של רוזה סלזאר ("בלתי גמור") וגאווין דראה ("ויקינגים ואלהלה"). קייטי וסטפן מתאהבים זו בזה במהלך חתונה ופוצחים ברומן, למרות שקייטי כבר מאורסת לאחר. חודשיים מאוחר יותר, בזמן חתונתה של קייטי, בעלה החדש וכל משפחתו נרצחים. המשטרה חושדת שסטפן אחראי לרצח. סטפן מאמין שקייטי היא הרוצחת. אף אחד אינו יודע מהי האמת (במקביל גם בדיסני פלוס).

מכוניות בדרכים (Cars on the Road)
ספין-אוף חדש של דיסני פלוס לסרטי "מכוניות", שבמסגרתו לייטנינג מקווין וחברו הטוב מייטר יוצאים מזרחה מרדיאטור ספרינגס, בטיול חוצה יבשה כדי לפגוש את אחותו של מייטר. אואן ווילסון ולארי דה כייבל גאי חוזרים לדבב את דמויותיהם. תשעה פרקים.

להתבגר - החיים האמיתיים (Growing Up)
סדרת דוקו חדשה של דיסני פלוס החוקרת את האתגרים, הניצחונות והמורכבות של גיל ההתבגרות באמצעות עשרה סיפורים. הסדרה משתמשת ביצירת סרטים נרטיביים, ניסיוניים ודוקומנטריים כדי לעקוב אחר משתתפי הסדרה בזה אחר זה, כולם בגילאים 18-22, בזמן שהם מספרים את סיפורו. כל אחד מהפרקים מציג אדם אחר, וכולם מייצגים מגוון רחב של חוויות חיים ומציעים מבט על גיל ההתבגרות ועל המכשולים החברתיים, המשפחתיים והפנימיים העומדים בפניהם של צעירים בדרכם לגילוי עצמי וקבלה.

לכודים: תעלומה ברמה (Entrapped)
אולאפור דארי אולאפסון ואילמור קריסטאנסדוטיר חוזרים לגלם את הדמויות הראשיות בסדרת ההמשך של נטפליקס ל"לכודים" האיסלנדית עטורת הפרסים. הפעם אנדרי והינריקה חוקרים רצח של חבר כת שקשור לסכסוך קרקעות של חבורת אופנוענים ולאישה שנעלמה ב-2013.

המשובשים (The Imperfects)
סדרת מד"ב קנדית חדשה של נטפליקס, מהצוות שעומד מאחורי "המסדר", שגם היא זמינה בשירות. אבי, טילדה וחואן סובלים מתוצאות לוואי מפלצתיות של ניסוי שהשתבש, ומשלבים כוחות כדי לנסות למצוא את המדען שאחראי לכך - ותרופה למצב. מככבים מורגן טיילור קמפבל ("הפלייליסט של זואי"), ריאנה ג'גפאל ("מולדת: פורט סיילם"), איניאקי גודוי ("מי הרג את שרה?") ואיטליה ריצ'י ("השורד המיועד").

טאץ' אוהב לעוקב (Who Likes My Follower)
תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס. שלושה משפיעני רשת מצליחים מאמנים שלושה עוקבים נאמנים, ועוזרים להם לצמצם רשימה של בני זוג פוטנציאליים בתקווה להמיר את עולם הדייטינג המקוון והמנוכר באהבת אמת.

Last Light
מת'יו פוקס חוזר לטלוויזיה לראשונה מאז שהסתיימה "אבודים" ב-2010, במיני-סדרת אקשן בת חמישה פרקים של פיקוק. העלילה חובקת-העולם עוקבת אחר משפחה אחת שחייה נקלעים למערבולת כאשר העולם נכנס לתוהו ובוהו בעקבות מחסור בגז. לצד פוקס מככבת ג'ואנה פרוגט ("אחוזת דאונטון").

שישי, 9 בספטמבר 2022

קוברה קאי (Cobra Kai)
שמונה חודשים בלבד אחרי קודמתה, מגיעה לנטפליקס העונה החמישית של סדרת הלהיט, ספין אוף לקלאסיקת האייטיז "קראטה קיד".

קדושי הנרקוס (Narco-Saints)
דרמת אקשן דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס המבוססת על אירועים אמיתיים. יזם פשוט מצטרף למשימה סודית של הממשלה במטרה לתפוס ברון סמים קוריאני שפועל בדרום אמריקה. בין היתר מככב פארק הא-סו מ"משחק הדיונון" (וגם מהעיבוד הקוריאני ל"בית הנייר").

מרלי: העז לדעת (Merlí. Sapere Aude)
עונה שנייה לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס, העוקבת אחר סטודנט שנרשם לאוניברסיטה כדי ללמוד פילוסופיה ונתקל באתגרים ופיתויים.

סנטרל פארק (Central Park)
חלק שני בעונה השנייה של סדרת האנימציה של לורן בושארד, יוצר "ההמבורגרים של בוב", באפל טיוי פלוס. קומדיה מוזיקלית העוקבת אחר משפחה שמתגוררת בסנטרל פארק בניו יורק ומשגיחה על תחזוק המקום. מדבבים לזלי אודום ג'וניור ("המילטון") קתרין האן, קריסטן בל, טייטוס בורג'ס, דויד דיגס ("המילטון", "רכבת הקרח") וסטנלי טוצ'י.

American Gigolo
עיבוד של רשת הכבלים שואוטיים לקלאסיקה הקולנועית של פול שריידר. ג'ון ברנת'ל ("המעניש", "העיר הזאת שלנו") נכנס לנעליו של ריצ'רד גיר ומגלם את ג'וליאן קיי, המשתחרר מהכלא אחרי 15 שנים שבהן היה אסור על פשע שלא ביצע. כעת הוא מנווט במערכות היחסים המסובכות שלו עם אהובתו לשעבר מישל (גרטשן מול, "אימפריית הטיילת"), אמו הבעייתית והאנשים שבגדו בו. בעודו נאבק ליישב בין נער הליווי שהיה בעבר לבין האיש שהוא היום, הבלשית סאנדיי (רוזי אודונל) מחפשת את האמת על הרצח שג'וליאן הואשם בו לפני כל השנים, ואגב כך חושפת קנוניה גדולה בהרבה.

ראשון, 11 בספטמבר 2022

The Serpent Queen
דרמה תקופתית חדשה של רשת הכבלים סטארז, המגוללת את סיפורה של קטרינה דה מדיצ'י, נערה יתומה שבנישואיה למלך צרפת מצופה ממנה לספק נדוניה עשירה ולספק לו יורשים, אך היא מגלה שבעלה מאוהב באישה מבוגרת ושהיא עצמה לא יכולה להרות. סמנתה מורטון ("מתוק ומרושע", "חיות הפלא והיכן למצוא אותן") מגלמת את הגיבורה, ומלבדה נמצאים כאן גם צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), לודיווין סנייה ("בריכת שחייה") וקולם מיני ("מסע בין כוכבים: הדור הבא").

Monarch
דרמה חדשה של רשת פוקס שנשמעת כמו "נאשוויל" החדשה - דרמה סבונית על רקע מוזיקת קאנטרי. המלך המכהן של מוזיקת ​​הקאנטרי, אלבי רומן, יחד עם אשתו המוכשרת והקשוחה, דוטי קנטרל רומן, יצרו שושלת מוזיקת ​​קאנטרי, אבל למרות ש"רומן" הוא שם נרדף לאותנטיות, הבסיס להצלחתם הוא שקר. כאשר מעמדם נמצא בסכנה, יורשת העצר ניקי רומן לא תבחל בדבר כדי להגן על מורשת משפחתה, בעודה מחפשת את דרכה שלה לכוכבות, לצד אחיה ואחותה.

שני, 12 בספטמבר 2022

פרסי האמי ה-74
הטקס החשוב של הטלוויזיה, שבישראל יועבר בשידור חי ביס כמדי שנה. אלה המועמדויות המרכזיות.

שלישי, 13 בספטמבר

בוגד
סדרה חדשה בת שמונה פרקים של עמית כהן ורון לשם (יוצרי "שעת נעילה") בהוט, בכיכובם של ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי. בטיסה מתל אביב להודו נעלם המטוס מהאוויר, והפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, הכוללים בין היתר את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו לקוי ראייה וכעת חוזר לעזור בחקירה. בני משפחות הנעדרים מחטטים בחיי יקיריהם ומגלים סודות שלא ידעו על האדם שהיו בטוחים שהם מכירים יותר מכל. ישראלים בכל הארץ מתחילים לחשוד בילדיהם, בהוריהם, בבני זוגם, כשגילויים חדשים מבהירים שהפתרון לחידה, מה קרה בתא הטייס ומה עלה בגורל המטוס, מסתתר בין זהויות הנוסעים.

Never Mind the Buzzcocks
עונה שנייה לגלגול החדש של שעשועון המוזיקה הבריטי האגדי ברשת סקיי. גרג דיוויס מנחה.

רביעי, 14 בספטמבר 2022

סיפורה של שפחה
הדרמה הדיסטופית בכיכובם של הפרצופים של אליזבת' מוס חוזרת לעונה חמישית. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע (למחרת גם בהוט).

תיכון הלבבות השבורים (Heartbreak High)
קלאסיקת הנעורים האוסטרלית זוכה לעיבוד מחודש בנטפליקס. ציור קיר חושף את כל הזוגות הסודיים בתיכון "הארטלי" ומחולל סערה. אמרי, הנערה שאחראית לו, סובלת נידוי חברתי ונאלצת להתמודד עם ההשלכות של מעשיה.

חטאי אימנו: רציחות יום הדין (Sins of Our Mother)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס מאת סקיי בורגמן, הבמאית המוערכת של "נחטפה לנגד עיניהם", "יריתי באבא" ו"הנערה שבתמונה". ילדיה של לורי ואלו נעלמים, והחיפוש אחריהם חושף שורה של מקרי מוות חשודים, בעל חדש השותף לדעותיה על סוף העולם - ומעשה רצח.

היעלמות בלורנסקוג (The Lørenskog Disappearance)
דרמת פשע נורבגית חדשה של נטפליקס המבוססת על אירועים אמיתיים. אשתו של מיליארדר נעלמת, ומשטרת נורבגיה נאלצת להתמודד עם עיתונאים חסרי מנוח ועם מודיעים שמספקים מידע שגוי.

אל ריי, ויסנטה פרננדז (El Rey, Vicente Fernández)
דרמה מקסיקנית חדשה של נטפליקס בכיכובו של חיימה קמיל ("ג'יין הבתולה"). מערבולת החיים והקריירה של אייקון המוזיקה המקסיקנית ויסנטה פרננדס מסופרת במשך שבעה עשורים, החל מהחינוך הצנוע שלו ועד לימי כוכבותו.

חמישי, 15 בספטמבר 2022

אטלנטה
ארבעה חודשים אחרי שהסתיימה קודמתה, מגיעה העונה הרביעית והאחרונה של הדרמה הקומית של דונלד גלובר ב-FX, שאמורה להיות - בתקווה - הרבה יותר מקורקעת ונורמלית מהשלישית (בהמשך גם ביס).

Vampire Academy
ג'ולי פלק, שניהלה והפיקה את "יומני הערפד" לאורך כל חייה, חוזרת עם סדרה חדשה שמבוססת על ספרי נוער ועוסקת בערפדים ובהתבגרות. הפעם היא עושה זאת בפיקוק, בעלילה שכמשתמע משמה מתרחשת באקדמיה לערפדים, פנימייה שבה יש דגש על מעמדות בין התלמידים השונים. באקלים הזה, ידידותן של שתי צעירות מתעלה על המעמדות כשהן מתכוננות להשלים את השכלתן ולהיכנס לחברת הערפדים - האחת כבת מלוכה רבת עוצמה, והשנייה, חצי-ערפדית, כמגנה. יחד עם פלק עיבדה את הסדרה מרגריט מקינטייר, שב"יומני הערפד" גילמה את השריף פורבס, אמה של קרוליין, ואז בסדרות הבת "המקוריים" ו-"Legacies" הצטרפה לצוות הכותבים.

שישי, 16 בספטמבר 2022

גורל: סאגת ווינקס (Fate: The Winx Saga)
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה של נטפליקס. גרסה בוגרת (יותר) לסדרת האנימציה "מועדון ווינX", על תלמידות בבית ספר לפיות שלומדות איך להשתמש בכוחות הקסם שלהן בעודן מתמודדות עם אהבה, יריבות - והמפלצות שמאיימות על עצם קיומן.

סנטו (Santo)
דרמת פשע ספרדית חדשה של נטפליקס. שני שוטרים שמתגוררים משני צדי האוקיינוס האטלנטי, מנהלים מצוד מר ונואש אחר סוחר סמים בינלאומי אכזר שזהותו אינה ידועה ופניו מעולם לא נחשפו.

האמיצים (The Brave Ones)
סדרת פנטזיה דרום-אפריקנית חדשה של נטפליקס. אלה כל-יכולה שהתגלמה בדמות אישה צעירה, חייבת לרתום את כוחותיה האלוהיים כדי לנקום את מות אחותה ולהגן על משפחתה מפני הרס.

האהבה היא עיוורת (Love Is Blind: After the Altar)
פרקים נוספים בעונה השנייה של סדרת הריאליטי של נטפליקס, העוקבת אחר זוגות ורווקי העונה השנייה אחרי החתונות.

המסע הגדול מציגה… (The Grand Tour Presents: A Scandi Flick)
ספיישל חדש של סדרת הריאליטי האהובה של אמזון פריים וידאו, שבמסגרתו יוצאים ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'רד האמונד לגיחה הראשונה שלהם אחרי המגפה, אל המרחבים הקפואים של החוג הארקטי הסקנדינבי.

לוס אספוקיס/מפחידוס (Los Espookys)
עונה שניה לסדרה הקומית של HBO על קבוצת חברים שאוהבים סרטי אימה הופכת את התחביב לעסק שונה ומיוחד (למחרת גם ביס, סלקום טיוי והוט).

ראשון, 18 בספטמבר 2022

אריות הים (SEAL Team)
עונה שישית לדרמת הפעולה של CBS בכיכובו של דיוויד בוריאניז (בהמשך גם ביס).

The U.S. and the Holocaust
מיני-סדרה חדשה בת שלושה פרקים של הדוקומנטריסט הפורה והמהולל קן ברנז ב-PBS, שבוחנת את יחסה של ארצות הברית לעליית הנאציזם ושואת היהודים באירופה לפני שפרצה המלחמה, במהלכה ואחריה. השחקן פיטר קויוטי מקריין.

שני, 19 בספטמבר 2022

Quantum Leap
הסדרה האהובה "זינוק לאתמול" זוכה לסדרת המשך ב-NBC. במקור, ששודר בין השנים 1989 ל-1993, גילם סקוט באקולה את ד"ר סאם בקט, שהתנדב לנסות על גופו ניסוי חדשני של מסע בזמן שבמסגרתו הוא מזנק אל גופיהם של אנשים שונים בהיסטוריה, על מנת לתקן משהו הדרוש תיקון. הסדרה החדשה מציגה צוות חדש שמשיב לתחייה את הפרויקט, וגיבור חדש שחווה על בשרו את אותו תהליך, פיזיקאי בשם בן סאונג (בגילומו של ריימונד לי, "אהבה בשחקים: מאווריק"). בשלב הזה אין תכנון לשובו של סאם בקט, אבל קרוב לוודאי שההפקה בהחלט מנסה לעשות את זה, ולו כי הסדרה המקורית השאירה אותו אבוד לנצח בזינוקים.

NCIS
הסדרה המצליחה חוזרת עם עונה 20, לראשונה ללא כוכב הסדרה מארק הרמון, שפרש במהלך העונה הקודמת. למרות עזיבתו, הצליחה הסדרה לשמור על המקום הראשון בטבלאות הרייטינג גם בעונה הזו (ב-22 בספטמבר גם ביס).

NCIS: הוואי
עונה שנייה גם לסדרת הבת (בהמשך גם בהוט ובסלקום).

מוקד 911
עונה שישית לדרמת האקשן של ריאן מרפי ברשת פוקס (בהמשך גם ביס).

Bob ♥ Abishola
עונה רביעית לסיטקום של CBS מבית היוצר של צ'אק לורי ("המפץ הגדול", "שני גברים וחצי"), על הגבר האמריקאי שהתאהב באחות השיקומית שלו מניגריה.

חדשים בשכונה (The Neighborhood)
עונה חמישית לקומדיה של CBS (ב-24 בספטמבר גם ביס).

Dancing With the Stars
אחרי 30 עונות ברשת ABC, תחרות הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" עוברת בארצות הברית לדיסני פלוס, אבל לפי שעה היא לא מתוכננת לעלות גם בשירות הסטרימינג בישראל.

The Cleaning Lady
עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת פוקס בכיכובה של אלודי יאנג (אלקטרה מסדרות "דרדוויל" ו"המגנים"), על האמא והרופאה שהפכה ל"מנקה" מטעם המאפיה. השחקן נבין אנדרוז (סעיד מ"אבודים") מצטרף לקאסט.

שלישי, 20 בספטמבר 2022

Reboot
קומדיה חדשה ומסקרנת שיצר סטיבן לויתן לראשונה מאז ש"משפחה מודרנית" הסתיימה ב-2019. עם גל החידושים והעדכונים של סדרות עבר (ע"ע "זינוק לאתמול" יום קודם לכן), הסדרה החדשה של הולו מתארת מה מתרחש מאחורי הקלעים של הפקה כזו, סיטקום משפחתי פיקטיבי ששנים אחרי שהמקור הסתיים מחזיר את הקאסט המקורי לטובת פרקים חדשים, ואיתם כל הבעיות הבלתי פתורות ביניהם. הקאסט המבטיח כולל את קיגן-מייקל קי ("קי ופיל", "שמיגדון"), ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס"), ג'ודי גריר ("ילדותי", "מה נשים רוצות"), פול רייזר (שבעצמו עשה ריבוט ל"משתגעים מאהבה" לא מזמן), רייצ'ל בלום ("האקסית המטורפת") ועוד (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

אף בי איי
עונה חמישית לדרמת המתח שהתחילה את הפרנצ'ייז (ב-22 בספטמבר גם ביס).

אף בי איי: המבוקשים
עונה רביעית גם לסדרת הבת הראשונה (ב-22 בספטמבר גם ביס).

אף בי איי: אינטרנשיונל
ועונה שנייה לסדרת הבת השנייה (בהמשך גם בהוט ובסלקום טיוי)

ניו אמסטרדם
עונה חמישית ואחרונה לדרמה הרפואית של NBC (ב-28 בספטמבר גם ביס).

המתמחה (The Resident)
עונה שישית לדרמת בית החולים של רשת פוקס, בכיכובו של מאט זוקרי ("האישה הטובה") (בהמשך גם ביס).

רביעי, 21 בספטמבר 2022

מלחמת הכוכבים: אנדור (Star Wars: Andor)
דייגו לונה שב לככב בתפקיד קסיאן אנדור, בסדרה חדשה של דיסני פלוס העוקבת אחר הרפתקאותיו של המרגל המורד במהלך השנים המכוננות של המרד, לפני אירועי "רוג אחת".

דאהמר (Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story)
סדרה חדשה של ריאן מרפי בנטפליקס, בכיכובו של אחד משחקניו הקבועים, אוון פיטרס. הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר רצח 17 נערים ובחורים צעירים במשך למעלה מעשור עד שנעצר והורשע. איך הצליח לחמוק מזרועות החוק במשך כל כך הרבה זמן? גם עם ריצ'רד ג'נקינס ("עמוק באדמה", "אוליב קיטרידג'") וניסי נאש ("כשהם רואים אותנו").

בלינג רינג: גנבים בהוליווד (The Real Bling Ring: Hollywood Heist)
דוקו פשע אמיתי חדש של נטפליקס. מעצרה של חבורת בני נוער מלוס אנג'לס ב-2009 באשמת גניבה מבתיהם של סלבריטאים עורר סערה תקשורתית והיווה השראה לסרט. עכשיו שניים מהם, ניק פרוגו ואלכסיס ניירס, מביטים לאחור על ההתחככות שלהם עם פשע ותהילה.

מעצבים את מיאמי (Designing Miami)
ריאליטי לייפסטייל חדש של נטפליקס. ריי ואיילין חימנז מחזיקים כל אחד בחברת עיצוב פנים משלו, ושתי החברות מציעות שירות ללקוחות יוקרתיים במיאמי. מבחינתם, נישואים ועסקים הם השילוב המושלם.

חם, לוהט, רותח: ברזיל (Too Hot to Handle: Brazil)
עונה שנייה לגרסה הברזילאית של סדרת הריאליטי החמה, לוהטת, רותחת של נטפליקס, המציבה בכפר נופש אחד מספר יפים ויפות ואוסרת עליהם להתנשק ולשכב ביחד, אם ירצו לזכות בפרס כספי גדול.

ואנה: המריחה הגדולה (Fortune Seller: A TV Scam)
סדרת דוקו-פשע איטלקית חדשה של נטפליקס. מוכרות נבונות או נוכלות ערמומיות? ואנה מרקי וסטפניה נובילה הפכו למלכות הבלתי מעורערות של הקניות בטלוויזיה באיטליה - אבל הן הלכו קצת רחוק מדי. השתיים מעניקות לסדרה ראיונות ללא פילטרים.

בית ספר יסודי אבוט (Abbott Elementary)
עונה שנייה לסדרה הקומית של ABC על קבוצה של מורות מסורות ונלהבות - ומנהלת חסרת טאקט - העובדות בבית ספר ציבורי בפילדלפיה שבו, למרות הסיכויים נגדן, הן נחושות לעזור לתלמידים שלהן להצליח בחיים. העונה הראשונה עלתה בדיסני פלוס ישראל כשהשירות הושק בחודש יוני האחרון, אבל משום מה נעלמה מאז במהירות. מתישהו היא תחזור ומתישהו גם תגיע לשם העונה השנייה.

הגולדברגים
זהו זה, האייטיז נמשכו עשור ועכשיו גם הסיטקום הנוסטלגי של ABC, שמתאר את המתרחש בהן, הגיע לציון הדרך הזה. האם זה אומר שמדובר בעונה האחרונה? בכלל לא בטוח, וזה למרות שג'ף גרלין, שגילם את אבי המשפחה, התפוטר מהסדרה לנוכח תלונות נגדו על התעמרות (ב-24 בספטמבר גם ביס).

The Conners
עונה חמישית לסדרת הבת של "רוזאן" ב-ABC, שתקרה בלי די ג'יי ובתו, ששחקניהן עזבו את הסדרה.

תקציב משפחתי (Home Economics)
עונה שלישית לקומדיה של ABC על שלושה אחים שכל אחד מהם במעמד כלכלי אחר: האחד נמנה על האחוזון העליון, השנייה במעמד בינוני והשלישי במעמד נמוך. עם טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), קייטלין מקגי ("מסע אגדי") וג'ימי טטרו ("חוליגן אמריקאי") (בהמשך גם ביס).

ביג סקיי (Big Sky)
עונה שלישית לסדרת המתח של דיוויד אי קלי ב-ABC. ג'נסן אקלס ("הבנים") וריבה מקינטייר מצטרפים לקאסט (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שיקגו Fire + שיקגו PD + שיקגו MED
עונה 11, 10 ו-8, בהתאמה, לדרמות של דיק וולף ב-NBC (בהמשך גם בהוט).

המרוץ למיליון
עונה 34 לתחרות הריאליטי (בהמשך גם בערוץ הטיולים).

הישרדות
עונה 43 לתחרות הריאליטי (בהמשך גם ביס).

חמישי, 22 בספטמבר 2022

החילוץ מהמערה בתאילנד (Thai Cave Rescue)
דרמה חדשה של נטפליקס בהשראת אירועים אמיתיים. קבוצת כדורגל לנוער מתאילנד ועוזר המאמן נלכדים במערת תאם לואנג, ומאמץ עולמי לחלץ אותם יוצא לדרך.

כסף מהיר (Snabba Cash)
עונה שנייה לדרמת הפשע השבדית של נטפליקס על אשת עסקים שאפתנית, פושע כריזמטי ונער מסוכסך שחוברים יחד בניסיון לעשות כסף מהיר.

משפחת קרדשיאן
עונה שנייה לגלגול של סדרת הריאליטי בהולו (במקביל גם בדיסני פלוס ישראל).

חוק וסדר + חוק וסדר מדור מיוחד + חוק וסדר פשע מאורגן
עונות 22, 24 ו-3, בהתאמה, לדרמות הפשע, שנפתחות בקרוסאובר משולש: הסיפור יתחיל ב"פשע מאורגן", ימשיך ב"מדור מיוחד" ויסתיים ב"חוק וסדר" (בהמשך גם ביס והוט).

שישי, 23 בספטמבר 2022

הבנות מהשורה האחרונה (The Girls at the Back)
דרמה קומית ספרדית חדשה של נטפליקס. חמש חברות שאחת מהן אובחנה עם סרטן מקדישות את החופשה השנתית שלהן להרחבת אופקים ולהגשמת משאלות.

Ghosts
עונה רביעית לקומדיה הנהדרת של ה-BBC, על זוג נשוי שמתגורר באחוזה הרדופה ברוחות רפאים חביבות. הסדרה זכתה לעיבוד אמריקני מוצלח גם כן, שבישראל זמין בסלקום ועונתו השנייה מגיעה גם היא החודש בארצות הברית.

ראשון, 25 בספטמבר 2022

הטירון (The Rookie)
עונה חמישית לדרמת המשטרה בכיכובו של ניית'ן פיליון (ב-29 בספטמבר גם ביס).

איש משפחה
עונה 21 לקומדיית האנימציה של פוקס (ב-8 באוקטובר גם ביס).

משפחת סימפסון
עונה 34 של קומדיית האנימציה (ב-1 באוקטובר גם ביס).

ההמבורגרים של בוב (Bob's Burgers)
עונה 12 לקומדיית האנימציה של פוקס (בהמשך גם בדיסני פלוס).

The Great North
עונה שלישית לקומדיית האנימציה על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה (בהמשך גם בדיסני פלוס).

שני, 26 בספטמבר 2022

Panhandle
דרמת פשע קומית חדשה בת שמונה פרקים של רשת הכבלים האמריקנית ספקטרום, בכיכובם של לוק קירבי ("גברת מייזל המופלאה") וטיאנה אוקויה ("המקום הטוב"). בפאתי פלורידה, בלש הכורסא בל פרסקוט, הסובל מאגרופוביה, ושוטרת התנועה קשת העורף קאמי לורד, נאבקים בשדים אישיים ובכמה תנינים מקומיים במסעם לרפא את עצמם ואת עירם.

שלישי, 27 בספטמבר 2022

ג'אקס סטיוארט: ספק סביר (Reasonable Doubt)
דרמה משפטית חדשה של הולו שבמרכזה ג'קס סטיוארט, סנגורית מבריקה וחסרת פחד בלוס אנג'לס, המתנגדת למערכת המשפט בכל הזדמנות שיש לה (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

לה בראה
עונה שנייה לדרמת המד"ב והמסתורין של NBC על קורותיהם של האנשים שנשאבו לחור ענק שנפער באדמה בלוס אנג'לס (בהמשך גם ביס).

The Rookie: Feds
סדרת-בת חדשה של "הטירון", שהוצגה בשני פרקים בעונה הקודמת של הסדרה האם, וכמשתמע משמה עוקבת אחר מתלמדת של ה-FBI, שכמו ב"הטירון" היא מבוגרת בהרבה ביחס לכל עמיתיה. ניסי נאש ("כשהם רואים אותנו" מככבת, ולצדה בין היתר פרנקי פייזון ("הסמויה") ובריט רוברטסון ("בחזרה למחר").

רביעי, 28 בספטמבר 2022

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם (Inside the World's Toughest Prisons)
עונה שישית בנטפליקס לסדרה התיעודית הבריטית, שבמסגרתה עיתונאים-חוקרים הופכים לאסירים מרצונם החופשי, ונחשפים לנעשה בין כותליהם של כמה מבתי הסוהר המסוכנים והאכזריים בעולם.

מייטי דאקס: הכללים משתנים (The Mighty Ducks: Game Changers)
עונה שנייה לסדרת-הבת של הסרט הקלאסי של דיסני מ-1992, שפעם נקרא בעברית "אלופים על הקרח" אבל בדיסני פלוס זמין תחת "מייטי דאקס". אמיליו אסטבז חזר לככב בתפקיד גורדון בומביי, עורך דין שנאלץ לאמן קבוצת הוקי גרועה של ילדים. אסטבז הסתפק בעונה הראשונה ואת מקומו בפרקים החדשים יתפוס ג'וש דוהמל ("לאס וגאס"). גם עם לורן גרהם ("בנות גילמור"). כמו הרבה תעלומות בדיסני פלוס ישראל, גם הסדרה הזו לא זמינה כאן על אף שהיא הפקת מקור של השירות. מתישהו היא בוודאי תגיע.

This England
מיני-סדרה בת חמישה פרקים של הבמאי מייקל ווינטרבוטום ("אנשי המסיבות") עבור רשת סקיי הבריטית, בכיכובו של קנת בראנה בתפקיד בוריס ג'ונסון. בימיה הראשונים של הקורונה, ראש הממשלה הבריטי מתמודד בצורה שנויה במחלוקת עם המגפה החדשה, והוא עצמו נדבק ומאושפז בבית החולים.

חמישי, 29 בספטמבר 2022

הקיסרית (The Empress)
אחרי הקלאסיקות הקולנועיות משנות החמישים של המאה הקודמת, "סיסי" מגיעה גם לטלוויזיה בדמות דרמה גרמנית תקופתית חדשה של נטפליקס. אליזבת, נסיכת בוואריה המרדנית, מתאהבת בקיסר פרנץ יוזף, נישאת לו למרות המכשולים - ונכנסת לעולם של מתחים ותככים בחצר המלוכה בווינה.

רוחות רפאים
עונה שנייה לגרסה האמריקנית המלבבת של הקומדיה הבריטית על זוג צעיר שיורש אחוזה רדופה ברוחות חביבות (בהמשך גם בסלקום).

שלדון הצעיר
עונה שישית לסדרת הבת המצליחה של "המפץ הגדול" ב-CBS (בהמשך גם ביס ובסלקום טיוי).

Call Me Kat
עונה שלישית לסיטקום של רשת פוקס בכיכובה של מים ביאליק ("המפץ הגדול"), המבוסס על הקומדיה הבריטית "מירנדה". קורותיה של רווקה בת 39 שהשתמשה בכסף שהוריה חסכו לחתונתה כדי לפתוח בית קפה לחתולים.

Welcome to Flatch
עונה שנייה לעיבוד של רשת פוקס לקומדיה הבריטית "This Country". צוות דוקומנטרי יוצא לחקור את חייהם של תושבים בעיירה אמריקנית קטנה; הם נתקלים בעיירה פלטש במערב התיכון, המורכבת משלל דמויות אקסצנטריות. מככבים בין היתר שון וויליאם סקוט ("אמריקן פאי") ואיה קאש ("הבנים").

CSI לאס וגאס
עונה שנייה לגלגול המחודש של סדרת הפשע של CBS (בהמשך גם בהוט ובסלקום טיוי).

So Help Me Todd
דרמה חדשה של CBS בכיכובה של מרשה גיי הארדן ("תוכנית הבוקר"), המגלמת פרקליטה ששוכרת את בנה חסר המטרה, בלש פרטי לשעבר (סקיילר אסטין, "פיץ' פרפקט"), כחוקר הפנימי של משרד עורכי הדין שלה.

שישי, 30 בספטמבר 2022

ראמי
עונה שלישית לדרמה הקומית של ראמי יוסף ב-FX, על קורותיו של צעיר מוסלמי אמריקני שמחפש את דרכו (בהמשך גם ביס).

המסלול הבוער (Floor Is Lava)
עונה שלישית לתוכנית הריאליטי של נטפליקס, במסגרתה קבוצות שונות מנסות לעבור בשלום חדרים שמוצפים לָבה, וכל האמצעים כשרים: קפיצה מכיסאות, היאחזות בווילונות והיתלות בנברשות.

עוד ביס בספטמבר 2022: ניו אמסטרדם, הכי גאים שיש, מלון פורטופינו ועוד.

עוד בהוט בספטמבר 2022: בוגד, הקרב על אובר, המטרה מינכן, יפה לך, הכי גאים שיש, מלון פורטופינו, עד שהמוות יפריד בינינו, חוק וסדר מדור מיוחד 17, מוקד 911 עונה 2 ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל בספטמבר 2022: שושלת ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל בספטמבר 2022: מייק טייסון, הזקן, מגי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully