וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש ספטמבר 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 11:18

"משמר הגבול", "המנתחים" ו"שיחה נכנסת" הישראליות, עונות אחרונות ל"חינוך מיני" ו"טופ בוי", סדרת בת של "הבנים", הגרסה הבריטית של "ככה זה", שובן של "תוכנית הבוקר", "כישור הזמן" ו"אימה אמריקאית", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בספטמבר 2023

טריילר "חינוך מיני" עונה 4/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של חודש אוגוסט? הנה הן כאן.

הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

מחזור כישור הזמן (The Wheel of Time)

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה השאפתנית המבוססת על ספריו של רוברט ג'ורדן, בכיכובה של רוזמונד פייק ("נעלמת"). בעולם שיש בו קסם אבל רק נשים מעטות רשאיות להשתמש בו, חייהם של חמישה תושבי כפר צעירים משתנים לנצח עם הגעתה של אישה זרה ורבת עוצמה, הטוענת כי אחד מהם עומד במרכזה של נבואה עתיקה ובכוחו להטות את כף המאזניים במלחמה בין האור לבין האופל לנצח. הפעם, על אף שרנד חשב שהשמיד את אדון האופל, הרוע לא חלף מן העולם. איומים חדשים ועתיקים מתחקים משני הנהרות אחר החברים, שהתפזרו כעת ברחבי העולם. האישה שמצאה והנחתה אותם כבר חסרת אונים ולא יכולה לעזור, ולכן עליהם למצוא מקורות כוח אחרים. זה בזה, או בעצמם. באור - או באופל. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 1 בספטמבר 2023

Disenchantment

עונה חמישית ואחרונה לסדרת האנימציה של נטפליקס ממאט גריינינג, יוצר "משפחת סימפסון" ו"פיוצ'רמה". בפעם האחרונה נתהה למה לעזאזל בחרו לא לתרגם את שמה לעברית.

עונה: 5
ז'אנר: קומדיית פנטזיה באנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 בספטמבר 2023

עוד בוואלה!

"אנשי הטלמרקטינג": הסדרה של HBO היא סיפור אנדרדוג מושלם, מאיר עיניים ושובר לב

לכתבה המלאה

האהבה היא עיוורת: אחרי החתונה (Love Is Blind: After the Altar)

שלושה פרקים חדשים של סדרת הריאליטי שאירסה בין זוגות עוד לפני שפגשו זה את זה, והפעם חוזרת אל משתתפי העונה הרביעית כדי לבדוק מה עלה בגורלם.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 בספטמבר 2023

שלדון הצעיר (Young Sheldon)

שש העונות של הקומדיה, ספין-אוף ל"המפץ הגדול" העוקב אחר שלדון קופר הגאון-אך-מוגבל-חברתית בילדותו, מגיעות לראשונה גם לנטפליקס.

עונות: 1-6
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 בספטמבר 2023

עיר של שקרים (Bay of Fires)

דרמת פשע קומית אוסטרלית חדשה מבית היוצר של המועמד לפרס הבאפט"א אנדרו נייט ("דוהרת לניצחון"), מקס דן ומרתה דוסלדורפ ("מקום בלב"), שגם מככבת בתפקיד הראשי. סטלה הייקינס היא מנכ"לית של חברה גדולה ומוצלחת, אשר נאלצת לעבור עם ילדיה למקום מסתור מאחר ומתנקש מאיים על חייה. סטלה ומשפחתה בורחים ל"מפרץ המסתורי" הממוקם בחופיה המבודדים של טזמניה, ונתקלים במקום די עלוב עם קהילה קטנה וחשדנית המלאה באינטריגות, ריבים וחיי פשע סוערים. מהר מאוד סטלה מבינה כי העיירה שאליה הגיעה מחביאה בתוכה סודות גדולים ואפלים, ומי שינסה לחשוף אותם מסתכן במוות. גם עם טובי לאונרד מור ("מיליארדים"), פמלה ראבה ("וונטוורת'"), יעל סטון ("כתום זה השחור החדש") וקרי פוקס ("מלאך אצל שולחני").

ז'אנר: דרמת פשע קומית
איפה רואים: הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: ראשון, 3 בספטמבר 2023

אבא אמריקאי (!American Dad)

המשך העונה ה-20 (19 לפי הספירה מחוץ לארה"ב, כולל דיסני פלוס ישראל) של קומדיית האנימציה מבית סת' מקפרלן.

עונה: 19
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: TBS (בהמשך גם בדיסני פלוס, כמשתמע)
מתי עולה: שני, 4 בספטמבר 2023

מנתחים

סדרה תיעודית חדשה המזמנת לצופים אשנב לחייהם האישיים ולעבודתם של טובי המנתחים בישראל: נשים וגברים שמגיעים מדי יום למקום העבודה ומצילים חיים. שגרת חייהם מוצגת דרך תיעוד רגיש, עמוק ובלתי אמצעי של אותם רופאים, שבית החולים הוא ביתם השני (אם לא הראשון), ושל המקצוע התובעני שמלווה כל רגע בחייהם. הסדרה מנווטת בין מקרים רפואיים סבוכים ופרוצדורות שתוצאותיהן הרות חיים או מוות, לבין הצגת "דמות המנתח" הנחשב כאנליטי, הקר והמחושב, אך גם האמפתי, הרגיש והיצירתי.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 5 בספטמבר 2023

משפחת שדה

עונה שנייה לסדרת הריאליטי שעוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית, אלירז והילדים ליאם, אלין ואריאה הקטנה. במהלך העונה ניחשף לחייהם האישיים של בני המשפחה - החל מהפריצה של אלין וליאם לעולם המוזיקה, דרך החיפוש העצמי של אלירז ועד לשיחות והטיפולים לגבי תוספת חדשה למשפחה. ימים שלישי-חמישי.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 5 בספטמבר 2023

Justified: עיר ראשונית (Justified: City Primeval)

במסגרת שובן לחיים של כל הסדרות אי פעם, כעת הגיעה תורה של דרמת הפשע המצוינת "צדק פרטי" בכיכובו של טימותי אוליפנט, שמגיעה כעת לישראל, חודשיים אחרי בכורתה ב-FX בארה"ב. הסדרה המקורית, ששודרה בין השנים 2010 ל-2015, עקבה אחר המרשל ריילן גיבנס ששב אל עיר הולדתו שבקנטאקי, שם התעמת עם מקורותיו, אשתו לשעבר ויריביו. עלילת הסדרה החדשה, שכמו קודמתה מתבססת על כתבי הסופר הנפלא אלמור לנארד, מתרחשת שמונה שנים אחרי אירועי הפינאלה ההיא, ומוצאת את ריילן מתגורר במיאמי עם בתו בת העשרה (שמגולמת על ידי בתו של אוליפנט במציאות, ויויאן). מפגש מקרי מביא אותו אל דטרויט, שם הוא מסתבך עם עבריין אלים ועורכת דינו. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 6 בספטמבר 2023

אני גרוט (I Am Groot)

עונה שנייה לסדרת האנתולוגיה, גם הפעם עם חמישה סרטים קצרים מקוריים בכיכובו של בייבי גרוט, העץ הקטן האהוב מסרטי "שומרי הגלקסיה", בשנות ילדותו ונעוריו. וין דיזל שב לדבב.

עונה: 2
ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 6 בספטמבר 2023

טורפים (Predators)

סדרת טבע תיעודית המלווה בקריינותו של טום הארדי, ומשקפת את החיים מנקודת המבט של צ'יטות, דובי קוטב ועוד כמה מהציידים החזקים ביותר בעולם, שנאבקים כדי לשרוד כנגד כל הסיכויים.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 6 בספטמבר 2023

תחנת משטרה (Reporting for Duty)

קומדיה ברזילאית חדשה. סוזאנו חסר הביטחון מתמנה למפקד בתחנת משטרה חדשה, שם יהיה עליו להוכיח את עוז רוחו בפני חברי היחידה האמיצים.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 6 בספטמבר 2023

שיחה נכנסת

סדרה חדשה בת ארבעה פרקים שמקנה לראשונה הצצה לדרמות המתרחשות בקווי הסיוע בער"ן (עזרה ראשונה נפשית). עארף, מרסלה, זיו ולידיה הם מתנדבים ואנשי מקצוע שעברו הכשרה ממושכת וניהלו אין-ספור שיחות, אולם לכל אחד ואחת מהן יש את השיחה שלעולם לא ישכחו. עארף, מנהל סניף בצפון ממוצא דרוזי, מקבל שיחה מצעיר דרוזי שנשלח לרצוח את אחותו. מרסלה, מתנדבת, מקבלת שיחה ממתמחה מבית חולים שקורסת ומציפה אצלה סיפור טרגי משלה. זיו, מתנדב, מקבל שיחה מאב לילדים שעומד לשים קץ לחייו וניצב בפני שאלה גורלית - האם להפר את האנונימיות שלו כדי להציל אותו. לידיה, מנהלת סניף תל אביב, מקבלת שיחה בערב ליל הסדר מגבר בודד ומחליטה לערוך עמו סדר משלהם. בימוי ותסריט: שרון יעיש, גולן רייז.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

טופ בוי (Top Boy)

עונה שלישית (או חמישית, אם כוללים את שתי העונות הראשונות, הזמינות בנטפליקס תחת הכותרת "טופ בוי: סאמרהאוס") שתביא אל הסוף (הבוודאי מר) את סיפורם של שני סוחרי סמים בלונדון, המפעילים עסק מכניס בשיכון ציבורי בצפון לונדון.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

וירג'ין ריבר (Virgin River)

עונה חמישית לדרמה הרומנטית של נטפליקס, החוקרת הפעם מערכות יחסים חדשות, פרידה גדולה, דיון בבית המשפט ושריפה הרסנית. עשרה פרקים ראשונים של העונה עולים היום, ובנובמבר יגיע חלק שני עם צמד פרקי חג.

עונה: 5 א'
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

ילדה יקרה (Dear Child)

מיני-סדרת מתח גרמנית. אישה מסתורית שבורחת מתנאי כליאה מחרידים מובילה את החוקרים אל האמת האפלה מאחורי היעלמות בלתי פתורה שהתרחשה 13 שנה קודם לכן.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

קונג פו פנדה: אביר הדרקון (Kung Fu Panda: The Dragon Knight)

עונה שלישית לסדרת האנימציה של נטפליקס המבוססת על סדרת הסרטים הפופולרית. הלוחם האגדי פו יוצא יחד עם אבירה מובחרת מאנגליה למסע עולמי כדי להציל כלי נשק קסומים, לטהר את שמו - ולהציל את העולם. ג'ק בלאק מדבב את הגיבור, ולצדו בין היתר הזמרת ריטה אורה.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיית אקשן/אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

באפקיס (Bupkis)

קומדיית האקשן של פיקוק מגיעה לישראל. הסדרה מציגה גרסה בדיונית ומוגזמת של חייו של פיט דיווידסון, אקס "סאטרדיי נייט לייב", אריאנה גרנדה וקים קרדשיאן. הקאסט המדהים כולל את אידי פאלקו בתפקיד אמו, ג'ו פשי בתפקיד סבו, וגם הופעות אורח של בובי קנאבלי, "האחים בארון" ריי רומאנו ובראד גארט, ותיקי "SNL" נוספים כמו ג'יין קרטין, קינן תומפסון וג'ון מלייני, וגם צ'ארלי דיי ("פילדלפיה זורחת"), סטיב בושמי, סבסטיאן סטן, אל גור ועוד ועוד ועוד.

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 7 בספטמבר 2023

שיי טאון (The Chi)

עונה שישית ואחרונה לדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו. פרק בשבוע.

עונה: 6
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

טופ שף

הריאליטי הפופולרי והמוערך ממשיך עם עונות 18 ו-19. את הסדרה מנחה מחברת ספרי הבישול והשחקנית פדמה לקשמי, שחוזרת להדריך 15 מתמודדים המתחרים בשתי משימות - אתגר בזק, שבוחן את יכולותיהם הטכניות במטבח, ואתגר ההדחה שמאלץ אותם להפגין כישרון קולינרי ייחודי ולהתמודד עם מרכיבים בלתי שגרתיים או לקוחות תובעניים. פאנל השופטים בסדרה כולל את השף ואושיית הקולינריה טום קוליקיו ואת המסעדנית וכתבת האוכל גייל סימונס. ימים א'-ה'.

עונה: 18-19
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

בלאדלנדס (Bloodlands)

דרמת הפשע של ה-BBC בכיכובו של ג'יימס נסביט ("רגליים קרות") מגיעה לישראל. במהלך חקירה מזהה המפקח טום בראניק כרטיס ביקור של רוצח סדרתי מלפני 20 שנים, הידוע בכינוי גוליית, במכונית של פעיל לשעבר במחתרת האירית. אחת מקורבנות הרוצח הייתה רעייתו של בראניק עצמו.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

The Walking Dead: Daryl Dixon

צאצאיה של "המתים המהלכים" ממשיכים בדרכם, וכעת מגיע הספין-אוף השני מתוך השלושה. אחרי מגי וניגן, עכשיו תורו של דריל (נורמן רידוס), שמוצא את עצמו נסחף על חופי צרפת בלי לזכור מה הוביל אותו לשם. במקור גם דמותה של קרול (מליסה מקברייד) הייתה אמורה להיות חלק מרכזי בסדרה החדשה, אבל זה השתנה ובסופו של דבר היא תסתפק בהופעות אורח. הקאסט הקבוע כולל גם את קלמנס פואסי (פלר דלאקור בסרטי "הארי פוטר") ואדם נגייטיס ("האימה", "צ'רנוביל").

ז'אנר: אימה
איפה רואים: AMC (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים (Star Trek: Lower Decks)

עונה רביעית לקומדיית האנימציה הבאמת-נפלאה העוקבת אחר העובדים הזוטרים באחת מספינות החלל הכי שוליות בצי, USS Cerritos. מייק מקמהן, מתסריטאי "ריק ומורטי", עומד מאחורי הסדרה. בין היתר מדבבים ג'ק קווייד ("הבנים"), נואל וולס ("סאטרדיי נייט לייב", "מומחה לכלום") וג'רי אוקונל ("גולשים בזמן").
בישראל הסדרה עלתה עד כה באמזון פריים וידאו, אבל בסוף אוגוסט הוסרה העונה השלישית כך שכרגע עתידה של הסדרה בשירות לוט בערפל, וזה מבאס מאוד.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיית מד"ב באנימציה
איפה רואים: פרמאונט פלוס (לא ברור אם תגיע לישראל)
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

The Lovers

קומדיה בריטית חדשה בכיכובם של ג'וני פלין ("חולה אהבה", "אמה") ורוז'ין גלאגר. עובדת סופרמרקט בעלת פה מלוכלך פוצחת במערכת יחסים בלתי צפויה עם פרשן פוליטי טלוויזיוני, שכבר יש לו חיים מושלמים לכאורה בלונדון וחברה מפורסמת. גם עם אליס איב ("בלגרביה", "איירון פיסט") וקונלת' היל (ואריס מ"משחקי הכס").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סקיי (כרגע לא לישראל)
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

The Killing Kind

מותחן בריטי בן שישה פרקים של פרמאונט פלוס, בכיכובם של אמה אפלטון ("כל מה שאני יודעת על אהבה") וקולין מורגן ("מרלין"). עורכת דין שהתקרבה יותר מדי ללקוח מסוכן מנסה להחזיר את חייה למסלולם אחרי שפיטרה אותו, כשלפתע הוא מופיע שוב בחייה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: פרמאונט פלוס (כרגע לא לישראל)
מתי עולה: חמישי, 7 בספטמבר 2023

ההחלפה (The Changeling)

(שם עברי לא רשמי) מותחן אימה בכיכובו של לקית' סטנפילד ("אטלנטה"), שגם מפיק. העלילה מתוארת כאגדה למבוגרים, מעשיית הורות ואודיסיאה מסוכנת: סיפור האהבה של אפולו ואמה מושלם - עד שאמה נעלמת באופן מסתורי. נטוש, אפולו מוצא את עצמו במסע שמתריס נגד המוות, דרך ניו יורק שלא ידע על קיומה. גם עם קלארק באקו ("לטרקני"), עדינה פורטר ("ה-100", "דם אמיתי"). שלושה פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: אימה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

מסמנים את אורנג' קאונטי (Selling The OC)

עונה שנייה לספין-אוף של סדרת הריאליטי הפופולרית "מסמנים את סאנסט", שבמסגרתה צוות חדש של סוכני נדל"ן מציג נכסים מפוארים עם נוף לים, ודמויות עם אישיות גדולה מהחיים עושות גלים.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

הזמן קורא לך (A Time Called You)

דרמת פנטזיה רומנטית קוריאנית חדשה בכיכובם של אן היו-סאופ ("המורה קים: רופא לאהבה") וג'און יו-בין ("לילה בגן עדן. אישה אבלה שנוסעת בזמן באורח פלא, מגיעה לשנת 1998 ופוגשת גבר שדומה כשתי טיפות מים לאהובה המנוח.

ז'אנר: דרמת פנטזיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

בעירה (Burning Body)

דרמת מסתורין ספרדית בהשראת אירועים אמיתיים, על שוטר שנרצח וגופתו הוצתה, והחשודים שבמוקד תשומת הלב הם חברתו והמאהב שלה.

ז'אנר: דרמת פנטזיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

סיפורי ריגול (Spy Ops)

סדרה תיעודית חדשה שבמסגרתה סוכני ביון מ‑MI6 ומה‑CIA משתפים בסיפורים ממקור ראשון על מלאכת הריגול, על מבצעים במהלך המלחמה הקרה ועל הפיכות שביצעו סוכנים חשאיים.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

כנופיות אוסלו (Gangs of Oslo)

דרמת פשע חדשה בת שישה פרקים. השוטר מועאז מועבר מהצד המערבי של אוסלו אל הפרבר שבו גדל במזרח העיר. עד מהרה הוא מבין שמנהיג כנופיית הפושעים המקומית הוא חבר ילדותו לשעבר, ראמי, אדם שהוא חב לו לנצח. בעוד ראמי נאבק לשמור על השליטה בחלקו בעולם הפשע של אוסלו, הוא מאלץ את מועאז להפוך למודיע של הכנופיה במשטרה. האחרון מסתבך יותר ויותר ברשתה של הכנופיה, ונאמנותו נקרעת בין המשטרה לבין חברו.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

הכל או לא כלום: הנבחרת הלאומית בקטאר (All or Nothing: The National Team in Qatar)

עונה חדשה לסדרת הדוקו-ספורט של אמזון פריים וידאו, שהפעם התמזל מזלה לעקוב אחר נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון, שהגיעה כאחת הפייבוריטיות אבל סיימה שלישית בבית שלה והודחה עוד לפני שמינית הגמר. הסדרה עוקבת אחר דרכה של הנבחרת למונדיאל ובעיקר במהלכו, ומקנה הצצה ייחודית אל מאחורי הקלעים. הנבחרת ממש פתחה את כל הדלתות לצוות המצלמות על מנת לספק תובנות לא מסוננות ואותנטיות בכל עת על תהליכים פנימיים, ולהעביר את כל הרגעים הרגשיים ואבני הדרך של הטורניר.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 8 בספטמבר 2023

נקודת שבירה (Fifteen Love)

דרמת בריטית בכיכובם של אלה לילי היילנד ואיידן טרנר ("פולדארק"). סיפורה של ג'סטין פירס, כוכבת טניס לשעבר שמאשימה את מאמנה לשעבר, גלן, שהטריד אותה מינית. שנים לאחר שפרשה מהספורט עקב פציעה חמורה, פירס נתקלת בגלן בפתאומיות ולאחר שהיא מתעמתת עמו על מאורעות העבר, היא מחליטה להגיש נגדו תלונה בגין הטרדה מינית. התלונה מעלה תהיות וספקות בנוגע לאמינות האשמות של פירס וכעת המסע לעבר רק מתחיל.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 10 בספטמבר 2023

משמר הגבול

דרמת אקשן בת שמונה פרקים שיצר מני יעיש ("המשגיחים", "אבינו", "ג'ודה"). אבי (בן סולטן, "עלומים"), ילד פרא מבת ים, מסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד הוא הופך ללוחם ושוטר מוצלח ומוערך, ואפילו מתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך העבר שלו ממשיך לסבך אותו ולהזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה. גם עם שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת, עידן אליאלי, חיים זנאתי, מוריס כהן, לואי עלי, מאיר תמם, גל זהבי, תקוה גדעון, מאיה צפיר ואסף מור.

ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 12 בספטמבר 2023 (ואז שידור שבועי מדי יום חמישי)

אומני הזוהר (Glow Up)

עונה חמישית לתוכנית הריאליטי הבריטית של נטפליקס, במסגרתה מאפרים צעירים מתמודדים עם אתגרים ססגוניים כדי לזכות בהזדמנות להזניק את הקריירה שלהם בתעשיית היופי.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 12 בספטמבר 2023

ברוכים הבאים לרקסהאם (Welcome to Wrexham)

עונה שנייה לסדרת הדוקו-ספורט העוקבת אחר ריאן ריינולדס ורוב מקלהני ("פילדלפיה זורחת", "מסע אגדי"), שרכשו ביחד מועדון כדורגל מדשדש בעיר הוולשית רקסהאם, ואז עזרו לו להשתקם ולהתרומם.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: FX (בהמשך גם בדיסני פלוס)
מתי עולה: שלישי, 12 בספטמבר 2023

תוכנית הבוקר (The Morning Show)

עונה שלישית לדרמה בכיכובן של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון ובילי קרודאפ, על המתרחש מאחורי הקלעים של תוכנית בוקר אמריקאית. ג'ון האם ("מד מן") מצטרף לקאסט בעונה הזו. שני פרקים ראשונים היום והשאר מדי שבוע, עשרה בסך הכל.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 13 בספטמבר 2023

הבחורה השחורה האחרת (The Other Black Girl)

דרמת מתח קומית חדשה של קולקטיב אוניקס בהולו, שנועד להביא קולות שחורים אל החזית. לעוזרת העריכה נלה נמאס להיות הבחורה השחורה היחידה בחברה שלה, כך שהיא נרגשת לראות את הייזל מתקבלת לעבודה. אך בעוד הייזל עושה לעצמה שם, נלה מתחילה לחשוד שמשהו זדוני מתרחש בחברה. בכיכובן של סינקלייר דניאל, אשלי מוריי ("ריברדייל"), אריק מקורמק ("וויל וגרייס") ובלאמי יאנג ("סקנדל"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת מתח קומית
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: רביעי, 13 בספטמבר 2023

טאפי: איש אשכולות (Class Act)

מיני-סדרת דרמה ביוגרפית בת שבעה פרקים בכיכובו של לורן לאפיט ("להתראות שם למעלה"), המגוללת את סיפורו של ברנאר טאפי. הוא נולד למשפחה ממעמד הפועלים, אבל שאפתנות בלתי נלאית הפכה אותו לאחת הדמויות הציבוריות השנויות ביותר במחלוקת בצרפת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 13 בספטמבר 2023

המתאבקים (Wrestlers)

סדרה דוקומנטרית המביאה את סיפורו של ארגון היאבקות אמריקאי מקצועי, שבו בעלים חדשים ושורה של כוכבים עולים משתדלים להותיר חותם בזירה ומחוצה לה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 13 בספטמבר 2023

מבוסס על ערימת שקרים (The Following Events Are Based on a Pack of Lies)

דרמת מתח בריטית של ה-BBC המגוללת את סיפורן של שתי נשים שונות זו מזו בתכלית: אליס ניומן (רבקה סטייטון, "שם המשחק"), אשת קריירה מצליחה ואם יחידנית, ושריל הארקר (מריאן ז'אן בפטיסט, "ברודצ'רץ'"), סופרת רבי-מכר רווקה. הדבר היחיד המחבר ביניהן הוא ד"ר רוב צ'אנס (אליסטר פטרי, "גאולת דם"), שנכנס לחייהן והופך אותם מקצה לקצה. כל חמשת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: חמישי, 14 בספטמבר 2023

שיקגו פייר (Chicago Fire)

עונה חדשה לסדרת הכבאים המצליחה מבית היוצר של דיק וולף. העונה הקודמת הסתיימה באירוע המשמח - חתונתם של סטלה קיד וקלי סווריד, אבל גם בקליף האנגר שבו הם מותקפים על ידי גורמים עוינים בירח הדבש שלהם. העונה החדשה צפויה להיפתח מאותה נקודה בעלילה. בהמשך לעזיבתו בעונה 10 של ג'סי ספנסר (מאט קייסי), הודיעה ההפקה במהלך צילומי העונה ה-11 שגם טיילור קיני (סוורייד) יוצא לחופשה ארוכה, ואכן, הוא משתתף רק בחלק מפרקי העונה. כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

עונה: 11
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 14 בספטמבר 2023

האלמנות של ימי חמישי (Thursday's Widows)

דרמת מתח מקסיקנית חדשה המבוססת על ספרה של קלאודיה פיניירו, שראה אור גם בעברית בהוצאת כתר (וכן זכה בעבר לעיבוד קולנועי). בכל יום חמישי, בשכונת יוקרה מוקפת חומה בפאתי בואנוס איירס, נאספים ארבעה גברים בווילה מפוארת למפגש שזיכה את נשותיהם בכינוי "האלמנות של ימי חמישי". אלא שבלילה אחד מסתיים הבילוי בגילוי של שלוש גופות בקרקעית הבריכה. כשהאמת יוצאת לאור, מתגלים גם סודות אפלים.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 14 בספטמבר 2023

סיפורה של שפחה

הדרמה הדיסטופית בכיכובם של הפרצופים של אליזבת' מוס מגיעה כעת לעונה חמישית ביס וסלקום טיוי, אחרי שכבר עלתה לפני שנה בהוט בסמוך לארה"ב. כל עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5
ז'אנר: דרמה דיסטופית
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה: שישי, 15 בספטמבר 2023

מועדון הלילה (The Club)

הסדרה הטורקית המפתיעה של במאית "הכלה מאיסטנבול" חוזרת לחלקה השני בנטפליקס. באיסטנבול הקוסמופוליטית של שנות ה-50, אישה בעלת עבר מפוקפק עובדת במועדון לילה כדי לחדש את הקשר עם הבת המרדנית שלא יכלה לגדל ולנסות לעזור לה.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 בספטמבר 2023

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם (Inside the World's Toughest Prisons)

עונה שישית בנטפליקס לסדרה התיעודית הבריטית, שבמסגרתה עיתונאים-חוקרים הופכים לאסירים מרצונם החופשי, ונחשפים לנעשה בין כותליהם של כמה מבתי הסוהר המסוכנים והאכזריים בעולם.

עונה: 7
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 בספטמבר 2023

שממה (Wilderness)

מותחן בריטי בכיכובם של ג'נה קולמן ("ויקטוריה", "דוקטור הו") ואוליבר ג'קסון-כהן (סדרות "מי מתגורר"). נדמה שלבני הזוג וויל וליב יש הכל: נישואים איתנים; חיים חדשים וזוהרים בניו יורק אלפי קילומטרים מעיר הולדתם הקרתנית; והם עדיין צעירים מספיק כדי להרגיש שכל חייהם לפניהם. עד שליב מגלה על הרומן של וויל. אל שברון הלב שלה מתלווה במהרה רגש נוסף: זעם. נקמה היא האופציה היחידה שלה, וכשוויל מציע טיול ברחבי הפארקים הלאומיים האפיים של אמריקה כדי לתת למערכת היחסים שלהם התחלה חדשה, ליב יודע בדיוק איך להשיג אותה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 15 בספטמבר 2023

קרועים

סדרת דוקו חדשה בת שני פרקים של היוצר רון כחלילי, המנסה לפצח את חידת המשתכנזים בישראל, המעבר הטראומטי מהפריפריה המזרחית והשמרנית למרכז המשכיל, החילוני והאשכנזי. מאז שנות ה-50' נאלצו מזרחים שרצו לפרוץ את תקרת הזכוכית לגדוע את שורשיהם וללעוג להם. הפריצה קדימה הייתה כרוכה בדרך כלל בהחלפת השם והשפה, חילון, אימוץ ערכי השמאל והמערב וקרע משפחתי ופנימי עמוק. זהו סיפורם של רבבות מזרחים שרצו להיות ישראלים. משתתפים: דיקלה, מאור זגורי, גורי אלפי וגלית חוגי, עדי ששון, השרה גלית דיסטל-אטבריאן, אסיף אלקיים, עו"ד ציון אמיר, אלי ביתאן, דובר איכילוב אבי שושן, אורטל בן דיין, אבי בוסקילה, אופיר טובול, דידי הררי ועוד.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: רשת 13
מתי עולה: ראשון, 17 בספטמבר 2023

האחת

סדרה דוקומנטרית רחבת יריעה בת ארבעה פרקים, המביאה את סיפורה של טייסת 201 של חיל האוויר בזמן מלחמת יום כיפור, כפי שלא סופר מעולם. טייסת הפנטומים 201 ("האחת"), הייתה טייסת הקרב שספגה את האבדות הכבדות ביותר במלחמה - שבעה מטייסיה ונווטיה נהרגו, 14 טייסים ונווטים נפלו בשבי, 15 ממטוסי הטייסת נפגעו, התרסקו וננטשו. למרות האבדות הכבדות, "האחת" המריאה ל-758 גיחות, והייתה לטייסת הפנטומים שהצליחה להפיל את המספר הרב ביותר של מטוסי אויב במלחמה.
הסדרה מובאת בין היתר דרך נקודת מבטה הייחודית של העיתונאית סימה קדמון (סימה שביט), חיילת צעירה, ששירתה כפקידת המבצעים של הטייסת. ב-25 השנים האחרונות קדמון היא בעלת טור פוליטי בגיליון יום שישי של "ידיעות אחרונות". רבים מיוצאי הטייסת הפכו לימים לדמויות מפתח במערכת הביטחונית, הציבורית והפוליטית בישראל - בהם דן חלוץ, איתן בן-אליהו, רון חולדאי וגיל רגב. הם ואחרים מתראיינים בגילוי לב לראשונה ועוסקים בפצע הפתוח שהותירה בהם המלחמה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שני, 18 בספטמבר 2023

הדיבר השישי (The Sixth Commandment)

דרמת פשע בת ארבעה פרקים של ה-BBC המבוססת על מקרה אמיתי, ומתחקה אחר סיפורו של המורה בדימוס פיטר פרקוהאר ומערכת היחסים הקטלנית שהתפתחה בינו לבין תלמיד כריזמטי. כאשר קשר הדוק מתפתח בין שני הגברים, פיטר מוצא את עצמו סובל מהזיות מוזרות ומתלבט מה קרה ומה לא קרה. עם טימות'י ספול ("מר טרנר", "עיניה הכחולות"), איאנה הארדוויק ואן ריד ("סנדיטון").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 18 בספטמבר 2023

אלכסה קרואו: בלשית פרטית (My Life Is Murder)

איזה שם חמוד יש לסדרה במקור ("החיים שלי הם רצח") ואיזה שם בנאלי היא מקבלת בעברית. מדובר בסדרת מתח אוסטרלית/ניו-זילנדית שהפכה לאחד הלהיטים המפתיעים של השנים האחרונות ביבשת, והעונה הרביעית שלה עולה באוסטרליה בספטמבר. לוסי לולס ("זינה הנסיכה הלוחמת") היא אלקסה קרואו, שוטרת לשעבר וחוקרת פרטית בהווה, המגיעה לעזור למשטרה לפענח את הפשעים שאנשיה לא מצליחים לפתור. לצד עלילות המתח, הסדרה מתמקדת גם בחייה האישיים של קרואו, בחיבתה לאפיית לחם ובקשר שנרקם בינה לבין בעל בית הקפה בו היא מוכרת את מרכולתה. כל עשרת פרקי העונה הראשונה עולים בבת אחת, ובהמשך יגיעו גם העונות הבאות.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 18 בספטמבר 2023

שערורייה אנגלית למדי

הסדרה הנהדרת בכיכובם של יו גרנט ובן ווישאו, שכבר שודרה ביס ואז גם בהוט, מגיעה עכשיו גם לסלקום. סיפורו של ג'רמי ת'ורפ, חבר הפרלמנט הבריטי שב-1979 הואשם, נשפט ומאוחר יותר זוכה מאשמת קשירת קשר לרצוח את מאהבו לשעבר. הדרמה מתרחשת בסוף שנות השישים, כשת'ורפ כיהן כיושב ראש המפלגה הליברלית ומאהבו לשעבר איים שיחשוף שקיים איתו מערכת יחסים הומוסקסואלית, בעידן שבו היה זה בלתי חוקי בבריטניה. ראסל ט' דיוויס ("הכי גאים שיש", "דוקטור הו") יצר את הסדרה וסטיבן פרירס ("המלכה", "פלורנס פוסטר ג'נקינס") ביים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 19 בספטמבר 2023

דוגמניות העל (The Super Models)

(שם עברי לא רשמי) מיני-סדרת תעודה בת ארבעה פרקים, הבוחנת את הקריירות של נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון. הדוקו חוזר לשנות ה-80, כאשר ארבע נשים מפינות שונות בעולם התאחדו בניו יורק. הן כבר היו חזקות בפני עצמן, אך העוצמה שהשיגו באמצעות חבירתן התעלתה על התעשייה עצמה. היוקרה שלהן הייתה כל כך יוצאת דופן, עד שאפשרה לארבעתן לתפוס את מקומם של המותגים שהציגו - השמות נעמי, סינדי, לינדה וכריסטי הפכו לבולטים כמו המעצבים שעיצבו אותן. בעזרת גישה חסרת תקדים לדוגמניות, הסדרה לוקחת את הצופים אל מאחורי המצלמה ומעבר למסלול, וחושפת כיצד הן שלטו בעולם דוגמנות העילית.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 20 בספטמבר 2023

חטופה (Taken)

ב-2017 הזמינה רשת NBC סדרת ספין-אוף לסרטי "חטופה", שעלילתה מתרחשת שנים לפני המתרחש בסרטים ועוקבת אחר גיבורם, בריאן מילס, בצעירותו. אל נעליו של ליאם ניסן נכנס קלייב סטנדן ("ויקינגים") והוא מגלם את לוחם הכוחות המיוחדים לשעבר שנסחף לתוך מסע הנקמה לאחר שהוא נכשל בהגנה על אחת מיקיריו. הסדרה שרדה שתי עונות בלבד ובוטלה ב-2018. בעבר היא הייתה זמינה באמזון פריים וידאו ישראל בלי תרגום, ועכשיו מגיעה לראשונה לפרטנר טיוי גם עם כתוביות לעברית. תודו שרווח לכם.

ז'אנר: אקשן
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: רביעי, 20 בספטמבר 2023

חינוך מיני (Sex Education)

אחרי שלל עיכובים, שנתיים אחרי קודמתה, חוזרת דרמת הנעורים הקומית הבריטית עם עונה רביעית ואחרונה. טניה ריינולדס ופטרישה אליסון, שמגלמות את לילי ואולה, בהתאמה, לא ישובו לעונה האחרונה. שאר הקאסט - כולל אייסא באטרפילד, אמה מאקי, נקוטי גטווה (שבינתיים הספיק להפוך לדוקטור הו הבא) וג'יליאן אנדרסון - שב גם הפעם, ואליהם מצטרפים דן לוי ("שיט'ס קריק") וג'ודי טרנר-סמית' ("הספינה האחרונה", "ג'ט").

עונה: 4
ז'אנר: דרמת נעורים קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 21 בספטמבר 2023

ככה זה (Significant Other)

הדרמה הקומית הבריטית המבוססת על הסדרה הישראלית של יס באותו שם, מגיעה אף היא אל אותה אכסנייה. הסדרה, שבמקור יצרו דנה מודן, אסי כהן ורם נהרי, מתרחשת הפעם במנצ'סטר ובמרכזה שתי דמויות בנות 40 פלוס במשבר אמצע החיים. אנה (קת'רין פרקינסון, "אנושיים", "צוות איי טי") שנואשה מאהבה וסאם (יוסוף קרקור, "חינוך מיני", "בית גוצ'י"), פרוד טרי ואב לשניים, שנפגשים בדרך הכי לא שגרתית - סאם בולע כדורים במטרה לסיים את חייו, בדיוק כאשר אנה, שכנתו, דופקת על דלת ביתו אחרי שחטפה התקף לב וצוותה להישאר עם מבוגר אחראי עד שיגיע האמבולנס. מכאן מתחילה מערכת יחסים יוצאת דופן ונוגעת ללב, מצחיקה וכנה, בין השניים וסביבתם. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 21 בספטמבר 2023

לבבות שחורים (Black Hearts)

דרמת מלחמה צרפתית בת שישה פרקים המבוססת על מאורעות "מבצע מוסול" בעירק. הסדרה מתארת את המבצע שהתרחש באוקטובר 2016 לכיבוש העיר מוסול מידי דאעש, ועוקבת אחר חייהם של לוחמות ולוחמי קבוצת הכוחות המיוחדים של הקומנדו הצרפתי, שמשימתם היא למצוא את בתו ונכדו של בכיר בארגון דאעש כדי להשיג את שיתוף הפעולה שלו.

ז'אנר: דרמת מלחמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 21 בספטמבר 2023

NCIS

העונה ה-20 של הסדרה המצליחה, שכבר שודרה ביס לפני שנה, מגיעה עתה גם להוט. לראשונה זה קורה ללא כוכב הסדרה מארק הרמון, שפרש במהלך העונה הקודמת. למרות עזיבתו, הצליחה הסדרה לשמור על המקום הראשון בטבלאות הרייטינג. ימים א'-ה'.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 21 בספטמבר 2023

פשע באדינבורו (Crime)

דרמת הפשע עם השם הכי גנרי בעולם בלעז חוזרת עם עונה שנייה. העונה הראשונה הייתה מבוססת על ספרו של אירווין וולש ("טריינספוטינג") באותו שם, שעיבד עצמו את המקור לטלוויזיה. העונה השנייה כבר חורגת ממנו ועוקבת אחר חקירה חדשה של הבלש ריי לנוקס ועמיתיו, כמו גם עיסוק בחייהם האישיים.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: בריטבוקס (בהמשך ביס והוט)
מתי עולה: חמישי, 21 בספטמבר 2023

עדיין ערים (Still Up)

(שם עברי לא רשמי) קומדיה בריטית חדשה בכיכובם של אנטוניה תומאס ("הרופא הטוב", "עברייני על") וקרייג רוברטס ("צוללת"), המתרחשת בעולם של השעות המאוחרות של בחור ובחורה הסובלים מנדודי שינה - דני וליסה, שאין להם סודות מלבד רגשותיהם זה לזה. שלושה פרקים ראשונים עולים היום והשאר מדי שבוע, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 22 בספטמבר 2023

האהבה היא עיוורת (Love is Blind)

עונה חמישית לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שבמסגרתה נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים - עוד לפני שהם נפגשים. ארבעה פרקים ראשונים, שלושה בשבוע שאחרי כן, שניים לאחר מכן ואז הפינאלה.

עונה: 5
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 22 בספטמבר 2023

שירת החרב (Song of the Bandits)

דרמת הרפתקאות קוריאנית חדשה בכיכובם של קים נאם-גיל ("הכומר הזועם"), סויאן ("Jinxed at First") ויו ג'ה-מיונג ("להגיש קר"). במחוז גאן חסר המשילות, שודדים עשויים ללא חת עושים הכול כדי להילחם למען מולדתם האהובה ולמען יקיריהם - גם כשמדובר בעניין של חיים ומוות.

ז'אנר: דרמת הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 22 בספטמבר 2023

The Continental: From the World of John Wick

ספין-אוף בן שלושה חלקים של פיקוק לסדרת סרטי ג'ון וויק, שעלילתו חוזרת אל שנות ה-70 ומתארת את מקורותיו של המלון הניו יורקי המשמש כמשכנם של קאדר המתנקשים הבינלאומי. אל נעליו של איאן מקשיין נכנס קולין וודל בתפקיד של מנהל המלון ווינסטון סקוט, ולצדו מככבים גם מל גיבסון, מישל פראדה ("וידה") ואם בהיעדר מקשיין תרצו תחליף אחר מ"דדווד", ריי מקינון כאן אף הוא. באקט שנראה מעט אישי, אמזון פריים וידאו רכשה את הזכויות להפצת הסדרה מחוץ לארצות הברית, אבל לא במזרח התיכון ובישראל. עם זאת, מאחר שמדובר בזכיון פופולרי גם בארץ, ובפרט מאחר שהשביתות בהוליווד הולכות לנקז בקרוב את התכנים הזמינים, סיכוי לא רע שהסדרה תגיע גם אלינו.

ז'אנר: אקשן
איפה רואים: פיקוק (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: שישי, 22 בספטמבר 2023

Krapopolis

דן הרמון, יוצר "קומיוניטי" ויוצר שותף של "ריק ומורטי", רקח עבור רשת פוקס סדרת אנימציה חדשה. העלילה מתמקדת בממלכה היוונית המיתולוגית העתיקה של קראפופוליס, הנשלטת על ידי המלך טיראניס (בקולו של ריצ'רד איואדה, "צוות איי טי") ומשפחתו הכוללת את אמו האלה דליריה (האנה וודינגהאם, "טד לאסו"), אביו שלוב שהוא חצי קנטאור (סוס ובן אנוש) וחצי מנטיקור (אריה, עקרב ובן אנוש; בקולו של מאט ברי, "מה שקורה בצללים") וגם אחותו ואחיו למחצה.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: פוקס (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 24 בספטמבר 2023

The Irrational

סדרה עלילתית חדשה של NBC המבוססת על ספרו של החוקר הישראלי ההולך ומסתבך דן אריאלי, "לא רציונלי ולא במקרה". אלק בייקר הוא פרופסור בעל שם עולמי למדעי ההתנהגות, שמשתמש בהבנתו הייחודית של התנהגות אנושית כדי לסייע בפתרון מקרים בעלי סיכון גבוה - כאלה שמעורבים בהם ממשלות, רשויות אכיפת חוק ותאגידים - והוא עושה זאת בדרכים שאף אחד אחר לא יכול היה לדמיין.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: NBC (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: שני, 25 בספטמבר 2023

התנהגות רעה (Bad Behaviour)

דרמה אוסטרלית המבוססת על ספר באותו השם מאת רבקה סטארפורד, בכיכובם של יאנה מקינון ("אני, כריסטינה פ'"), מרקלה קוונה ("שר הטבעות: טבעות הכוח"), ירין הא ("היילו"), טולי נרקל וארנה ג'יימס. כאשר ג'ואנה מקנזי בת ה-25 נתקלת במפתיע באליס קאנג, חברתה מהעבר, עולים בה הזיכרונות הקשים והמצלקים מהשנה המצמררת שהעבירו יחדיו בפנימיית הבנות הקשוחה סילבר קריק. ג'ואנה יוצאת למסע בזמן, אל שנות ההתבגרות הפרועות שלה ואל הבריונות שחוותה כנערה והשאירה חותם בחייה הבוגרים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 26 בספטמבר 2023

הרצח של ג'יל דנדו (?Who Killed Jill Dando)

מיני-סדרת דוקו הבוחנת מחדש אל הרצח המזעזע של מגישת הטלוויזיה האהובה ג'יל דנדו ב-1999, שממשיך לתעתע במומחים ובציבור.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 26 בספטמבר 2023

אימה אמריקאית: רגישות גבוהה (American Horror Story: Delicate)

שבוע אחרי ארצות הברית, עונה 12 וחדשה לסדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי, בכיכובה של קים קרדשיאן, המתוארת כעיבוד פמיניסטי מעודכן ל"תינוקה של רוזמרי". העלילה מבוססת בחלקה על רומן האימה של דניאל ולנטיין, "Delicate Condition", העוקב אחרי אישה שמשוכנעת כי דמות מרושעת וזדונית עושה הכל כדי שלא תיכנס להריון לעולם, בעוד הגבר בחייה לא מאמין לאף מילה שלה. זו הפעם הראשונה שעונה של הסדרה מבוססת על עלילת ספר. לצד קרדשיאן מככבות קארה דלווין ("יחידת המתאבדים", "רק רוצחים בבניין") וותיקת הסדרה אמה רוברטס, וכן זאכרי קווינטו ("סטאר טרק"), מאט זוקרי ("המתמחה", "האישה הטובה") ואנאבל דקסטר ג'ונס ("יורשים"). בשל השביתות בהוליווד, בשלב הזה יעלה חלקה הראשון של העונה, ואילו השני, שטרם צולם, יעלה רק מתישהו במהלך שנת 2024.

עונה: 12
ז'אנר: אימה
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 27 בספטמבר 2023

תסביך המושיע (Savior Complex)

מיני-סדרה תיעודית חדשה של HBO על רנה באך, מיסיונרית אמריקאית שנתבעה על ידי בית המשפט האזרחי באוגנדה על מותם של ילדים שטופלו במרכז הטיפול שניהלה, ללא כל הכשרה רפואית. לפני עשר שנים, רנה באך עזבה את ביתה בווירג'יניה כדי להקים ארגון צדקה שיעזור לילדים באוגנדה. את חוויותיה היא תיעדה בבלוג מצליח. אלא שבאך לא הייתה רופאה. היא הייתה בוגרת תיכון בת 20 ללא כל הכשרה רפואית. ולא רק שהמרכז שלה לא היה בית חולים - לא הועסק בו גם אף רופא. כל זה לא מנע ממנה לקלוט במשך כחמש שנים 940 ילדים הסובלים מתת תזונה קשה. במהלך השנים 105 מהם מתו. על פעולותיה באותן שנים נתבעה באך בבית המשפט האזרחי באוגנדה, והסדרה בת שלושת הפרקים מלווה את ההליך המשפטי נגדה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 27 בספטמבר 2023

הטיפש הזה (This Fool)

עונה שנייה לקומדיה האוטוביוגרפית שיצר הקומיקאי כריס אסטרדה עבור הולו ובכיכובו, מגיעה לישראל חודשיים אחרי ארה"ב. לחוליו לופז יש לב זהב והוא יוצא מגדרו כדי לעזור לכולם מלבד לעצמו. חוליו בן ה-30, שעדיין גר עם הוריו ויוצא עם אותה חברה מאז התיכון, מנסה לשפר את הקהילה שלו, להתגבר על בעיות התלות שלו עם משפחתו, ולנווט את חיי מעמד הפועלים בסאות' סנטרל, לוס אנג'לס.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 27 בספטמבר 2023

מפגשים (Encounters)

סדרה תיעודית חובקת עולם החוקרת ארבעה סיפורים יוצאי דופן של מפגשים עם תופעות חוצניות. כל אחד מהפרקים מתמקד בסיפור אחד: אורות מוזרים בשמיים מעל העיירה הקטנה טקסס, כלים חלליים המסוגלים לצלול רודפים כפר וולשי על חוף הים, מפגש של חייזרים עם תלמידי בית ספר בזימבבואה, ואינטליגנציה לא אנושית שעל פי הדיווחים מפריעה לתחנת כוח גרעינית ביפן.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 27 בספטמבר 2023

המירוץ למיליון (The Amazing Race)

עונה 35 לגרסה האמריקאית של תוכנית הריאליטי הסוחפת. הפעם, בשל היעדר התכנים העלילתיים לנוכח השביתות בהוליווד, כל פרק ימנה כ-65 דקות נטו.

עונה: 35
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: CBS (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: רביעי, 27 בספטמבר 2023

הישרדות (Survivor)

בצמוד לארה"ב, עונה 45 של סדרת הריאליטי האהובה. גם כאן, כל פרק ימנה כ-65 דקות נטו.

עונה: 45
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 27 בספטמבר 2023

בין העולמות (In Limbo)

דרמת פנטזיה אוסטרלית בת שישה פרקים בכיכובם של ריאן קור ובוב מורלי ("ה-100"). צ'ארלי ונייט הם חברים טובים מילדות. יום אחד מתרחשת טרגדיה וצ'ארלי מוצא את נייט ללא רוח חיים בביתו, אך אינו מעלה בדעתו כי חברו הטוב אינו מתכוון לעזוב אותו כל כך מהר. נשמתו של נייט תקועה "בין העולמות" ובהיותו חי-מת הוא ממשיך לרדוף את צ'ארלי, היחיד שיכול לסייע לו לעבור לעולם הבא.

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 28 בספטמבר 2023

משמרת שנייה (Maternal)

דרמה רפואית בריטית המתארת את סיפוריהן של שלוש רופאות שחוזרות אחרי חופשות לידה לרפואת החירום שלאחר המגפה, ונאלצות לאזן בין הדרישות של שירות הבריאות הלאומי לבין האימהות. מככבות לארה פאלבר ("שרלוק"), ליסה מקגריליס ופרמינדר נאגרה, שאינה זרה למדים הרפואיים אחרי שנים רבות ב-"ER". כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 28 בספטמבר 2023

קסטלווניה: נוקטורנו (Castlevania: Nocturne)

סדרת אנימציה חדשה המתרחשת ביקום של "קסטלווניה" בצרפת בשנת 1792, בשיאה של המהפכה הצרפתית. יוצרים קווין קולדי ("קסטלווניה") וקלייב בראדלי ("לכודים").

ז'אנר: אנימציה/הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 28 בספטמבר 2023

הרופא הטוב (The Good Doctor)

העונה החמישית של הדרמה הרפואית מגיעה לראשונה לנטפליקס, אחרי שכבר שודרה בהוט. קרוב לוודאי שהיא תעלה במקביל גם באמזון פריים וידאו ובדיסני פלוס, שארבע העונות הראשונות שלה זמינות גם אצלן.

עונה: 5
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 28 בספטמבר 2023

הקרדשיאנס (The Kardashians)

עונה רביעית לגלגול החדש של סדרת הריאליטי בהולו/דיסני פלוס.

עונה: 4
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 28 בספטמבר 2023

שבויים בסרט (C*A*U*G*H*T)

קומדיה סאטירית אוסטרלית חדשה עם שון פן, מת'יו פוקס ("אבודים") וסוזן סרנדון. ארבעה חיילים אוסטרלים נשלחים למשימה סודית למדינה שסועת קרבות. כאשר הם נלכדים על ידי לוחמי חופש ונחשבים בטעות לאמריקאים, שוביהם מפיקים סרטון בני ערובה שהופך לוויראלי ומקנה להם מעמד של סלבריטאים ברשתות החברתיות.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: STAN (ב-8 באוקטובר גם ביס והוט)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 28 בספטמבר 2023

רווק הזהב (The Golden Bachelor)

סדרת בת חדשה של "הרווק", שכמשתמע משמה מתמקדת בבני גיל הזהב. רומנטיקן חסר תקנה אחד מקבל הזדמנות שנייה לאהבה, בחיפוש אחר בת זוג שאיתה ירצה לחלוק את שנות הזהב של חייהם. שאר סדרות "הרווק" נוטות להגיע אל יס, כך שאולי גם זו תעשה את דרכה אל חברת הלוויין.

ז'אנר: ריאליטי היכרויות
איפה רואים: ABC
מתי עולה לאוויר: חמישי, 28 בספטמבר 2023 (ב-3 באוקטובר גם ביס)

דור הווי (Gen V)

סדרת הבת השנייה והמיוחלת של "הבנים" (שכבר זכתה לספין-אוף פחות מדובר, "הבנים מציגים: שטני"), שעלילתה מתרחשת בקולג' היחיד באמריקה לגיבורי על, בבעלותו של התאגיד הכל יכול "ווט", כמובן. הסטודנטים בעלי המתת בוחנים את גבולותיהם המוסריים, מתחרים על הדירוג העליון באוניברסיטה ועל ההזדמנות להצטרף אל "השבעה", צוות גיבורי העל העילית של ווט אינטרנשיונל. כשהסודות האפלים של בית הספר מתגלים, על הסטודנטים להחליט איזה סוג של גיבורים הם רוצים להיות. את הסדרה יצרו הצמד מישל פזיקס וטארה באטרס, שיצרו ביחד כמה וכמה סדרות נהדרות שלא האריכו יותר מדי ימים כמו "הסוכנת קרטר", "Emergence" (שתיהן זמינות בדיסני פלוס) ו"ריפר". סביר להניח שהסדרה החדשה תהיה ההצלחה הגדולה ביותר שלהן עד כה.

ז'אנר: גיבורי על
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 29 בספטמבר 2023

מטרה משותפת (Choona)

קומדיה סאטירית הודית בכיכובם של ג'ימי שרגיל ומוניקה פנוואר. ביים פושפנדרה נאת מישרה ("טאג' מהאל 1989"). חבורה מפתיעה של לא-יוצלחים מתכננת שוד כדי להתנקם באויב משותף - פוליטיקאי חסר רחמים שמאמין באמונות טפלות.

ז'אנר: סאטירה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 29 בספטמבר 2023

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש אוגוסט 2023, כולל "וואן פיס", "אסוקה", "הדוב", "רק רוצחים בבניין", "לייקרס: קבוצה מנצחת", "עוצר נשימה", "סנגור במבחן" ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully