וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש יוני 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 10:58

"הבנים" חוזרים העירה, "בית הדרקון" יוצא למלחמה, סדרה חדשה ביקום "מלחמת הכוכבים", "אינדל" ו"ספין" הישראליות, סוף ל"נער עם קרניים" ו"פני הרוע", החלק השני לעונה של "ברידג'רטון" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביוני 2024

טריילר לעונה הרביעית של "הבנים"/אמזון פריים וידאו

מחפשים את הסדרות המומלצות של יולי 2024? תמצאו אותן כאן.
מחפשים את הסדרות המומלצות של מאי 2024? הנה הן כאן.
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

השבוע שמתחיל ב-2 ביוני 2024
השבוע שמתחיל ב-9 ביוני 2024
השבוע שמתחיל ב-16 ביוני 2024
השבוע שמתחיל ב-23 ביוני 2024

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

בנקרופט (Bancroft)

לראשונה בפרטנר טי-וי, סדרת המתח המשטרתית מבית ITV הבריטית, בכיכובה של שרה פאריש ("קצוות מפוצלים", "דוקטור הו"). חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט נחשבת לשוטרת מבריקה שהקריבה את חייה לכוחות המשטרה. כל עמיתיה בוטחים בה ואוהבים אותה, אבל חלק מסודותיה האפלים מהעבר מתחילים לזלוג מבעד לסדקים בתדמיתה המושלמת.

עונות: 1-2
ז'אנר: מתח, משטרה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: שבת, 1 ביוני 2024

פורעי חוק (The Outlaws)

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע של סטיבן מרצ'נט עבור ה-BBC, על קורותיהם של שבעה זרים שעבודות שירות משותפות חיברו ביניהם. גם עם כריסטופר ווקן וג'סיקה גאנינג, שמאז העונה השנייה ב-2022 הפכה לכוכבת בזכות תפקידה כמרת'ה הסטוקרית ב"אייל קטן".

עונה: 3
ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 2 ביוני 2024

עוד בוואלה!

סוף העונה הראשונה היה כל כך מדהים עד ששכחנו שכל הסדרה מעולה

לכתבה המלאה

פסטיבל הרנסנס של טקסס (Ren Faire)

בצמוד לשידור בארצות הברית, סדרה תיעודית חדשה של HBO, שנשמעת פרועה למדי. כשהמלך של פסטיבל הרנסנס הגדול ביותר באמריקה מכריז על פרישתו מהתפקיד, מאבק כוח אפי מתחיל להתחולל בין שניים שרוצים לרשת את כסאו. המלך ג'ורג' קולאם שולט בפסטיבל הרנסנס של טקסס כמייסדו, ראש העיר הנבחר ומעסיק של אלפי עובדים. ככל שכוחו - וקופתו - של הפסטיבל גדלים, כך גדל גם כוחו של קולאם. אך כשהמלך ג'ורג' מכריז לפתע על פרישתו כדי להתמקד בחייו הרומנטיים, קרב ענקים פורץ בתוך הגוף הפוליטי של הפסטיבל. המנהל הכללי של הפסטיבל ויורש העצר חייבים להילחם על מקומם בממלכה מול מלך הפופקורן המתוק ומאלף פילים לשעבר, ששניהם להוטים לקיים את הפסטיבל בדמותם.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: שני, 3 ביוני 2024

האחיות ספנסר (The Spencer Sisters)

דרמה בלשית קנדית חדשה בכיכובן של ליאה תומפסון ("בחזרה לעתיד", "קרוליין בעיר") וסטייסי פרבר ("דגראסי: הדור הבא", "נס רפואי") כאם ובת שהנסיבות מביאות אותן להתחיל לחקור פשעים בעיר מגוריהן. לאחרונה הסדרה בוטלה אחרי עונה אחת בלבד, שתעלה במלואה ביס.

ז'אנר: דרמה בלשית
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 4 ביוני 2024

המאבטחת

קומדיה חדשה בת שמונה פרקים של ערוץ ZOOM בכיכובה של תום יער. 'גוזל' היא האחות הקטנה והכושלת במשפחה של מאבטחים מוצלחים וקשוחים. חלומה הגדול של גוזל הוא להיות חלק מחברת האבטחה המשפחתית, אבל היא מצליחה להרוס כל משימה שהיא מקבלת. אביה האוהב והרחמן (טל פרידמן) מעניק לה הזדמנות אחרונה: כל מה שעליה לעשות הוא להוכיח שהיא מסוגלת לאבטח בבית הספר את קסם לוין (אוראל דרי, "ילדי בית העץ"), בנו של ראש העיר. קסם עצמו לא מבין למה הוא צריך מאבטחת צמודה ומנסה להיפטר ממנה. כך מוצאים את עצמם גוזל וקסם, שני הפכים מושלמים, צמודים זה לצד זה, כשגוזל נחושה לאבטח אותו מכל סכנה שבעולם. רק שבניגוד לחוקי המשפחה, גוזל מגלה שהיא נקשרת אליו ומתחילה לאהוב אותו באמת. קסם הוא היחיד שמבין אותה באמת ובפעם הראשונה בחיים מאפשר לה גם לעשות כיף. גם קסם מבין שהחיים שלו השתדרגו מאז שגוזל הגיעה. גם עם עלמה זק, עינת שרוף, שיפי אלוני, שירה נאור, יובל שגב, הילה גולדברג, אבי דנגור, נועה בן גיגי, גור עדן, פטר קנולר. את הסדרה יצרו שחר איינבינדר ("אלישע"), ענבל ארבל ואבי בלקין ("לה פמיליה", "גדול עלינו", "הקלמרים"), שגם משמש כתסריטאי ראשי. ביים שי בן עטר ("גדול עלינו", "נבסו", "חברות").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 4 ביוני 2024

קליפד: מאחורי הקלעים של לוס אנג'לס קליפרס (Clipped)

בצמוד לארצות הברית, דרמה של FX בכיכובו של אד אוניל ("נשואים פלוס", "משפחה מודרנית"), שמקנה הצצה אל מאחורי הקלעים של הערותיו הגזעניות של הבעלים הידוע לשמצה של קבוצת ה-NBA. הסדרה, שמבוססת על הפודקאסט "The Sterling Affairs" במסגרת "ESPN 30 for 30" היוקרתית, מציגה את ההתנגשות בין ארגון כדורסל בעל תפקוד לקוי לבין נישואים שמתפקדים גרוע עוד יותר, ואת ההשפעה המהירה של הקלטת ההערות הגזעניות על קבוצה ששואפת לניצחון למרות היותה הקבוצה המושמצת ביותר בליגה. לורנס פישבורן ("מטריקס") מגלם את מאמן הקליפרס דוק ריברס, ג'קי וויבר ("ממלכת החיות") מגלמת את שלי סטרלינג, וקליאופטרה קולמן ("האיש האחרון בעולם") מגלמת את פילגשו של סטרלינג, וי סטיביאנו. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שלישי, 4 ביוני 2024

על פיות וילדים אבודים (Lost Boys and Fairies)

מיני סדרה בריטית חדשה שמשודרת בצמוד לשידור ב-BBC. גבריאל (שון יאנג, "בוקר אחד"), בדרן מוכשר במועדון לילה גאה, ואנדי (פרה פי, "הוקאיי") הם זוג אוהב החולם להקים יחד משפחה. הם פונים לסוכנות אימוץ, והראיונות האישיים שהם עוברים מעלים בהם טראומות ילדות צורבות, שאלות בנוגע למניעים שלהם בבחירה בהורות וחרדות מהיכולת שלהם לתפקד כהורים. כשהזדמנות להגשים את החלום מגיעה לפתחם, עליהם להתגבר על הפחדים והטראומות ולהתאחד אל מול האתגר הגדול של חייהם. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס וסלקום טי-וי
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

גברת מייזל המופלאה

לראשונה ביס וסלקום טיוי, העונה הרביעית של הקומדיה הנפלאה של אמזון פריים וידאו, על עקרת הבית שמתחילה קריירת סטנד אפ בניו יורק של שנות החמישים. לצפייה מהנה יותר מומלץ להעביר את קטעי הסטריפטיז הארוכים והמיותרים. ביס עולים כל הפרקים בבת אחת, בסלקום טי-וי הם משודרים מדי שבוע.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה: שבת, 1 ביוני 2024 ביס / רביעי, 5 ביוני 2024 בסלקום טי-וי

מלחמת הכוכבים: האקוליט (Star Wars: The Acolyte)

סדרה חדשה מעולם "מלחמת הכוכבים". עלילתה מתרחשת לקראת סיום תקופת "הרפובליקה הגבוהה", כמאה שנים לפני "אימת הפנטום", ומספרת על פדוואן לשעבר (אמנדלה סטנברג, "משחקי הרעב", "סליפי הולו" ) שמתאחדת עם מאסטר הג'דיי שלה (לי יונג-ג'ה , "משחק הדיונון") במטרה לחקור סדרת פשעים איומים, אך עד מהרה הן מגלות שהכוחות מולן הן מתמודדות מרושעים יותר ממה ששיערו בתחילה. מי שאמונה על התסריט והבימוי היא לזלי הדלנד, מיוצרות הסדרה "בובה רוסית", ומככבים גם ג'ודי טרנר-סמית' ("הספינה האחרונה", "ג'ט"), מני ג'אסינטו ("המקום הטוב"), קארי-אן מוס ("מטריקס") וצ'רלי בארנט, שהדלנד ייבאה מ"בובה רוסית" (ומוכר גם מתפקידים ב"שיקגו פייר" ו"את"). שני הפרקים הראשונים עולים ביחד ואז פרק בשבוע.

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

טריילר לסדרה "מלחמת הכוכבים: האקוליט"/דיסני פלוס

בן ערובה (Hostage)

דרמת אקשן שוודית שהיא בעצם סדרת המשך ל-"Stockholm Requiem", אבל כנראה מעניינת יותר את הקהל הישראלי כי צחי הלוי נמנה הפעם עם שחקניה. הסדרות עוקבות אחר צמד חוקרי המשטרה פרדריקה ברגמן ואלכס רכט (בגילומם של ליס מונס ויונאס קארלסון). בסיפור החדש פרדריקה עובדת עבור משרד המשפטים ורכט, שהיה מפקדה, נמצא במקום רע בחיים ועובד כנהג מונית. הוא נאלץ לחבור שוב לפקודתו לשעבר כאשר בנו נקלע לצרה: הוא טייס המשנה בטיסה שנחטפה בדרכה משטוקהולם לארה"ב ועליה פצצה מתקתקת. הלוי מגלם את סעיד חליפי, אקדמאי סורי שנכלא בנסיבות לא ברורות, והמחבלים דורשים את שחרורו.

ז'אנר: דרמת פעולה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

היטלר והנאצים: רשע על דוכן הנאשמים (Hitler and the Nazis: Evil on Trial)

עיתוי אולטימטיבי לסדרה הזו: בשנת 2018 מחקר מצא כי שני שלישים מבני דור ה-Y לא יודעים מה זה אושוויץ. לנוכח הממצא עלתה תהייה אצל יוצר הסרטים עטור השבחים ג'ו ברלינגר ("גן העדן האבוד", "שיחות עם רוצח: הקלטות של טד בנדי"): האם הזוועות שבוצעו במהלך מלחמת העולם השנייה על ידי היטלר והרייך השלישי אובדות לזיכרון המודרני? זו שאלה שעלתה גם בשנות השישים, ואז העיתונאי וויליאם שיירר הוציא לאור את ספרו המונומנטלי "עלייתו ונפילתו של הרייך השלישי", שתיאר את מעשי היטלר ומשטרו, ונמכר במיליוני עותקים מסביב לעולם. הסדרה התיעודית של ברלינגר חוזרת אל נקודת מבטו של שיירר, ומתארת את ההשתלשלות החל מעלייתם של הנאצים לשלטון לפני מלחמת העולם השנייה, דרך תקופת שלטונם והשואה, ועד למשפטי נירנברג.

ז'אנר: תעודה, היסטוריה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

את האורח הבא אין צורך להציג, עם דיוויד לטרמן (My Next Guest Needs No Introduction With David Letterman)

עונה חמישית בת שני פרקים בלבד לתכנית האירוח של דיוויד לטרמן בנטפליקס. הפעם: מיילי סיירוס וצ'רלס ברקלי.

עונה: 5
ז'אנר: ראיונות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

שוטרי שיקגו (Chicago P.D)

לראשונה בפרטנר טיוי, העונה השישית בדרמה של דיק וולף העוקבת אחר שוטרי יחידת המודיעין של מחוז 21 בשיקגו, המפטרלים במחוז ומפענחים פשעי רחוב, כולל פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח.

עונה: 6
ז'אנר: דרמת משטרה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

איך דיסני בנתה את אמריקה (How Disney Built America)

סדרת דוקו-דרמה יוקרתית על ההיסטוריה של וולט דיסני, וכיצד המותג האיקוני שבנה ממשיך עד היום לעצב דורות של ילדים. בזכות המצאה של דמויות אהובות כמו מיקי מאוס ודונלד דאק, יצירת סרטים נפלאים לכל המשפחה ובניית פארקי שעשועים סוחפים, הפכה "דיסני" לאימפריה עולמית. כל פרק בסדרה מתמקד בהיבט אחר של הגאונות פורצת הדרך לאורך ההיסטוריה של דיסני, כולל יצירת תעשיית סרטי האנימציה, המצאת הדמויות המוכרות ביותר בעולם, מהפכה בעולם המרצ'נדייזינג ושימוש בטכנולוגיות הנדסיות חדשניות, ועד בניית פארקי שעשועים חווייתיים ראשונים מסוגם, כמו דיסנילנד ודיסניוורלד. הסדרה כוללת שימוש נרחב בחומרי ארכיון נדירים, שחזורים מושקעים וראיונות עם מומחים לנושא.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: חמישי, 6 ביוני 2024

מותגי העל שבנו את אמריקה (The Mega-Brands That Built America)

עונה שנייה לסדרת הדוקו-דרמה הבוחנת את הסיפורים המפתיעים מאחורי הולדת כמה מהמותגים המוכרים ביותר בעולם: החל מנייקי, דרך סוני, נטפליקס, ועד אפל ומיקרוסופט. כל פרק סוקר את ההצלחות, הכשלונות, היריבויות והחידושים פורצי הדרך של מותגי-העל הללו, שגרמו למהפכה בכל תחומי חיינו.

עונה: 2
ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: חמישי, 6 ביוני 2024

חוקי ונדרפאמפ (Vanderpump Rules)

עונה 11 של סדרת הריאליטי המצליחה, המלווה מקרוב את חייהם של אשת העסקים וכוכבת הריאליטי ליסה ונדרפאמפ ("עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס") ושל עובדיה ברשת המסעדות והברים שבבעלותה. ימים ראשון-רביעי.

עונה: 11
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: רביעי, 5 ביוני 2024

חוק וסדר כוונה פלילית: טורונטו (Law & Order Toronto: Criminal Intent)

אל הזכיון המגה-מצליח של "חוק וסדר" מצטרפת גרסה קנדית לסדרת הבת "כוונה פלילית", שבגרסתה האמריקאית כיכבו וינסנט ד'אונפדיו וקתרין ארב. המוקד הוא משחקי חתול-ועכבר פסיכולוגים בין החוקרים לחשודים, עם עלילות השואבות השראה ממקרים אמיתיים. הסדרה חודשה לעונה שנייה. כל עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 6 ביוני 2024

סוויט טות: נער עם קרניים (Sweet Tooth)

עונה שלישית ואחרונה. בחלק האחרון בסאגה, גאס וחבריו יוצאים למסע מסוכן בתקווה לרפא את החולי - ולחשוף סוף-סוף את האמת על בני הכלאיים.

עונה: 3
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 6 ביוני 2024

הזיווג המושלם (Perfect Match)

עונה שנייה לתוכנית הדייטים בהנחיית ניק לאשיי, שמכנסת משתתפים מ"האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "The Circle‎ ‏- ארה"ב" וסדרות נוספות של נטפליקס. במסגרת תחרות דייטינג אסטרטגית ומפתה, על בני הזוג להוכיח את ההתאמה ביניהם על מנת לקבל את הכוח ליצור או לפרק התאמות אחרות. מדי שבוע יעלה מקבץ פרקים חדש.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי שידוכים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 7 ביוני 2024

היררכיה (Hierarchy)

מיני-סדרת דרמה רומנטית קוריאנית חדשה. תלמידי האלפיון העליון בתיכון ג'וסין שולטים בחוק ובסדר במקום, עד שתלמיד חדש וחשאי מצליח לפעור סדק בעולמם, העשוי לכאורה ללא חת.

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 7 ביוני 2024

להיות קרל לגרפלד (Becoming Karl Lagerfeld)

דרמה צרפתית בכיכובו של דניאל בריהל ("רצח אופי", "במערב אין כל חדש"), המגלם את דמותו של המעצב האיקוני. ב-1972, קארל לאגרפלד בן ה-38 הוא מעצב הלבשת המונים שכמעט לא מוכר לקהל הרחב. המפגש שלו עם ז'אק דה באשר הצעיר, גנדרן שאפתן ומתגרה, משנה הכול. קארל מוכן סוף סוף להתעמת עם ידידו, גאון האופנה העילית איב סן לורן, ושותפו האימתני פייר ברז'ה. זוהר, מלחמות אגו, מסיבות ראוותניות ותשוקה הרסנית: כך הפך קארל לאגרפלד לאגדה. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שישי, 7 ביוני 2024

Queenie

סדרת דרמה חדשה של ערוץ 4 הבריטי והולו, ובשאר העולם בדיסני פלוס, המבוססת על ספרה רב המכר ועתיר הבאז של קנדיס קרטי-וויליאמס (שלאחר מכן יצרה את הסדרה "צ'מפיון", הזמינה בנטפליקס). קוויני ג'נקינס היא אישה בריטית ג'מייקנית בת 25 המתגוררת בדרום לונדון, מלהטטת בין שתי תרבויות ולא מתאימה באמת לאף אחת מהן. לאחר פרידה מכוערת מהחבר שלה, קוויני מחפשת נחמה בכל המקומות הלא נכונים ומתחילה להבין שהיא צריכה להתמודד חזיתית עם העבר לפני שתוכל להיבנות מחדש. דיון בראון, שלאחרונה גילמה את עמיתתה של כוש ג'מבו בסדרה "תיק פלילי" של אפל טי-וי פלוס, מככבת. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס (ב-3/6 בערוץ 4 הבריטי)
מתי עולה: שישי, 7 ביוני 2024

פנטזמאס (Fantasmas)

חוליו טורס, שעומד מאחורי הקומדיה הסהרורית והאזוטרית של HBO, "לוס אספוקיס"/"מפחידוס", חוזר עם קומדיה חדשה שבוודאי תהיה מוזרה לא פחות, עבור אותה רשת כבלים, בצמוד לשידור השבועי בה. טורס מככב כמעין גרסה בדיונית של עצמו בעודו יוצא למסע למציאת עגיל זהב אבוד ברחבי ניו יורק, ובדרך פוגש בדמויות שונות ומגוונות - ביניהן סטיב בושמי, ג'וליה פוקס ("יהלום לא מלוטש"), אלכסה דמי ("אופוריה") ואחרים - שיהפכו את מסעו לבלתי נשכח.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: שבת, 8 ביוני 2024

להביא את המכה (Killing It)

קומדיה של שירות הסטרימינג פיקוק, שיצרו אנשי "ברוקלין תשע תשע" דן גור ולוקה דל טרדיצ'י, בכיכובו של שודד הפונטיאק מאותה סדרה - קרייג רובינסון. קרייג פוסטר הוא מאבטח בנק שחי במיאמי ומנסה לשמור על הראש מעל המים. הוא ואשתו לשעבר, קמיל, משמשים בחוסר-נוחות כהורים שותפים לבתם ונסה. לקרייג יש תוכניות גדולות להפוך ליזם, אבל אין דרך להוציא את הרעיונות שלו לפועל. מפגש מקרי מציג לו את העולם הפראי של ציד פיתונים בחסות המדינה, והוא מחליט ללכת על הכל כדי להגשים את החלום האמריקאי שלו. הסדרה שודרה במשך שתי עונות שהתאגדו לכדי 18 פרקים, אבל לא צפוי לה המשך. העונה הראשונה עולה כעת במלואה. השנייה תעלה בחודש הבא.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 9 ביוני 2024

הזוג, הכנופייה וחצי טון סמים (Far North)

קומדיית פשע שחורה המבוססת על פשיטת הסמים הגדולה ביותר שהתרחשה בניו זילנד בשנת 2016 ותועדה בספר "Underbelly: Inside NZ's Biggest Meth Bust" מאת הסופר ג'ארד סאבג'. העלילת עוקבת אחר סיפורה של כנופיית עבריינים חובבנית, שסוגרת עסקת סמים עם אחד מהקרטלים הגדולים בעולם ומתחייבת להבריח חצי טון של מת' דרך חופיה של ניו זילנד. אך כאשר בני הזוג המבוגרים אד והת'ר, אזרחים נאמנים ושומרי חוק, נסחפים באופן בלתי צפוי לתוך הסיטואציה, הם משבשים לכנופייה את כל התוכניות.

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 9 ביוני 2024

אליס וג'ק (Alice And Jack)

דרמה רומנטית של ערוץ 4 הבריטי בכיכובם של דונל גליסון ("המטופל") ואנדראה רייסבורו ("לזלי היקרה"). כשאליס וג'ק נפגשים לראשונה, הקשר שנרקם ביניהם כל כך חזק עד שנדמה ששום דבר לא יכול לשבור אותו. אבל האם הדרך הזו תוביל אותם למקום של אושר משותף? או שהחיים והמורכבות הרגשית שלהם יפריעו? גם עם אשלינג בי ("לחיות עם עצמך") ואיימי לו ווד ("חינוך מיני").

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 9 ביוני 2024

בלקספייס

שלוש שנים וחצי אחרי קודמתה, עונה שנייה לסדרת המתח המצליחה של רשת, שעונתה הראשונה כבשה גם את נטפליקס המקומי כשעלתה בשירות ב-2021. גורי אלפי ורעות אלוש חוזרים לתפקידים הראשיים כבלשים, שעומדים שוב בפני חקירת פשע סבוך המערבת בני נוער. מסיבת סיום פרועה של שכבת י"ב בתיכון מובילה לתוצאות הרסניות, שיגררו את החוקרים רמי דוידי ומורג שמואל לחקירה מפותלת שרק תלך ותסתבך. החקירה מתגלה כתיק רגיש ועמוק, המטלטל את חייהם של כל המעורבים בפרשה. קאסט העונה החדשה כולל גם את נאיה בינשטוק, מוריס כהן, ניקול פודבלני, עידו טאקו, אלי חוליו, עומר נודלמן, שון אמסלם, נתי רביץ, יורם טולדנו, פרלה דנוך, נועה אסטנג'לוב ותם אמסלם. שמונה פרקים.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: רשת 13
מתי עולה: שני, 10 ביוני 2024

מתחת לגשר (Under the Bridge)

דרמת פשע המבוססת על הספר באותו שם מאת רבקה גודפרי, שבעצמו מגולל סיפור אמיתי על רצח רינה וירק, תלמידה בת 14 מקולומביה הבריטית, שזעזע את קנדה בסוף שנות ה-90. וירק יצאה מביתה לפגוש חברים ולא שבה הביתה. מבעד לעיניהן של גודפרי עצמה ושל שוטרת מקומית - בגילומן של ריילי קיאו ("דייזי ג'ונס והסיקס") ולילי גלדסטון ("רוצחי פרח הירח", "כלבי שמורה") - הסדרה לוקחת אותנו לעולמן הנסתר של הנערות הצעירות שהואשמו ברצח, וחושפת את האמת המזעזעת לגבי הרוצחים הבלתי סבירים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 12 ביוני 2024

ברוכים הבאים לרקסהאם (Welcome to Wrexham)

עונה שלישית לסדרת הדוקו-ספורט העוקבת אחר ריאן ריינולדס ורוב מקלהני ("פילדלפיה זורחת", "מסע אגדי"), שרכשו ביחד מועדון כדורגל מדשדש בעיר הוולשית רקסהאם, ואז עזרו לו להשתקם ולהתרומם. הסדרה כבר חודשה לעונה רביעית. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע.

עונה: 3
ז'אנר: תעודה, ספורט
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 12 ביוני 2024

בחזקת חף מפשע (Presumed Innocent)

ספרו של סקוט טורו כבר זכה לעיבוד קולנועי ב-1990 בכיכובו של הריסון פורד, ועתה מגיעה גם מיני-סדרה המבוססת על המקור הספרותי, הפעם בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול. ובעיבודו של דיוויד אי קלי הבלתי נלאה ("אדם במלואו", "סניגור במבחן", "שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים מוחלטים" ועוד ועוד). פרקליטה יפה שעובדת במשרד התובע המחוזי בשיקגו נרצחת, והחשד נופל על מישהו מהמשרד עצמו. האנסמבל כולל גם את רות נגה ("פריצ'ר"), ביל קאמפ ("אדם במלואו", "ליל האירוע"), אליזבת מארוול ("בית הקלפים"), פיטר סארסגארד ("דופסיק"), או-טי פגבנל ("סיפורה של שפחה") ורנטה ריינסבה ("האדם הגרוע בעולם").

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 12 ביוני 2024

גוף שלישי (A Body that Works)

סדרת הדרמה הישראלית היפה של קשת מגיעה עכשיו לנטפליקס. העלילה מתארת את מערכת היחסים הנרקמת בין אלי ועידו, בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין חן, הפונדקאית שלהם. בתוך כך, אלי העורכת הספרותית מתחילה לעבוד עם סופר חדש שכותב את סיפור חייו. בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, גל מלכה ("המפקדת") וליאור רז, וגם עם איתי תורג'מן, מוריס כהן ונורית גלרון. שירה חדד, דרור משעני ושי קפון יצרו את הסדרה.

עונה: 1
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 12 ביוני 2024

שותפים למסע (Fellow Travelers)

אחרי ששודרה ביס והוט, מיני-סדרת הדרמה בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן", "הלב הרגיל") וג'ונתן ביילי ("ברידג'רטון") מגיעה גם לסלקום טי-וי. סיפור יחסיהם הרומנטיים החשאיים של שני גברים שונים מאוד - האחד כריזמטי ומצליח, האחר שופע אידיאלים ואמונה דתית - שנפגשים בוושינגטון בצל תקופת מקארתי, והתהפוכות שחלים בהם לאורך ארבעה עשורים. גם עם אליסון וויליאמס ("בנות", "תברח"). את הסדרה יצר יצר רון ניסוואנר זוכה האוסקר על הסרט "פילדלפיה". פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

בית קיץ: האי מרתה'ס ויניארד (Summer House: Martha's Vineyard)

סדרת בת חדשה של "בית קיץ", העוקבת הפעם אחר קבוצה של 12 אנשי מקצוע ויזמים שחורים צעירים, שנהנים מחופשתם עם מסיבות חוף, ארוחות ערב דשנות וסטוצים לוהטים. את חופשתם הם מעבירים באי מרתה'ס ויניארד, דרומית לקייפ קוד, שהיה אחד מיעדי החוף הראשונים שבהם יכלו אפריקאים אמריקאים לנפוש ולרכוש נכסים. האי מרתה'ס ויניארד הפך למקום מועדף על העשירים והמפורסמים וידוע בחופיו המרהיבים, סירות מפרש רומנטיות ווילות צבעוניות.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

הבנים (The Boys)

עונה רביעית לסדרת הלהיט הכיפית של אמזון פריים וידאו על גיבורי-על, שחלקם פגומים מאוד מוסרית ואף יותר מזה, ועל החבורה שהתאגדה כדי להפיל אותם (אחד מהם בגילומו של תומר קאפון). עלילת העונה צפויה להמשיך את ההתרחשויות בסדרת הבת "דור ה-V". אחרי ג'נסן אקלס מהעונה הקודמת, הפעם יגיע להתארח ג'פרי דין מורגן, איחוד עם יוצר הסדרה אריק קריפקי שאיתו (ועם אקלס) עבד ב"על טבעי". עכשיו חסר רק ג'ארד פדאלקי, ומאחר ש"ווקר" בכיכובו בוטלה יש לו זמן פנוי. גם רוזמרי דה וויט ("מד מן", "רייצ'ל מתחתנת") מצטרפת לקאסט. שלושת הפרקים הראשונים עולים בבת אחת, וחמשת הנותרים מדי שבוע. הסדרה חודשה לעונה חמישית ואחרונה.

עונה: 4
ז'אנר: גיבורי על
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

ג'פרי דין מורגן, קרל אורבן, "הבנים" (The Boys) עונה 4. Jasper Savage/Prime Video,
עוד איש "על טבעי" מגיע. ג'פרי דין מורגן עם קרל אורבן, "הבנים" עונה 4/Jasper Savage/Prime Video

ברידג'רטון (Bridgerton)

חלקה השני של העונה השלישית, שממשיכה לגולל את סיפורם של קולין ופנלופי - עם חשש גילוי זהותה של וויסלדאון מרחף מעל הכל.

עונה: 3 ב'
ז'אנר: דרמה רומנטית תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

דוקטור קליימקס (Doctor Climax)

דרמה קומית תקופתית תאילנדית. תאילנד, שנות ה-70. רופא עור מתחיל לעבוד כ"דוקטור קליימקס", בעל טור שמנפץ את הטאבו סביב נושאים מיניים, וגורם לגל מפתיע של התעוררות מינית המונית.

ז'אנר: דרמה קומית תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

C*A*U*G*H*T

קומדיה אוסטרלית שאמורה הייתה לעלות במקומות שונים בעולם - כולל ביס, הוט וסלקום תחת השם "שבויים בסרט" -ב-8 באוקטובר האחרון, יום אחרי הטבח המזעזע של מחבלי חמאס. היא נדחתה בגלל העלילה הנפיצה והרגישה מדי שלה לנוכח האירועים, וכעת זוכה לשיבוץ בבריטניה. שון פן, מת'יו פוקס ("אבודים") וסוזן סרנדון מככבים בסאטירה על ארבעה חיילים אוסטרלים נשלחים למשימה סודית למדינה שסועת קרבות. כאשר הם נלכדים על ידי לוחמי חופש ונחשבים בטעות לאמריקאים, שוביהם מפיקים סרטון בני ערובה שהופך לוויראלי ומקנה להם מעמד של סלבריטאים ברשתות החברתיות. לא ברור אם ומתי תעשה את דרכה לבסוף לישראל, בפרט לנוכח העובדה שגם סרנדון האנטישמית מככבת כאן.

ז'אנר: קומדיה סאטירית
איפה רואים: ITVX
מתי עולה: חמישי, 13 ביוני 2024

מחשבות פליליות (Criminal Minds)

בסמוך לארצות הברית, המשך לתחייתה של דרמת המתח, העוקבת אחר צוות פרופילאים של ה-FBI שמטרתו ללכוד כמה מהפושעים המסוכנים ביותר בנמצא. שני פרקים ראשונים עולים בבת אחת ואז פרק בשבוע, עשרה בסך הכל.

עונה: 17
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: דיסני פלוס (ב-6 ביוני בפרמאונט פלוס)
מתי עולה: שישי, 14 ביוני 2024

הקס (Hacks)

עם סיום העונה השלישית של הקומדיה עטורת הפרסים, המשודרת ביס והוט בסמוך לארצות הברית, היא עולה גם בפרטנר טי-וי. ג'ין סמארט שבה בתפקיד דברה ואנס, קומיקאית ותיקה שהצליחה כנגד כל הסיכויים להרים את עצמה מהבינוניות המדשדשת של המופע הקבוע שלה בלאס וגאס, ולעשות את מה שנראה בלתי אפשרי לאישה בת 70 בהוליווד - לחזור להיות רלוונטית. כל תשעת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: שבת, 15 ביוני 2024

פולדארק

לראשונה בפרטנר טיוי, שתי העונות החותמות של הסבונייה התקופתית הבריטית ששודרה בעבר בסלקום טיוי והוט, שהסיבה העיקרית לצפות בה היא הנופים המדהימים של קורנוול. קפטן רוס פולדארק, בן אצילים קשוח, חזר ממלחמת העצמאות בארצות הברית וגילה שהכל השתנה בהיעדרו. איידן טרנר (סרטי ההוביט) מככב ולצדו בין היתר אלינור טומלינסון ("יום אחד", "פורעי חוק").

עונות: 4-5
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: שבת, 15 ביוני 2024

פני הרוע (Evil)

עונה רביעית ואחרונה בשידור שבועי לדרמת האימה של רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב"). ארבעת הפרקים הראשונים צפויים לעלות בבת אחת כך שהקו עם ארצות הברית ייושר, ולאחר מכן פרק בשבוע (14 בסך הכל).

עונה: 4
ז'אנר: דרמת אימה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שבת, 15 ביוני 2024

החקירה של ריי (DI Ray)

עונה שנייה לדרמת הפשע של ערוץ ITV הבריטי. פרמינדר נגרה ("ER") מגלמת בלשית ממוצא אסייתי הנאבקת בדעות הקדומות של הסובבים אותה בתחנת המשטרה בברמינגהם, בעוד היא עצמה נגררת עמוק לתוך עולם הפשע המאורגן. חודשיים לאחר השעייתה מהמשטרה, הבלשית ריי חוזרת למחלק רצח כדי לחקור ירי אכזרי באחות בית חולים צעירה ובראש ארגון פשע ידוע לשמצה בפתח בית החולים של ברמינגהם. כל החצים מצביעים על מלחמת כנופיות, אבל ריי מתחילה לחקור ולחפור ומגלה ראיות חדשות שמצביעות על כיוון אחר, הרבה יותר סבוך ומסתורי. גם עם ג'מה ווילן ("משחקי הכס", "סוף הפאקינג עולם") בתפקיד מפקדת מחלק הרצח, פטריק באלאדי ("המשרד", "מרצ'לה"), ואיאן פולסטון-דיויס ("קורוניישן סטריט"). ביס עולים כל הפרקים בבת אחת, בסלקום טי-וי שידור שבועי.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס וסלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 16 ביוני 2024

Hotel Cocaine

דרמת פשע חדשה המספרת את סיפורו של רומן קומפטה, גולה קובני שהיה פעיל CIA ושימש כמנהל הכללי של מלון מיוטיני, המוקד הזוהר של סצנת הקוקאין של מיאמי בסוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80. דני פינו ("כנופיית המאיה", "חוק וסדר מדור מיוחד") מככב בתפקיד הראשי, ובמסגרת הזו מתאחד עם מייקל צ'יקליס, שבסדרה האיקונית בכיכובו, "המגן", פינו שיחק. גם עם מארק פוירסטיין ("רופא להשכיר") ויול ואזקז ("ניתוק").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: MGM פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 16 ביוני 2024

בית הדרקון (House Of The Dragon)

בצמוד לשידור השבועי בארצות הברית, עונה שנייה לסדרת הבת המתישה-למדי של "משחקי הכס", שאחרי הצבת הכלים על הלוח מתחילה סוף סוף באקשן: בעונה השנייה פורצת בווסטרוז מלחמת אזרחים עקובה מדם בין שני המחנות - "השחורים", שנלחמים בשמה של המלכה ראנירה, וה"ירוקים", הנלחמים בשמו של המלך אאגון. כל צד מאמין כי הוא הראוי לשלוט ונאבק על מקומו בכס המלכות. מככבים שוב אמה דארסי, אוליביה קוק ומאט סמית'.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: שני, 17 ביוני 2024

קולין מהנהלת חשבונות (Colin from Accounts)

עונה שנייה לדרמה הקומית האוסטרלית המתוקה מאוד, על גבר ואישה (הזוג הנשוי הארייט דייר ופטריק ברמאל) שנפגשו אחרי שהיו מעורבים בנפרד בתאונת דרכים שפגעה בכלב חמוד. הפעם אשלי וגורדון נמצאים בזוגיות ומעוניינים לעבור לשלב הבא, אך נתקלים בקשיים שונים ומצחיקים הכוללים ביניהם גם את קולין, הכלב שחיבר ביניהם. חמישה פרקים ראשונים (מתוך שמונה) עולים בבת אחת ואז פרק בשבוע בצמוד לשידור בחו"ל.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 19 ביוני 2024

אינדל

דרמת פעולה חדשה בת שמונה פרקים העוקבת אחר חבורה של צעירים אתיופים משכונה באשדוד, היוצאת למלחמה בשוטר המקומי שמשליט טרור בשכונה, במטרה לשנות את חוקי המשחק מול הממסד. את החבורה מנהיג אינדל (יניב אלמנך, "עלומים") בן ה-20, עבריין אתיופי מבריק, מניפולטיבי, ללא גבולות, שמחליט להקים במקום אוטונומיה בשלטון עצמי. מה שהתחיל כנקמה אישית הופך להזדמנות אמיתית לשינוי חברתי ולהקמת "ביתא ישראל". גם עם עדן סבן, אגם רודברג, שי חי, פיליפ שאולוב, טהוניה רובל, אדם קנדה, ניבר מדר ועוד. יוצרים: אסף קורמן ("נורמלי", שגם מביים), אינדל קבדה, אורי ויסברוד ("זגורי אימפריה", "הקיבוצניקים").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 20 יוני 2024

ספין

דרמת ספורט ישראלית חדשה בכיכובן של דנה פרידר, קים אור אזולאי וסטפן לגר, על חבורת רקדני ברייקדאנס משכונת מצוקה שחולמים להגיע לאולימפיאדת פריז 2024, בה ייכלל לראשונה גם ענף הברייקדאנס. בעודם נאבקים להפוך מרקדני רחוב לאתלטים, החיים בשכונה שואבים אותה בחזרה, ומעמידים את החלום שלהם בסכנה. אלה הם שני עולמות מנוגדים: מצד אחד העולם הפרוע והצבעוני של הברייקינג ותרבות הרחוב האורבנית הנלווית אליו, ומצד שני עולם האתלטיקה הממושטר והסטרילי, שכולל סדר יום קבוע, לחץ תמידי להביא הישגים, ורכבת הרים רגשית של ניצחון והפסד. גם עם ענת שבו מגן, אפרת בוימפלד, נועה בן גיגי, רון שחר, מיכאל גבעתי, אנה סטפני ועוד. יצרה מיכל קופר קרן ("כדברא", "מיוחדת"), ביים אביעד קידר ("גאליס", "כפולה").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 20 ביוני 2024

ספינה טרופה (Wreck)

עונה שנייה לסדרת המתח והאימה הקומית של ה-BBC, על בחור שהצטרף לצוות העובדים של ספינת שייט יוקרתית כדי לגלות מי רצח את אחותו. בעונה השנייה ג'יימי וחבריו נחושים לחשוף את תאגיד הענק הרצחני שלדעתם אחראי להיעלמותה של אחותו ומסתננים ל"פסטיבל בריאות" שמתקיים למרגלות הרי סלובניה. אך הנופים הפסטורליים אינם משקפים את המציאות המסוכנת. דרך שפיכות דמים וסודות אפלים, ג'יימי עושה כל שביכולתו לצאת מהפסטיבל בחיים ולחשוף את האמת שמאחורי הבובות הרצחניות. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח ואימה קומית
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: חמישי, 20 ביוני 2024

אנשים נורמלים (Normal People)

אחרי שכבר שודרה ביס, הוט ובהמשך בסלקום טי-וי, מגיעה הדרמה היפה הזו מ-2020 גם אל מנויי פרטנר טי-וי. הסדרה של ה-BBC והולו מבוססת על הספר "אנשים נורמלים" של הסופרת האירית (ועוכרת ישראל עוד לפני מלחמת עזה) סאלי רוני, בכיכובם של דייזי אדגר ג'ונס ופול מסקל, שהפכו מאז לכוכבים עולים. בתיכון שבו הם לומדים, קונל ומריאן מעמידים פנים שהם כלל לא מכירים. הוא שחקן כדורגל נאה ופופולרי והיא מבודדת מחברים, גאה וחכמה. כשקונל נאלץ להמתין בביתה של מריאן לאימא שלו, העובדת שם כעוזרת בית, מתחיל להירקם בין שני התיכוניסטים קשר שמצד אחד קשה להתכחש לו, ומצד שני שניהם נחושים להסתירו. כעבור שנה, כשהם עוברים ללמוד בקולג' היוקרתי טריניטי שבדבלין, מריאן דווקא מצליחה למצוא את מקומה ואילו קונל מדשדש, ביישן וחסר ביטחון, בשוליים החברתיים של הקמפוס. שוב ושוב הם נמשכים ונרתעים זה מזה, עד שדבר-מה מעמת את שניהם ותובע מקונל לברר עם עצמו עד כמה הוא מוכן להרחיק לכת על מנת להציל את מריאן.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי, 20 ביוני 2024

America's Sweethearts: המעודדות של דאלאס קאובויס (America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders)

גרג וויטלי, יוצר סדרות הדוקו עטורות השבחים "מכללת הסיכוי האחרון" ו"לעודד", שב עם סדרה תיעודית חדשה מאותם עולמות: המצלמות עוקבות אחר המעודדות של קבוצת הפוטבול דאלאס קאובויס, החל מהאודישנים ועד למחנה האימונים ועונת ה-NFL, בעודן רודפות אחר החלומות שלהן ומקום נחשק בנבחרת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 20 ביוני 2024

משחק הקורבנות (The Victims' Game)

עונה שנייה לדרמת המתח הטייוואנית, עם תעלומה חדשה שניצבת לפתח חוקר מקרי המוות פאנג אי-ג'ן, בעל תסמונת אספרגר.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 21 ביוני 2024

כנופיות גליסיה (Gangs of Galicia)

דרמת מתח ספרדית חדשה. עורכת דין שאביה נרצח מגלה שהוא ניהל חיים כפולים. בניסיון לנקום את מותו, היא מסתננת לקרטל סמים גליסיאני ומתקרבת לאדם שעומד בראשו.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 21 ביוני 2024

מיוחדת

עונה שנייה לדרמת המתח לנוער העוסקת בעולמם של בני נוער עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי, בכיכובן של בר מיניאלי ואלה מלאכי.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: כאן חינוכית
מתי עולה: ראשון, 23 ביוני 2024

פרשת מזריק הנפט

סדרת דוקו-פשע בת שלושה פרקים, החושפת את הסיפור הלא יאומן על משה לוי, הרוצח הסדרתי מבת ים שפגע בקורבנותיו באמצעות זריקות נפט. איך הפך החשמלאי הכריזמטי לאחד הפושעים המסוכנים בארץ, הצליח להתל בכל הסובבים אותו, כולל חוקרי משטרה מנוסים, ומה הקשר שלו למפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן? זהו מסע מטלטל לסודות האפלים של אחד הרוצחים המסוכנים שהיו בישראל ולפרשה שהסעירה מדינה שלמה בשנות ה-80.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט 8
מתי עולה: ראשון, 23 ביוני 2024

הלביאות: מבצעים מיוחדים (Special Ops: Lioness)

לראשונה בסלקום טי-וי, דרמת האקשן של טיילור שרידן (בין היתר יוצר "ילוסטון" ונספחיה) בכיכובן של זואי סלדנה ("שומרי הגלקסיה"), ניקול קידמן ומורגן פרימן. מפקדת של בסיס CIA מגייסת חיילת מארינס צעירה (לייזלה דה אוליביירה, "המפתחות של משפחת לוק") כדי לחדור לארגון טרור. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: שלישי, 25 ביוני 2024

ההמבורגרים של בוב (Bob's Burgers)

חלק ב' של עונה 14 בקומדיית האנימציה הנהדרת על בעל ההמבורגריה המשופם, אשתו ושלושת ילדיהם. ודאי תתמהו לגלות שהחלק השני מונה רק פרק אחד בלבד - ה-13 במספר - אבל כך בערך זה היה גם בארצות הברית. השידור השבועי נעצר בחודש מרץ ואז הגיע הפרק האחרון לבדו במאי. ניחא.

עונה: 14 ב'
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 26 ביוני 2024

ארץ של נשים (Land of Women)

(שם עברי לא רשמי) מיני-סדרה חדשה של אפל טי-וי פלוס, דרמת פשע קומית בכיכובה של אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות", שהשנה ימלאו 20 לבכורה שלה). גאלה היא אמא מניו יורק שילדיה כבר עזבו את הבית, וחייה מתהפכים כשבעלה מסבך את המשפחה בצרות כלכליות ונעלם. גאלה נאלצת להימלט מהעיר עם אמה המזדקנת ובתה שבגיל קולג', כדי לחמוק מהפושעים המסוכנים שבעלה חייב להם. שלוש הנשים מסתתרות באותה עיירת יין מקסימה בצפון ספרד שאמה של גאלה ברחה ממנה חמישים שנים קודם לכן, ונשבעה לא לחזור אליה לעולם. הנשים מבקשות להתחיל מחדש ומקווות שזהותן תישאר עלומה, אך הרכילות בעיירה הקטנה מתפשטת במהירות, חושפת את סודותיהן ואת האמיתות המשפחתיות העמוקים ביותר. שני הפרקים הראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע, שישה בסך הכל.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 26 ביוני 2024

השותף הגרוע בתבל (Worst Roommate Ever)

עונה שנייה לסדרת האנתולוגיה התיעודית על מגורי שותפים שהשתבשו, מהמפיק בפועל ג'ייסון בלום ("הטיהור", "תברח"). מנוכלים אלימים עד רוצחים בדם קר: שורה של סיפורים אמיתיים על כמה מהשותפים לדירה המזעזעים ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 26 ביוני 2024

קרלוס התן

סדרה תיעודית חדשה של כאן, המביאה את סיפורו של אחד הטרוריסטים המסוכנים ביותר שפעלו אי פעם נגד ישראל והמערב. היוצרים ירון ניסקי ודני ליבר ("אויבים") מביאים את סיפורו של קרלוס באמצעות שעות רבות של ראיון מוקלט ובלעדי שערכו עמו מתוך תא הכלא שבו הוא מוחזק בפריז כבר 27 שנים. במשך קרוב לשלושים שנות מרדף ניהלו סוכנויות הביון בעולם נגד קרלוס, שנולד בשם אילץ רמירז סנצ'ז, בוונצואלה של שנות החמישים. בשנות השבעים והשמונים הוא הפך לאחד הטרוריסטים המסוכנים בעולם, אימץ את המאבק בישראל כדרך חיים, חבר לארגוני טרור פלסטינים והקדיש את חייו למלחמה בה. קרלוס היה אחראי לשורה של פיגועי טרור נגד ישראלים ברחבי העולם, הודה ברצח והריגה של עשרות חפים מפשע ובאחריות למותם של אלפים, ונדון לשלושה מאסרי עולם. מה הניע אותו? כיצד פועל מוחו האכזרי? האם הוא חש חרטה והאם הוא מאמין שישתחרר אי פעם מהכלא? הסדרה מעוררת גם את השאלה - האם ההיסטוריה חוזרת על עצמה בימים אלה? הפגנות שנאה לישראל ותמיכה עולמית בטרור הפלסטיני ותעמולה שמתחילה בקמפוסים בארה"ב ומובילה להתחזקות ארגוני טרור בחסות הנרטיב של "לוחמים למען החופש". שלושה פרקים בשידור שבועי.

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

הלב של סאליבן (Sullivan's Crossing)

עונה שנייה לדרמה מהמפיקים של "וירג'ין ריבר", המבוססת על סדרת ספריה של רובין קאר (שכתבה גם את ספרי "וירג'ין ריבר"), בכיכובם של מורגן כהן ("טרנספרנט"), סקוט פיטרסון ("בנות גילמור"), וצ'אד מייקל מורי ("מגרש ביתי", "בנות גילמור"). הקריירה של מגי סאליבן, מנתחת מוח מבריקה ומבטיחה, עלתה על שרטון כאשר שותפה למרפאה מסתבך בפרשיית שוחד ושחיתות. מוכתמת ומנודה בקהילה הרפואית, מגי החליטה לקחת פסק זמן ולחזור לעיירת הולדתה בנובה סקוטיה הכפרית, לראשונה מאז שעזבה אותה כנערה עם אמה ובעלה החדש.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

מופע שנות ה-90 (That '90s Show)

נטפליקס ממשיכים לכנות עונות בתור "חלקים", מן הסתם בשל ענייני חוזים והעלאות שכר לשחקנים ואנשי ההפקה, אבל ברשותכם נדבוק ב"עונה". אז עונה שנייה לסדרת ההמשך של שנות ה-90, שברגע שהתחילה לצבור קצת תאוצה - סיימה את עונתה הראשונה. הפרקים החדשים מתרחשים ב-1996, עת ליאה פורמן מתאחדת עם חבריה בפוינט פלייס, וויסקונסין, לחופשת קיץ נוספת. באוקטובר צפויה להגיע עונה שלישית - כנראה היוצרים הבינו שהם לא יכולים להקדיש שמונה פרקים לקיץ אחד, אחרת שנות הנעורים של גיבוריה יסתיימו הרבה יותר מדי מהר.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

סופסל (Supacell)

הראפר הבריטי שפועל תחת הכינוי מלא ההשראה ראפמן, יצר סדרה חדשה עבור נטפליקס. קבוצה של אנשים רגילים מדרום לונדון מפתחים במפתיע כוחות-על, בלי שניכר ביניהם קשר מלבד העובדה שכולם שחורים. בעודם מתמודדים עם ההשפעה על חיי היומיום שלהם, אדם אחד צריך להפגיש אותם כדי להגן על מי שהוא אוהב - כל זאת תוך הימנעות מהסוכנים החזקים והמרושעים שהבחינו ביכולות המיוחדות שלהם.

ז'אנר: דרמת גיבורי על
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

ליידי ג'יין שלי (My Lady Jane)

קומדיית פנטזיה תקופתית המתארת היסטוריה חלופית שבה ראשה של המלכה ג'יין לא הותז אחרי תשעה ימים בלבד על הכס. תחת זאת הסדרה מתארת את אודותיה של ליידי ג'יין "כפי שהיו צריכים לקרות": עלמה במצוקה מצילה את עצמה. הסדרה, המבוססת על סדרת ספרי נעורים מאת ברודי אשטון, סינת'יה הנד וג'ודי מדואוז, מבטיחה סיפור אפי על אהבה אמיתית והרפתקאות נמרצות המתרחשות ביקום אלטרנטיבי של אקשן, היסטוריה, פנטזיה, קומדיה, רומנטיקה ופומפוזיות. אמילי ביידר מגלמת את הגיבורה, ולצדה אדוארד בלומל ("להרוג את איב"), דומיניק קופר ("פריצ'ר"), אנה צ'נסלור ("מלון פורטופינו"), ג'ים ברודבנט ("הארי פוטר והנסיך חצוי הדם") ורוב בריידון (סרטי "הטיול", "גאווין וסטייסי"). כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית פנטזיה תקופתית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

חוק וסדר: פשע מאורגן (Law & Order: Organized Crime)

לראשונה בפרטנר טי-וי, עונה שנייה לדרמת הפשע העוקבת אחר הבלש האסרטיבי ומעט שנוי במחלוקת אליוט סטייבלר (כריס מלוני), אחרי שחזר למשטרת ניו-יורק על מנת להילחם בפשע המאורגן בעקבות רצח אשתו.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי 27 ביוני 2024

הדוב (The Bear)

פחות משנה אחרי קודמתה, למרות שביתות תסריטאים ושחקנים בתווך, הסדרה עטורת השבחים והפרסים (כולל שלל פרסי אמי, בכללן לסדרה הקומית הטובה ביותר) חוזרת בארצות הברית עם עונה שלישית. אל ישראל היא תגיע בחודש יולי. עונה רביעית כבר בתכנון. כל עשרת הפרקים זמינים בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה (לא קומדיה, ממש לא קומדיה)
איפה רואים: הולו (ב-17 ביולי גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: חמישי, 27 ביוני 2024

החפרפרת (The Mole)

עונה שנייה לתחייה של תוכנית הריאליטי. קבוצה של מתמודדים מנסה להשלים משימות כדי לזכות בסכום כסף גדול, ובמקביל לאתר בקרבם את החפרפרת שמכשילה את צעדיהם. מדי שבוע יעלה מקבץ פרקים חדש.

עונה: 2
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 28 ביוני 2024

טיפול לילי

דרמה ישראלית חדשה בת עשרה פרקים בכיכובו של יוסף סוויד, שחוזר למסך הישראלי בתפקיד ראשי ומרגש. לואי מנסור הוא פסיכולוג קליני שאשתו התאבדה לאחר מאבק ארוך בדיכאון. הוא נשאר לגדל את שני ילדיו לבדו. לאחר עוד לילה ללא שינה ועוד היעדרות של הילד מבית ספר, לואי מחליט לעשות מעשה ולעבור לטפל בשעות הקטנות של הלילה. כשהוא בקליניקה בלילה הוא יכול לדאוג לילדיו, הזקוקים לו צמוד אליהם במשך היום בניסיון לבנות את חייהם מחדש אחרי הטראומה שעברו, ולהקדיש את הלילה למטופליו החדשים. בזמן הזה אחותו האהובה וההריונית, מירה (לוסי איוב), משאירה מאחור את חייה בחיפה ומגיעה לשמור על האחיינים שלה, ולהעניק להם חום ויציבות תוך ניסיון להבין איך ממשיכים מכאן. גם עם שירה האס, דאנה איבגי, יעקב זדה-דניאל, תומר יוסף, ירון ברובינסקי, רננה רז ואחרים. רענן כספי יצר וכתב, גבריאל ביבליוביץ' ביים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

משבריסטית (Flack)

לראשונה בסלקום טי-וי, עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית בכיכובה של אנה פקווין על אשת יחסי הציבור של המפורסמים, שתעשה הכל כדי שלא יתפרסמו המעשים שהם עשו. שידור שבועי. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס

עונה חדשה לסדרת הריאליטי, שאליה מצטרפת הפעם השחקנית והדוגמנית דניס ריצ'רדס. ימים ראשון-רביעי.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

שלב ההוכחות: תעלומות צבאיות (The Proof Is Out There: Military Mysteries)

סדרת בת של "שלב ההוכחות", שבמסגרתה שני לוחמים אמריקאיים ותיקים חושפים את התעלומות מאחורי התמונות, הצילומים, הקולות והמסמכים השנויים ביותר במחלוקת בתולדות שדה הקרב המודרני - כולל פרשיות עלומות משתי מלחמות העולם, המלחמה הקרה בין ארה"ב לברה"מ, מלחמת המפרץ הראשונה ועימותים מזויינים במאה ה-21. כל פרק בסדרה מסיר את מעטה החשאיות הסמיך שנוצר בעת ערפל הקרב. צמד המגישים, רוני אדקינס (אנליסט לשעבר במודיעין צבא ארה"ב) ורוני רייס (לוחם לשעבר בכוחות המיוחדים של חיל הנחתים), יחד עם צוות מומחים של אנשי צבא לשעבר, מנתחים לעומק שלל תעלומות צבאיות מרתקות: התנקשויות שתועדו במצלמה, ספינות קרב שהתפוצצו לפתע, מטוסי "רפאים", חיילים שנעלמו לבלי שוב, הונאות טקטיות ותעמולתיות שנעשה בהן שימוש בשדה הקרב, ועוד מגוון קונספירציות וטיוחים שנותרו שנויים במחלוקת עד היום.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

הסנגורית (66-5)

דרמה צרפתית מבית סטודיו קאנאל. עורכת דין מצליחה מושעית מעבודתה כאשר בעלה מואשם בעבירות מין. היא חוזרת לשכונת הולדתה, שכונת עוני פריזאית, ומעניקה ייצוג משפטי לפושעים מקומיים. עברה שב לרדוף אותה ואף מסכן את חייה.

ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש מאי 2024, כולל הישראליות "האיש שרצה לדעת הכל" ו"אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", עונות חדשות ל"ברידג'רטון", "Hacks", "דוקטור הו", "אבוט אלמנטרי" וסדרות FBI, עיבודים ל"היינו בני המזל", "אלה תולדות" ו"המקעקע מאושוויץ", הדרמה המסקרנת בכיכובה של חני פירסטנברג הישראלית, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully