וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש אוגוסט 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:21

עיבוד הלייב אקשן המיוחל ללהיט האנימה "וואן פיס", "אסוקה" מעולם מלחמת הכוכבים, עונות טריות של "הדוב", "רק רוצחים בבניין", "לייקרס: קבוצה מנצחת", "עוצר נשימה", פרקים נוספים של "סנגור במבחן" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוגוסט 2023

טריילר לעונה השלישית של "רק רוצחים בבניין"/הולו/דיסני פלוס

השבוע שמתחיל ב-31 ביולי
השבוע שמתחיל ב-6 באוגוסט
השבוע שמתחיל ב-13 באוגוסט
השבוע שמתחיל ב-20 באוגוסט
השבוע שמתחיל ב-27 באוגוסט

מחפשים את הסדרות המומלצות של חודש יולי? הנה הן כאן.

הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טבריה - מתחת לקו האדום

הסדרה התיעודית שיצרה קרין קיינר עבור כאן. מה שקורה בטבריה הוא הרבה מעבר לטבריה - קרבות על ראשות העיר מהווים השתקפות של ישראל כולה: דתיים מול חילוניים, ליברלים ושמרנים, תומכי בג"צ מול אוהבי בד"צ - עיר הפריפריה טבריה מהדהדת את המציאות הישראלית. במאבקים עליה, עיר שבימיה המפוארים הייתה בירת הצפון והתיירות של ישראל והיום היא עיר שיכונים ענייה ומוזנחת, לא תמיד ברור: האם מדובר במאבק על עיר? על מדינה? מאבק פוליטי או דתי? או שבכלל הכול אישי במלחמה בין ראש העירייה החדש רון קובי, שכונה "הטראמפ של הצפון", לשמעון כהן, פעיל חברתי חרדי נציג ש"ס.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 1 באוגוסט 2023

אהבת קיץ (Summer Love)

סדרת אנתולוגיה קומית רומנטית אוסטרלית, שבה כל אחד משמונת הפרקים עוקב אחרי סיפור קיץ שונה - שמונה זוגות היוצאים לחופשה בבית נופש חלומי. הסדרה חושפת את מערכות היחסים השונות, כוחה של האהבה לאחות כל שבר, והחיבור המתעצם בין אנשים כשהם מחוץ לשגרת החיים העמוסה, בטבע הפסטורלי ובינם לבין עצמם.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 1 באוגוסט 2023

גיבורי האופנה (The Fashion Hero)

תחרות הריאליטי של פרמאונט פלוס נוחתת בסלקום טיוי בישראל. התוכנית, בהנחיית איי-ג'יי מקלין מהבקסטריט בויז, שמה לה למטרה לשנות את הסטנדרט הלא מציאותי של תעשיית היופי. היא מחפשת יופי מסוג אחר, פחות כזה שרואים במגזינים ועל המסך ויותר כזה שרואים ביום יום. מתחרי התוכנית מגיעים מכל העולם והם בעלי מגוון של גילאים, גדלים, זהויות ומוצאים. צלם האופנה הישראלי עדי ברקן נמנה עם המנטורים-שופטים, ובין המתמודדות גם הישראלית שני כבודי. פרק בשבוע.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 1 באוגוסט 2023

עוד בוואלה!

טינה פיי תהיה הבוסית החדשה של "סאטרדיי נייט לייב"? לא כל כך מהר

לכתבה המלאה

הסיפור שלא סופר (Untold)

עונה שלישית לסדרת הדוקו-ספורט היוקרתיים של נטפליקס בהפקת צ'פמן ומקליין וויי, יוצרי "ארץ פראית מאוד". כל סרט מתחיל ברגע מרכזי - הקרב הגדול, האולימפיאדה, הפלייאוף - ואז מתעמק במה שקרה מעבר לכותרות, כפי שמספרים אלה שחיו אותו. הסרטים חושפים את החוצפה, החוסן, שברון הלב, הניצחון, האלימות, הקומדיה והפאתוס שמתחת לזיעה. הפעם מדובר בארבעה סיפורים חדשים שיגוללו על פני ארבעה פרקים בשידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 1 באוגוסט 2023

הדוב (The Bear)

אחת מהסדרות המהוללות של 2022, כולל מקום שישי בדירוג הסדרות השנתי כאן בוואלה תרבות, חוזרת לעונה שנייה. הפעם צוות המסעדה בראשותו של כרמי (ג'רמי אלן ווייט) מתמודד עם הבירוקרטיה הכרוכה בפתיחת מסעדה חדשה. בוב אודנקירק ("סמוך על סול") מצטרף בתפקיד אורח. כל עשרת הפרקים זמינים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 2 באוגוסט 2023

פיזיקל (Physical)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה הסוחפת של אפל טיוי פלוס בכיכובה של רוז באיירן (שבינתיים הוסיפה לשתף פעולה עם אפל, בסדרה "אפלטוני" שעונתה הסתיימה לא מזמן), המגלמת עקרת בית שהופכת לגורו התעמלות אירובית בשנות השמונים בארצות הברית. זואי דשאנל ("בחורה חדשה") מצטרפת לקאסט.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 2 באוגוסט 2023

מחפשים את מג'יק מייק

לאחר ששודר לראשונה ב-2012, הסרט "מג'יק מייק" העיר משהו אצל צופים רבים ברחבי העולם, ובעקבותיו נוצר המופע "מג'יק מייק לייב" שבימים אלו מתקיים בלאס וגאס. בעזרתו של אחד השחקנים הראשיים בסרט, אדם רודריגז, יוצאת סדרת הריאליטי לחפש גברים שחשים שאיבדו את הקסם שלהם, ורוצים למצוא אותו מחדש באמצעות מחנה האימונים של "מג'יק מייק". ההפקה הצליחה לבחור חמישים גברים מתוך האלפים שביקשו להצטרף, גברים שאיבדו את הביטחון העצמי שלהם ונאבקים למצוא נתיב ולגלות מחדש מי הם. הכוריאוגרפית אליסון פאולק ואנשי הקריאייטיב האחרים של הסדרה מעבירים את המתמודדים רצף של משימות. מחמישים הגברים ייבחרו עשרה פיינליסטים, כשבסופו של דבר שני האחרונים, לאחר אימונים רבים ועבודה קשה, ישתתפו במופע.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 2 באוגוסט 2023

כלבי השמורה (Reservation Dogs)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית הנפלאה של טאיקה וואיטיטי ("ת'ור: אהבה ורעם", "מה שקורה בצללים") וסטרלין הרג'ו עבור FX/הולו. לאחר שהם חוזרים מקליפורניה לאוקרן, אלורה שוקלת את רעיון הקולג', בר נתקל בתיאורטיקן קונספירציה בשם מקסימוס, ווילי ג'ק משקיעה יותר בריפוי הקהילה שלה, וצ'יז, ובכן, הוא עדיין גר עם סבתו שהיא לא סבתו. שני פרקים ראשונים, השאר מדי שבוע.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: רביעי, 2 באוגוסט 2023

אצלי הכל בסדר (Totally Completely Fine)

דרמה קומית אוסטרלית המבוססת על מאורעות אמיתיים, בכיכובה של תומסין מקנזי ("ג'וג'ו ראביט"). אחרי מות סבה של ויויאן הוא הוריש לה את ביתו הממוקם על קצהו של צוק המתגלה כמיקום אטרקטיבי להתאבדויות. מהר מאוד ויויאן, בחורה מתוסבכת מאוד בעצמה, מוצאת עצמה מצילה מתאבדים מרגעי השפל שלהם ומגלה את המורכבויות שבאובדן ואבל, את כוח החברות ואת הדרך שבה עצב יכול לחבר בין אנשים. גם עם ג'ון נובל ("פרינג'").

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 3 באוגוסט 2023

סנגור במבחן (The Lincoln Lawyer)

חלק שני ואחרון לעונה השנייה בסדרת הלהיט בהפקת דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים גמורים") על פי ספריו של מייקל קונלי, על קורותיו של עורך הדין מיקי הולר (מנואל גרסיה-רולפו, "שבעת המופלאים").

עונה: 2 ב'
ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 3 באוגוסט 2023

עוצר נשימה (Heartstopper)

עונה שנייה לדרמת ההתבגרות המקסימה על פי סדרת הספרים באותו שם, המגוללת את סיפור ההתאהבות של צ'רלי וניק, שני נערים שמחפשים את דרכם בבית הספר.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת התבגרות קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 3 באוגוסט 2023

הפרחים האבודים של אליס הארט (The Lost Flowers of Alice Hart)

דרמה אוסטרלית בכיכובן של סיגורני וויבר ואליסיה דבנאם-קארי ("ה-100", "אימת המתים המהלכים"). לאחר שאליס הארט בת התשע מאבדת את הוריה בשרפה מסתורית, סבתה ג'ון מגדלת אותה בחוות פרחים, היכן שהיא לומדת שסודות טומנים בחובם סודות נוספים. אך שנים לאחר מכן, בגידה שנחשפת מאלצת את אליס להתעמת עם עברה. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 4 באוגוסט 2023

הצלחתי! אתגר האפייה הגדול (The Big Nailed It Baking Challenge)

ספין אוף של התחרות "הצלחתי!" שבו עשרה אופים גרועים מקבלים טיפים ממדריכים מקצועיים בתקווה לזכות בפרס כספי שווה. בין השופטים גם הקומיקאי פאטון אוסוולט ("רטטוי") ואנג'לה קינסי ("המשרד").

ז'אנר: ריאליטי תחרות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 4 באוגוסט 2023

בעקבות ויראפאן (The Hunt for Veerappan)

מיני-סדרת תעודה הודית העוקבת אחר עלייתו ונפילתו של ויראפאן, מבריח מטיל אימה שגבה את חייהם של מאות בני אדם ובעלי חיים, ונלכד בדרום הודו אחרי מצוד שנמשך 20 שנה.

ז'אנר: דוקו-פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 4 באוגוסט 2023

שיי טאון (The Chi)

עונה שישית לדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: שואוטיים (בהמשך גם ביס)
מתי עולה: שישי, 4 באוגוסט 2023

הרווק בגן עדן

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק, וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה. הפעם הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם בעודם מתגוררים ביחד בגן עדן רומנטי מבודד. לעונה החדשה מצטרפים יוצאי "הרווקה 19", ו"הרווק 26". שידור יומי.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 6 באוגוסט 2023

לייקרס: קבוצה מנצחת (Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty)

בצמוד לארה"ב, עונה שנייה לדרמת הספורט הכיפית של HBO המתחקה אחר העשור המדהים של הלוס אנג'לס לייקרס במהלך שנות השמונים. הסדרה מתארת את חייהם המקצועיים והאישיים של השחקנים והמנהלים של אחת מקבוצות הספורט הנערצות והדומיננטיות ביותר בהיסטוריה, שהייתה בית לכוכבים ענקיים כמו מג'יק ג'ונסון וכרים עבדול ג'באר. העונה השנייה מתמקדת בשנים 1980-1984 כאשר הקבוצה הגיעה לשיאה במשחק הגמר המיתולוגי שהפגיש בין שני הכוכבים הגדולים של אותה התקופה: מג'יק ג'ונסון ולארי בירד. מככבים ג'ון סי ריילי ("שיקגו", "בחורה טובה"), אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), קווינסי איסאיה, ג'ייסון קלארק ("שליחות קטלנית: ג'נסיס"), גבי הופמן ("בנות"), ג'ייסון סיגל ("שרינקינג") ואחרים.

ז'אנר: דרמת ספורט
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 7 באוגוסט 2023

רק רוצחים בבניין (Only Murders in the Building)

אחרי שתי עונות נפלאות חוזרת קומדיית הפשע של הולו עם עונה שלישית שתצטרך להתאמץ כדי להשתוות להן, לא כל שכן להתעלות עליהן, ולשם כך היא מחוזקת בכוכבים אורחים כמו פול ראד ומריל סטריפ. הפעם צ'ארלס, אוליבר ומייבל (סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) חוקרים רצח שאירע מאחורי הקלעים של מחזה בברודוויי. הנרצח הוא בן גלנרוי (ראד), כוכב אקשן הוליוודי שהופעת הבכורה שלו בברודוויי נגדעה בפתאומיות עקב מותו בטרם עת. השלישייה יוצאת לפצח את התעלומה הקשה ביותר שאיתה התמודדו עד כה, כל זאת בזמן שהבמאי אוליבר מנסה נואשות להרכיב בחזרה את המחזה שלו.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הולו/דיסני פלוס ישראל
מתי עולה לאוויר: שלישי, 8 באוגוסט 2023

לשרוד בזומביוורס (Zombieverse)

סדרות זומבים מסרבות לעזוב אותנו כבר שנים רבות, אבל לראשונה במסגרת הז'אנר מגיעה תוכנית ריאליטי, תוצרת קוריאה כמובן. התרחיש: וירוס זומבים משתולל בסיאול. מי מהמתמודדים יצליח להערים על המתים-החיים, להתמודד עם האתגרים ולצאת משם בחיים? בין המשתתפים יש כמה פרצופים שחובבי תרבות קוריאנית יזהו, כולל השחקנית לי סי-יונג ("כמו בבית") וכן מוזיקאים, קומיקאים, ספורטאים וכוכבי רשת.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 8 באוגוסט 2023

מבוסס על סיפור אמיתי (Based on a True Story)

קומדיית המתח האפלה והכיפית מאוד בכיכובם של קיילי קווקו ("הדיילת", "המפץ הגדול"), כריס מסינה ("מינדי") וטום בייטמן ("הסודות של דה וינצ'י") מגיעה לישראל. מתווכת, כוכב טניס לשעבר ואינסטלטור מנצלים הזדמנות ייחודית לנצל את האובססיה של אמריקה לפשע אמיתי. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: רביעי, 9 באוגוסט 2023

כוכב לכת משונה (Strange Planet)

לא סדרת טבע חדשה של דיוויד אטנבורו, אלא קומדיית אנימציה חדשה שיצר דן הרמון ("ריק ומורטי", "קומיוניטי") יחד עם ניית'ן פייל, על פי הרומן הגרפי של האחרון שכיכב בראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. בעולם רחוק וקסום המאוכלס על ידי יצורים כחולים שמנהלים חיים די דומים לבני אנוש, הסדרה חוקרת באמצעותם את האבסורד של מסורות אנושיות יומיומיות. קאסט המדבבים כולל בין היתר את טונדה אדבימפה, שביום יום הוא סולן להקת TV on the Radio, וכן את דני פודי ("קומיוניטי") והאנה איינביינדר ("הקס").

ז'אנר: קומדיית אנימציה למבוגרים
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 9 באוגוסט 2023

היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה (High School Musical: The Musical: The Series)

עונה רביעית ואחרונה לסדרת הבת של סרטי "היי סקול מיוזיקל". אחרי קיץ משוגע במחנה, חברי "וויילדקאטס" חוזרים לתיכון "איסט היי" ומתחילים להתכונן להפקת המחזמר "היי סקול מיוזיקל 3: כיתה י"ב". אך התוכניות משתבשות כאשר המנהל גוטיירז מודיע כי הסרט הנכסף "היי סקול מיוזיקל 4: מפגש מחזור" של דיסני יצולם בבית הספר האהוב, והתלמידים יהיו רק ניצבים. כזכור, אוליביה רודריגו כבר איננה חלק מהקאסט אחרי שעזבה בתום העונה הקודמת. בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם כל פרקי העונה ישוחררו בבת אחת.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה מוזיקלית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 9 באוגוסט 2023

מובינג (Moving)

דרמת מתח על-טבעית קוריאנית. נערים בעלי כוחות-על מסתירים את היכולות האמיתיות שלהם מהעולם כדי להגן על משפחותיהם מפני פגיעה וניצול. מככבים בין היתר רו סונג-רונג ("ממלכת הזומבים") וגו יון-ג'נג ("אלכימיית הנשמות"). העונה מונה 20 פרקים שמתוכם עולים בבת אחת שבעת הראשונים, ואז שני פרקים בשבוע ופינאלה של שלושה.

ז'אנר: מותחן על טבעי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 9 באוגוסט 2023

Ladies First: סיפורן של נשים בהיפ הופ (Ladies First: A Story of Women in Hip-Hop)

סדרה תיעודית חדשה שבמסגרתה ראפריות, כותבות ומומחיות מתארות את השפעתן של נשים על המוזיקה והתרבות של עולם ההיפ-הופ. כולל פרשנויות מפי קווין לטיפה, אם-סי לייט, לאטו וסאוויטי ועוד.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 9 באוגוסט 2023

קתרינה (The Great)

העונה השנייה, והטובה ביותר עד כה בסדרה, מגיעה לראשונה לסלקום אחרי שכבר עלתה ביס בעבר (שם כבר זמינה גם העונה השלישית והחדשה). הקומדיה התקופתית משרטטת - תוך נקיטת חירות יצירתית עצומה - את עלייתה לגדולה של קתרינה, מי שלימים תהיה קיסרית האימפריה הרוסית. אל פאנינג וניקולס הולט מככבים.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: רביעי, 9 באוגוסט 2023

אימפריית הכאב (Painkiller)

כמעט שנתיים אחרי "דופסיק" (שזמינה בדיסני פלוס) מגיעה מיני-סדרה נוספת המבוססת על אירועים אמיתיים ומגוללת את‎ הגורמים וההשלכות של מגפת האופיואידים באמריקה. העלילה עוקבת אחר האחראים, הקורבנות ואישה אחת שמנסה לגלות את האמת. מככבים מתיו ברודריק ("שמתי ברז למורה"), אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") וטיילור קיטש ("אורות ליל שישי"),

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 10 באוגוסט 2023

Cruel Summer

העונה הראשונה של דרמת המתח של פריפורם הפכה להצלחה גדולה. כעת מגיעה לישראל (גם הפעם בלי תרגום לעברית, מאיזושהי סיבה מעצבנת) העונה השנייה כשכבר ידוע שלא עמדה בסטנדרטים. הסיפור עוקב הפעם אחר החברות של מייגן, איזבלה ולוק, המשולש הרומנטי שצומח מיחסיהם ולבסוף המסתורין שמשפיע על חייהם.

עונה: 2
ז'אנר: אנתולוגיית מתח
איפה רואים: באמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 11 באוגוסט 2023

מיליארדים

יום אחרי ארה"ב, עונה שביעית ואחרונה לדרמה של שואוטיים בכיכובו של פול ג'יאמטי, העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון והפיננסים של ניו יורק. הבשורה הגדולה: בובי אקסלרוד (דמיאן לואיס) חוזר. מרדף החתול והעכבר בין רודס לפרינס (קורי סטול) נמשך, וכעת פרינס, שכבר לא צריך לשמור על תדמית "המיליארדר הטוב", צפוי להשתמש גם פומבית בכל התכסיסים האפשריים כדי לנקום ברודס. ובאשר לאקס, הוא נקרא על ידי עובדיו לשעבר לשוב כדי להציל את החברה ולסגור חשבונות עם כל מי שפגע בו. לואיס צפוי להשתתף בשישה מתוך תריסר פרקי העונה (שלא ישודרו ברצף - השביתות בהוליווד הגיעו באמצע צילומי העונה, כך שאפשר לצפות לחלק האחרון של העונה רק ב-2024).

עונה: 7
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שבת, 12 באוגוסט 2023

סובייצקה

דרמה קומית ישראלית חדשה של כאן. ענת, סטודנטית צעירה למתמטיקה שכל חייה התכחשה למוצאה הרוסי, הופכת בטעות ל"קול העולים" בני גילה כשהיא מתועדת מתעמתת עם פקיד בביטוח לאומי שמשפיל את אביה. מאז שענת זוכרת את עצמה, היא תמיד שאפה להיטמע בתוך החברה שאליה נולדה ולהתקבל כצברית מן המניין, אבל הסביבה לנצח רואה בה "רוסייה". כעת היא מבינה שאין לה דרך לברוח מהשורשים שלה, לא משנה כמה תנסה. ככל שהיא מקבלת את מוצאה, רבדים נוספים שלו נחשפים באישיותה, ויחד עמם נחשפת טראומת העלייה שחוו שלושת הדורות במשפחתה - ושצפוי לחוות גם הדור הרביעי. התהליך שענת עוברת מאפשר לה למצוא תרבות חדשה במי שהיא, ולהגדיר מחדש "מהו ישראלי". מככבים סוזנה פפיאן, דניאל סטיופין, יבגניה דודינה, פירה קנטור, דניאל מורשת, גרא סנדלר ויואב רוטמן. יוצרת: דנה אברמוביץ'. במאית: ענת סטלינסקי. ימים ראשון וחמישי.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: ראשון, 13 באוגוסט 2023

יניב

סדרה קומית חדשה ומקורית של רשת 13, שבמרכזה חייו של יניב (חנן סביון), בן 43, איש קבע בתפקיד צבאי אפור עם חיים אפורים, שמשתנים ביום שבו נופל לו מכשיר קשר כבד ומיושן על הרגל. התאונה גורמת לו לחשב מסלול מחדש ולפתוח מסעדה ביתית שהופכת להיות גן העדן שלו, אבל גיהינום לשאר בני הבית. שני קליין מגלמת את רעייתו, אורנה בנאי היא אחותו, תיקי דיין בתפקיד הסבתא, אמיר בנאי ואמה אלפי מגלמים את הילדים, ואלברט אילוז הוא הדוד המעצבן.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: רשת 13
מתי עולה: ראשון, 13 באוגוסט 2023 (ופרק נוסף ביום שלישי)

פרומו לסדרה "יניב"/רשת 13

הרווק

לאחר פרידתו של זאק שלקורס מגבי ורייצ'ל, רווקות העונה ה- 19 של "הרווקה", הוא מקבל הזדמנות נוספת למצוא את אהבת חייו, והופך ל"הרווק" ה- 27. שידור יומי.

עונה: 27
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 13 באוגוסט 2023

אי הפיתויים

עונה חמישית לריאליטי הפרובוקטיבי, שבו ארבעה זוגות בצומת דרכים במערכות היחסים שלהם מעמידים את אהבתם במבחן. באי מאווי בהוואי, הם מחליטים באופן הדדי לחיות את חיי הרווקות בעודם גרים בבתים נפרדים עם רווקים ורווקות, כדי לגלות אם יש בן/בת זוג אחרים המתאים להם יותר. החיים על האי האקזוטי מלאים במסיבות פרועות והרפתקאות רומנטיות. האם בסופו של דבר הזוגות יעזבו יחד? האם יעזבו עם מישהו אחר מהאי? או שיחליטו להיפרד וילכו הביתה לבד?

עונה: 5
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 13 באוגוסט 2023

נישקתי בחור

זמרת הפופ דני מינוג בתפקיד קופידון בסדרת ריאליטי חדשה, הראשונה מסוגה בבריטניה, שבה מפגישים בין גברים גאים על ידי נשיקה. הסדרה עוקבת אחרי עשרה גברים גאים רווקים, המשודכים על ידי ההפקה בהתאם לבקשות שלהם ומה שהם מחפשים בבן זוגם, ונפגשים לראשונה בנשיקה. בלי שיחת חולין, בלי הודעות מקדימות והחלקה מצד לצד. רק נשיקה שבוחנת את ההתאמה והכימיה בין השניים. לאחר שפגשו את השידוך שלהם לראשונה בנשיקה, הם יוצאים להכיר טוב יותר אחד את השני ולתת הזדמנות למערכת היחסים להתפתח לכיוון חיובי, כאשר פיתויים מצד המתמודדים האחרים ומצטרפים חדשים עלולים לנתק את הקשרים המלבלבים. בסוף כל פרק, על כל מתמודד להחליט מי הבחור שאותו ירצה לנשק ולקוות שירצה לנשק אותו בחזרה, או להסתכן בלהישאר ללא פרטנר לנשיקה ולעזוב את החווה.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 13 באוגוסט 2023

הפכים סולארים (Solar Opposites)

עונה רביעית לקומדיית האנימציה שיצרו ג'סטין רוילנד (מיוצרי "ריק ומורטי" ולשעבר מדבב שני גיבוריה) ומייק מק'מהן ("ריק ומורטי", יוצר "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים") בהולו, העוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. רוילנד פוטר מהסדרות שלו בשל אישומים על התעללות ואלימות במשפחה, ואת מקומו יתפוס כאן - בליהוק משונה ומעניין - דן סטיבנס, איש "אחוזת דאונטון" ו"לגיון".

עונה: 4
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: שני, 14 באוגוסט 2023

אנשי הטלמרקטינג (The Telemarketers)

בצמוד לארה"ב, סדרה דוקומנטרית מבית HBO העוקבת אחר צעיר שנשר מהתיכון ומתחיל לעבוד במרכז טלמרקטינג. כשהוא מגלה שחלק מהפעילות שלו משמשת מעשי נוכלות, הוא יוצא למסע בן 15 שנה כדי להפיל את המכונה העצומה שמפעילה את השירות.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 14 באוגוסט 2023

תברחי (Then You Run)

סדרת מתח ואקשן בריטית חדשה של סקיי, שמגיעה כעת לישראל. ארבע נערות מרדניות מלונדון יוצאות לחופשה ברוטרדם, אבל אחרי שמתגלה גופת אביה המנוכר של אחת מהן, הן מוצאות את עצמן במנוסה ברחבי אירופה עם שלושה קילו של הרואין ושלל פושעים מסוכנים בעקבותיהן.

ז'אנר: מתח/אקשן
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 16 באוגוסט 2023

ג'ודי, הנבחר (The Chosen One)

אחרי הכישלון המהדהד של "מורשת יופיטר" ב-2021 (כישלון מוצדק ביותר, חשוב לציין)
נטפליקס מלקקת את הפצעים ומשיקה עיבוד נוסף במסגרת ההסכם עתיר המיליונים שלה עם יוצר הקומיקס מארק מילר והחברה שלו, Millarworld. הפעם מדובר בדרמה על טבעית המבוססת על טרילוגיית הרומנים הגרפיים "American Jesus", של מילר והאמן פיטר גרוס, רק שבמקרה הזה מדובר בישו מקסיקני. ג'וֹדי (בובי לונו) הוא ילד בן 12 מסנטה רוסליה, במדינת באחה קליפורניה הדרומית, שאחרי ששרד תאונת קשה מגלה שיש לו כוחות כמו לישו: הוא יכול להפוך מים ליין, לגרום לנכים ללכת ואולי אפילו להקים מתים לתחייה. איך יתמודד עם ייעודו ויוביל עולם מסוכסך? דיאנה אגרון ("Glee") מככבת.

ז'אנר: על טבעי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 16 באוגוסט 2023

דפ נגד הרד (Depp v. Heard)

מיני-סדרת תעודה בבימויה של אמה קופר ("המסתורין של מרילין מונרו: הקלטות הבלתי נשמעות"), המציגה בשלושה פרקים את העדויות של שני הצדדים, ג'וני דפ ואמבר הרד, זו מול זו, ובוחנת לעומק את המשפט שהרעיש את הוליווד ואת גל התגובות באינטרנט.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 16 באוגוסט 2023

ורדי נגד רוני

דרמה בריטית בשני חלקים המבוססת על סיפור אמיתי, בכיכובם של שאנל קרסוול ("זוהי אנגליה"), מייקל שין ("מלחמת האופל", "הסקס של מאסטרס") ונטליה טנה ("הארי פוטר", "משחקי הכס"). העלילה מבוססת על דרמת המשפט המפורסמת בין שתי נשות שחקני כדורגל מוכרים בבריטניה, רבקה ורדי (טנה) וקולין רוני (קרסוול): רוני מאשימה את ורדי בכך שהדליפה לצהובונים סיפורים ותמונות מחשבון האינסטגרם האישי שלה ללא ידיעתה. שני חלקי הסדרה מלווים את סיפורן של שני הצדדים עד להכרעת בית המשפט.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 17 באוגוסט 2023

איך עושים את זה (The Upshaws)

עונה רביעית לסיטקום של נטפליקס בכיכובם של וונדה סייקס ומייק אפס, על משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה, שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר בינות לאתגרים שהחיים מזמנים לה.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 17 באוגוסט 2023

Killing It

עונה שנייה לקומדיה של שירות הסטרימינג פיקוק, שיצרו אנשי "ברוקלין תשע תשע" דן גור ולוקה דל טרדיצ'י, בכיכובו של שודד הפונטיאק מאותה סדרה - קרייג רובינסון, המגלם אב גרוש שמנסה לכלכל את בתו ולשם כך הופך לציד פיתונים בחסות המדינה.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פיקוק (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 17 באוגוסט 2023

הרלן קובן: מחסה (Shelter)

אמזון כנראה התקנאו בהצלחות של נטפליקס עם העיבודים לספרי קובן והחליטו ליצור אחד משלהם, על פי סדרת מיקי בוליטר, אחיינו הצעיר של גיבור סדרה אחרת של קובן, מיירון בוליטר. עלילת העיבוד עוקבת אחר מיקי לאחר מותו הפתאומי של אביו, שבעקבותיו עליו לפצוח בחיים חדשים בפרברי ניו ג'רזי. כשתלמידה חדשה נעלמת במפתיע, מיקי וחבריו החדשים, "ספון" ואִימה, יוצאים למסע חיפוש אחר האמת, ועד מהרה מוצאים את עצמם מסתבכים ברשת של תעלומות ומקרי מוות שראשיתם לפני עשרות שנים. בין מבוגרי הקאסט אפשר למצוא גם את קונסטנס זימר ("UnREAL").

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 18 באוגוסט 2023

הבחורה במסכה (Mask Girl)

סדרת מתח קוריאנית חדשה. פקידה שלא מרוצה מההופעה שלה הופכת בלילות לאושיית אינטרנט עטויית מסכה - עד שהשתלשלות אירועים אומללה משתלטת על חייה. קו יון-ג'נג ("בבואה") מככבת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 18 באוגוסט 2023

The Winter King

סדרה חדשה של שירות הסטרימינג הבריטי ITVX והערוץ האמריקאי MGM פלוס, על פי סדרת ספריו של ברנרד קורנוול ("הממלכה האחרונה") המגוללים את סיפורו של המלך ארתור. במאה החמישית לספירה, הרבה לפני איחוד בריטניה - כשהארץ הייתה אכזרית, הורכבה משבטים ופלגים לוחמים, והחיים היו לא פעם קצרי מועד - ארתור פנדרגון הופך ממנודה ללוחם ומנהיג אגדי. איאן דה קאסטקר ("סוכני שילד") מככב בתפקיד הראשי.

ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: ITVX (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 20 באוגוסט 2023

המרגל (Spy/Master)

דרמת מתח רומנית עטורת שבחים (בלעז "Spy/Master"). בעיצומה של המלחמה הקרה, ויקטור גודאנו הוא איש מודיעין בכיר, יועצו ויד ימינו של הדיקטטור הרומני ניקולא צ'אושסקו. אך לגודאנו זהות נוספת: הוא סוכן חשאי מטעם הקג"ב הרוסי, שמנסה להעמיק את השפעת השלטון הסובייטי ברומניה. כאשר הטבעת סביבו מתהדקת, גודאנו חייב לנוס על חייו ולהציל את משפחתו לפני שזהותו תיחשף. בדרך הוא לא יבחל באמצעים, כולל בין היתר באמצעות תכנית עריקה למערב בשיתוף ה-CIA. מככבים אלק סקאריאנו ("ארץ אלוהים"), אנה אולארו ("סיביר"), איידן מקארדל ("הקסם של אלה"), סבוניה יונג ("Fly") וניקו מיראלגרו ("יומן השומן"). כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 17
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 20 באוגוסט 2023

ד"ר מוות

מיני-סדרת הדרמה המבוססת על סיפור אמיתי, שכבר שודרה בעבר ביס והוט, מגיעה כעת גם לפרטנר. ג'ושוע ג'קסון ("הרומן", "דוסון קריק") מככב כמנתח מוח שמואשם ברשלנות קשה, אחרי שיותר משלושים ממטופליו נותרו מתים או פצועים. גם עם אלק בולדווין, קרי פרסטון, כריסטיאן סלייטר, גרייס גאמר.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר
מתי עולה: ראשון, 20 באוגוסט 2023

FBI: המבוקשים ביותר (FBI: Most Wanted)

עונה רביעית לדרמת המתח של CBS מבית דיק וולף, בכיכובם של דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), קישה קאסל-יוז ("משחקי הכס", "לרכוב על הלוויתן") ואלכסה דבאלוס ("האיש במצודה הגבוהה").

ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 22 באוגוסט 2023

מלחמת הכוכבים: אסוקה (Ahsoka)

"מלחמת הכוכבים" ממשיכה להתרחב, ואחרי ההצלחה הביקורתית של "אנדור" מגיע הרגע של אהובת המעריצים לקבל את הצ'אנס שלה לזהור. אסוקה (רוזריו דוסון) היא אבירת ג'דיי וחניכתו של אנאקין סקייווקר, שהחליטה לעזוב את המסדר. היא הפציעה בהופעה בלתי נשכחת בעונה השנייה של "המנדלוריאן", והסדרה בכיכובה צפויה להשלים פערים שנוצרו בסיפורה מאז עזיבת המסדר. חלק מעניין לא פחות בסדרה החדשה הוא העובדה שאסוקה יוצאת למסע לאתר את ת'רון, אחד הנבלים המרשימים והחכמים ביותר ביקום "מלחמת הכוכבים". עלייתו לבמה עשויה להיות אירוע שישפיע על עתיד היקום הזה בכללותו. היידן כריסטיאנסן ישוב לגלם את אנאקין סקייווקר (אחרי שעשה זאת ב"אובי וואן"), ליו בורדיזו תגלם את סאבין וורן, הלוחמת המנדלורית האהובה מסדרת האנימציה "מלחמת הכוכבים: המורדים".

ז'אנר: פנטזיה/מד"ב
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 23 באוגוסט 2023

פלישה (Invasion)

עונה שנייה לסדרת המד"ב המשמימה העוקבת אחר פלישה של חייזרים דרך נקודות מבט שונות על פני מספר יבשות. בין היתר מככבים סם ניל ("פארק היורה", "פיקי בליינדרס"), שמייר אנדרסון ("ווינונה ארפ"), גולשיפטה פרחאני ("פטרסון"), וגם פיראס נסאר הישראלי ("פאודה", "בתולות"). את הסדרה יצרו סיימון קינברג (תסריטאי "מר וגברת סמית'", סרטי "אקס מן" האחרונים) ודייויד ווייל ("ציידים", "סיטדל").

עונה: 2
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 23 באוגוסט 2023

החוף הצפוני (North Shore)

דרמת פשע אוסטרלית-בריטית חדשה בת שישה פרקים של מארק בולן, יוצר "רגליים קרות", בכיכובם של ג'ון בראדלי (סאמוול טארלי מ"משחקי הכס") וג'ואנה פרוגט ("אחוזת דאונטון", "שקרן/שקרנית"). כשבלשים בריטים ואוסטרלים חוברים בניסיון לפתור תעלומת רצח, הם חושפים קנוניה עם השלכות פוליטיות בינלאומיות, כמו גם התנגשות בין תרבויות.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: רביעי, 23 באוגוסט 2023

פני האמת (Face to Face)

עונה שלישית לדרמת המתח-פשע-מסתורין הדנית העוקבת אחר ביורן, חוקר משטרתי שמתמודד עם מות בתו. כל הפרקים יעלו בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: רביעי, 23 באוגוסט 2023

האולטימטום: חתונה או פרידה (The Ultimatum: Marry or Move On)

עונה שנייה לתוכנית הריאליטי בהנחיית ונסה וניק לאשיי. זוגות צעירים מעמידים את אהבתם למבחן וחוברים כל אחד לפרטנר פוטנציאלי אחר, התנסות שתעזור להם להחליט: מתחתנים או נפרדים? שמונה פרקים ראשונים עולים היום, שני האחרונים בשבוע שלאחר מכן.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 23 באוגוסט 2023

מי את ארין קרטר? (?Who Is Erin Carter)

סדרת מתח בריטית (אבל מתרחשת בספרד והכוכבת שלה היא שוודית ממוצא כורדי) חדשה. ארין היא אמא ומורה שחיה בספרד. או כך לפחות נדמה, עד ששוד במרכול חושף שהיא לוחמת מיומנת. ברור שהיא אינה מי שהיא טוענת, אבל כמה רחוק תלך כדי לשמור על זהותה האמיתית? אווין אחמד ("כסף מהיר") מככבת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 24 באוגוסט 2023

ראגנארוק (Ragnarok)

עונה שלישית ואחרונה לדרמת ההתבגרות/פנטזיה הנורווגית של נטפליקס, שבמסגרתה מאבקו של מגנה מול תעשיות יוטול מגיע לשיאו.

עונה: 3
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 24 באוגוסט 2023

ניו אמסטרדם

דרמת בית החולים של NBC מגיעה לראשונה להוט. במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה"), שמתמנה למנהל החדש של בית החולים ומציב לעצמו למטרה להיאבק בביורוקרטיה כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר. על מנת לעמוד בכך עליו להצית מחדש את האש בקרב הצוות שבע ההבטחות והאכזבות, הסובל באופן קבוע ממחסור בתקנים, תקצוב והערכה - ולהחזיר לבית החולים את תהילת העבר. לצד אגולד משחקים בסדרה ג'נט מונטגומרי ("מראה שחורה", "אחוזת דאונטון"), פרימה אג'ימן (מרתה ג'ונס "דוקטור הו") וסאנדהיל רממוטי ("גיבורים"). כל חמש עונות הסדרה יעלו מדי חודש: היום העונה הראשונה במלואה, בחודש הבאה השנייה וכן הלאה עד דצמבר.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 27 באוגוסט 2023

אבק כוכבים (Starstruck)

בצמוד לבריטניה, עונה שלישית לדרמה הקומית הבריטית החמודה של ה-BBC, שיצרה רוז מטפאו ובכיכובה, על צעירה מלונדון שחברה לסטוץ עם גבר שהתברר ככוכב קולנוע.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: שלישי, 29 באוגוסט 2023

ארצ'ר

עונה 14 ואחרונה לקומדיית האנימציה על המתרחש בסוכנות ריגול.

עונה: 14
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: FXX (בהמשך גם בנטפליקס)
מתי עולה: רביעי, 30 באוגוסט 2023

ואן פיס (One Piece)

אחת מסדרות המאנגה האהובות ביותר (והנמכרת ביותר אי פעם), שכבר זכתה לעיבוד אנימה יפני עתיר פרקים ושנים, מקבלת כעת עיבוד לייב אקשן דובר אנגלית. בכדור ארץ חלופי שבו תור הזהב של שודדי הים נמצא בעיצומו, לופי הוא הרפתקן צעיר המגייס צוות מרופט של לא יוצלחים, שיצטרפו אליו למסע ציד-אוצרות אדיר על פני הים. לופי וחבריו - המכונים "כובעי הקש" - יוצאים למצוא את האוצר המיתולוגי הקרוי ה"וואן פיס", כשכנגדם ניצבים דמויות צבעוניות ונבלים מתוחכמים.

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 31 באוגוסט 2023

אקזיט (Exit)

עונה שלישית לדרמה הנורווגית האפלה המבוססת על סיפוריהם האמיתיים של ארבעה צעירים נורווגיים שהפכו למולטי-מיליונרים לפני גיל שלושים, ומעבירים את ימיהם בצריכה מוגזמת של סמים אלכוהול ושירותי מין בתשלום.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 31 באוגוסט 2023

Adventure Time: Fionna and Cake

סדרת בת חדשה לסדרת האנימציה האהובה "הרפתקאות פין וג'ייק", שכמשתמע משמה מתמקדת בפיונה בת האנוש ובקייק החתול. הם הופיעו במספר פרקים בסדרה המקורית, אבל הפעם מדובר בגרסאות חלופיות של השניים. יחד עם סיימון פטריקוב, שבמקור היה מלך הקרח, הם יוצאים למסע מבעד למולטיוורס (כן, שוב המילה הזו), בזמן שאחריהם רודף נבל חדש הנחוש למחות את קיומם. דמויות רבות מהסדרה המקורית צפויות להפציע גם כאן בגרסתן השונה, כולל פין וג'ייק עצמם. מדליין מרטין, המוכרת בעיקר כבתו של האנק מודי מ"קליפורניקיישן", מדבבת את פיונה, רוז ריאן ("הרקולס") מדבבת את קייק, ומלבדן מונה הקאסט את טום קני (לנצח בובספוג) ודונלד גלובר. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: אנימציה/נוער
איפה רואים: מקס (כרגע לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 31 באוגוסט 2023

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש יולי 2023, כולל "פיוצ'רמה", "בשורות טובות", "אפטר פארטי", "מה שקורה בצללים", "המוסד", "סנגור במבחן", "מגנוליות מופלאות", "החייט" ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully