וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדרקון, אפטר פארטי, שר הטבעות: הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2022

3.1.2022 / 0:00

סדרת הבת של "משחקי הכס", העיבוד הסופר-יקר של אמזון ל"שר הטבעות", סדרות חדשות של מארוול, העיבודים האמריקנים ל"על הספקטרום" ו"כפולים" הישראליות, קומדיה עמוסה בכמה מהקומיקאים הגדולים כיום, ועוד סדרות חדשות שיגיעו במהלך 2022 ואנחנו כבר לא יכולים לחכות להן

טיזר לסדרה "אפטר פארטי"/אפל טיוי פלוס

הנה כמה מהסדרות האהובות שצפויות לשוב ב-12 החודשים הקרובים: "סמוך על סול", "אטלנטה", "הכתר", "נערות דרי", "ווסטוורלד", "אופוריה", "גברת מייזל המופלאה", "עמק האושר", "ברידג'רטון", "דברים מוזרים", "הבנים", "אקדמיית המטרייה", "אוזרק", "פיקי בליינדרז", "זרה" ו"להרוג את איב". בקיצור, כבר על הנייר 2022 נראית מבטיחה ומלהיבה בהרבה מהשנה הטלוויזיונית שקדמה לה.

אבל מעבר לסדרות החוזרות, כמדי ינואר אנחנו מציצים גם הפעם אל כמה מהסדרות החדשות והמסקרנות שאמורות לעלות השנה על המסכים ברחבי העולם, וחלקם בוודאות גם בישראל. בהתחשב בכך שדיסני פלוס צפוי להגיע השנה לארץ הקודש, וייתכן שגם פרמאונט פלוס, רבים מהתכנים האלה יגיעו גם אלינו וינסו להתחרות על תשומת לב הצופים. אלה כמובן יצטרפו לנטפליקס ואפל טיוי פלוס, שזמינות בישראל עם תרגום לעברית, ואמזון פריים וידאו, שגם אצלה רוב התכנים הפופולריים מתורגמים, ובוודאי תכני המקור שלה.

בין היתר צפויה להגיע "בית הדרקון", הלא היא סדרת הבת של "משחקי הכס", העיבוד המדובר והסופר-יקר של אמזון ל"שר הטבעות", ארבע סדרות חדשות של מארוול, העיבודים האמריקנים ל"על הספקטרום" ו"כפולים", קומדיה עמוסה בכמה מהקומיקאים הגדולים כיום, סאגה עתירת תקציב על קורותיה של משפחה דרום קוריאנית באמריקה, אנשי העסקים הקורסים אדם נוימן ואליזבת הולמס זוכים למיני-סדרות שמתארים את מעלליהם ועוד.

גם הפעם חשוב לציין שבשל הקורונה, רבים מהתכנים המפורטים כאן הם בערבון מוגבל לשנת 2022, ובהחלט ייתכן שחלקם יידחה בלית ברירה לשנה הבאה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

אוסקר אייזק, טטיאנה מסלאני, אימאני ולאני, סמואל ל' ג'קסון. גטי, מארוול, עיבוד תמונה
מתמארוולים. אוסקר אייזק, טטיאנה מסלאני, אימן ולאני וסמואל ל' ג'קסון/עיבוד תמונה, גטי, מארוול

מיס מארוול | מון נייט | שי-האלק | פלישה סודית

גוף שידור: דיסני פלוס
מתי: במהלך 2022

ב-2021 הפגיזה מארוול בכל החזיתות, במסגרת שלב ארבע של היקום הקולנועי שלה, שאליו הצטרפה גם הטלוויזיה מאז מרץ האחרון. היא פספסה הרבה ("נצחיים", "האלמנה השחורה", "הפלקון ואיש החורף") וגם פגעה לא מעט ("ספיידרמן: אין דרך הביתה", "וונדהויז'ן", "לוקי"). בשנה הקרובה היא תקווה לנסוק על גלי ההצלחה הקופתית והביקורתית של "ספיידרמן" גם בקולנוע וגם בטלוויזיה.

אל המסך הקטן צפויות להגיע לפחות ארבע סדרות נוספות: "Moon Knight" בכיכובו של אוסקר אייזק (סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים, "תמונות מחיי נישואין"), כשכיר חרב שמקבל על סף מוות הזדמנות שנייה מאל ירח מצרי; "She-Hulk" בכיכובה של טטיאנה מסלאני ("אורפן בלאק", "פרי מייסון"), המגלמת את דודניתו של ברוס באנר, שאחרי עירוי דם ממנו זוכה לכוחותיו/קללתו; "Secret Invasion", מיני-סדרה שבמסגרתה סמואל ל' ג'קסון שב לגלם את ניק פיורי, שיחד עם טאלוס (בן מנדלסון) ינסה להבין כיצד בני מינו של האחרון, הסקרולים, הצליחו לפלוש לכדור הארץ ולהתברג בתפקידי מפתח; ו-"Ms. Marvel", שבמרכזה גיבורת העל המוסלמית הראשונה, עם השחקנית הקנדית אימן ולאני בתפקיד בכורה.

עוד בוואלה!

אופוריה, משפחת ג'מסטון: מדריך סדרות ינואר 2022

לכתבה המלאה

Peacemaker

גוף שידור: HBO מקס
מתי: 13 בינואר 2022

גם HBO מקס לא טומנת ידה בצלחת בכל הנוגע לגיבורי על, ומחטטת בקטלוג של די.סי קומיקס שעומד לרשותה. במקרה הזה מדובר בסדרה שנגזרת ממהסרט החדש-יחסית של "יחידת המתאבדים" - - קומדיית אקשן שחושפת את מקורותיו של פיסמייקר. ג'ון סינה שב לגלם את הגיבור, וג'יימס גאן שביים את הסרט (וידוע בעיקר בזכות סרטי "שומרי הגלקסיה") כתב את כל שמונת פרקי הסדרה.

Wolf Like Me

גוף שידור: פיקוק/סטן
מתי: 13 בינואר 2022

אומרים שעדיף להיכנס לסדרה הזו בלי להיחשף לאף פרט, כי היא חוצת ז'אנרים ומלאה בטוויסטים. ג'וש גד ואיילה פישר מככבים כבני זוג במערכת יחסים חדשה, ששניהם נכנסו אליה בעודם נושאים מטענים קודמים. גארי הוא שבר כלי שנאבק לפרנס את בתו מאז מות אשתו. למרי יש סוד שהיא לא יכולה להביא את עצמה לחלוק עם אף אחד. היקום הפגיש את שני אלה מסיבה מסוימת, הם רק צריכים להמשיך לעקוב אחר הסימנים.

מנקודת מבטנו (As We See It)

גוף שידור: אמזון פריים וידאו
מתי: 21 בינואר 2021

גרסה אמריקנית לאחת הסדרות הישראליות הנפלאות של העשור האחרון, "על הספקטרום". גם כאן, שלושה שותפים לדירה על הספקטרום האוטיסטי מכוונים את שנות ה-20 המוקדמות לחייהם למציאת אהבה, רכישת חברים, מציאת עבודה, להיות מבוגר - עם כל האושר, הדמעות והצחוק שכרוכים בדבר. במושכות העיבוד החדש אוחז ג'ייסון קייטימס ("אורות ליל שישי"), שמכיר מקרוב את נושא האספרגר - בנו שלו לוקה בתסמונת, והוא כבר עסק בנושא באחת הסדרות הקודמות שלו, "הורים במשרה מלאה". סוזי בייקון, בתם של קווין בייקון וקירה סדג'וויק, ששיחקה בסדרות כמו "13 סיבות" ו"הסודות של איסטאון", מגלמת את המדריכה של הצעירים.

הסדרה "מנקודת מבטנו" ("על הספקטרום" האמריקנית), As We See It. אמזון פריים וידאו,
עצמאות. "מנקודת מבטנו"/אמזון פריים וידאו

העידן המוזהב (The Gilded Age)

גוף שידור: HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי
מתי: 24 בינואר 2022

ג'וליאן פלוז, יוצר "אחוזת דאונטון", חוצה לראשונה את האוקיינוס האטלנטי לטובת סדרה חדשה, וגם הפעם כזו העוסקת במלחמת מעמדות. בניו-יורק של סוף המאה ה-19, מריאן (לואיזה ג'ייקובסון, בתה הצעירה של מריל סטריפ) היא בתו של גנרל שהתייתמה לא מזמן, המגיעה לגור בעיר עם דודותיה העשירות. היא נשאבת למלחמה של הדודות שלה, שהן "כסף ישן", אל מול טייקון רכבות ואשתו הנחשבים "נובורישים". הסדרה מתהדרת בקאסט מרשים במיוחד: שתי נשות "הטובות לקרב" - כריסטין ברנסקי ואודרה מקדונלד, קארי קון ("הנותרים"), סינת'יה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), ג'ין טריפלהורן ("אהבה גדולה"), ניית'ן ליין ("משפחה מודרנית") ועוד.

אפטר פארטי (The Afterparty)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: 28 בינואר 2022

איזו אסופה מדהימה של קומיקאים התכנסו לטובת קומדיית הפשע החדשה הזו של אפל טיוי פלוס. טיפאני האדיש ("טיול בנות"), סם ריצ'רדסון ("ויפ"), אילנה גלייזר ("ברוד סיטי"), בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), אייק ברינהולץ ("מאבדים את זה", "מינדי"), ג'ון ארלי ("משלחת חיפוש"), ג'יימי דמיטריו ("Stath Lets Flats") וגם דייב פרנקו. הסדרה מתמקדת בתעלומת רצח המתרחש במסיבה שאחרי איחוד תיכון. כל אחד משמונת הפרקים מציג את הסיפור של אותו לילה באמצעות נקודת מבט של דמות אחרת, כל אחד עם הסגנון הוויזואלי הייחודי שלו וז'אנר הקולנוע שיתאים לאישיותו של המספר. את הסדרה יצר כריסטופר מילר, ההוא מהשותפות הקבועה עם פיל לורד (המשמש כאן כמפיק), שהניבה יצירות כמו סרטי "רחוב ג'אמפ", "סרט לגו" ו"ספיידרמן: ממד העכביש" שהפיקו. שלושה פרקים עולים בשלב הראשון, שאר החמישה בשידור שבועי.

אפטר פארטי - The Afterparty, סם ריצ'רדסון, בן שוורץ. אפל טיוי פלוס,
המסיבה משתבשת. סם ריצ'רדסון ובן שוורץ, "אפטר פארטי"/אפל טיוי פלוס

ליגה משלהן (A League of Their Own)

גוף שידור: אמזון פריים וידאו
מתי: במהלך 2022

אבי ג'ייקובסון, שותפתה המקצועית וחברתה הטובה של אותה אילנה גלייזר, לא טומנת ידה בצלחת. היא יצרה ומככבת בגרסה חדשה לקלאסיקה הקולנועית של פני מרשל, שהשנה ימלאו 30 שנים לצאתה. ליתר דיוק, מדובר בסדרה שמתארת את אותו סיפור: הקמתה של ליגת הבייסבול הנשית האמריקנית. בסרט המקורי כיכבו בין היתר ג'ינה דיוויס, טום הנקס, מדונה ורוזי אודונל. האחרונה תשוב להופעת אורח גם בסדרה החדשה, שמלבד ג'ייקובסון הקאסט שלה כולל גם את שאנטה אדמס ("שיער רע"), דארסי קארדן ("המקום הטוב") וניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף").

Pam & Tommy

גוף שידור: הולו
מתי: 2 בפברואר 2022

לילי ג'יימס ("אחוזת דאונטון", "המרדף אחרי האהבה") וסבסטיאן סטן ("הפלקון וחייל החורף", :אני, טוניה") בלתי ניתנים לזיהוי כפמלה אנדרסון וטומי לי, בסדרה שחוזרת אל שנות התשעים ומתארת כיצד קלטת סקס של השחקנית והרוקר נגנבה והופצה בלי רשותם על ידי צמד מתעשיית הפורנו (בגילומם של סת' רוגן וניק אופרמן).

חשד (Suspicion)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: 4 בפברואר 2022

הגרסה האמריקנית של "כפולים" הישראלית, בכיכובה של אומה ת'ורמן ("להרוג את ביל", "ספרות זולה"). כאשר בנה של אשת עסקים אמריקאית בולטת נחטף ממלון בניו יורק, החשד נופל במהירות על ארבעה אזרחים בריטים רגילים לכאורה ששהו במלון בלילה המדובר. כשהם מוצאים את עצמם במרוץ חתול ועכבר טרנס-אטלנטי כדי להתחמק מהכוחות המשולבים של סוכנות הפשע הלאומית וה-FBI כדי להוכיח את חפותם, מתברר שלא ניתן לסמוך על כולם. מי באמת עומד מאחורי החטיפה המסתורית, ומי רק אשם בכך שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון? מלבד ת'ורמן מונה הקאסט גם את קונאל נייאר ("המפץ הגדול"), נואה אמריך ("האמריקנים"), אליזבת הנסטרידג' ("סוכני שילד") ואחרים. שני הפרקים הראשונים עולים בשלב הראשון, ולאחר מכן שאר השישה בשידור שבועי.

להמציא את אנה (Inventing Anna)

גוף שידור: נטפליקס
מתי: 11 בפברואר 2022

הסדרה השנייה של שונדה ריימס במסגרת החוזה עתיר האפסים שלה עם ענקית הסטרימינג (קדמה לה "ברידג'רטון" המלבבת) היא גם הראשונה שריימס תכתוב ותנהל בעצמה. הסיפור האמיתי על אנה דלבי, יורשת הון גרמנייה מזויפת, שהשתחלה בכזבים אל העילית של החברה הניו יורקית. תכל'ס זה נשמע קצת כמו הסבוניה "נקמה" בכיכובה של אמילי ואן קאמפ, שהקדימה את הסיפור האמיתי. ג'וליה גארנר האהובה מ"אוזרק" מככבת בתפקיד הראשי, ומלבדה גם אנה קלאמסקי ("Veep") ולאברן קוקס ("כתום זה השחור החדש").

ניתוק (Severance)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: 18 בפברואר 2022

מותחן חדש בכיכובו של אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף", "שקרים קטנים גדולים"), המגלם את מארק, מנהל צוות ב"לומון תעשיות" שעובדיו עוברים הליך יוצא דופן: זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחייהם האישיים. הניסוי הנועז הזה ב"איזון בין עבודה לחיים" מוטל בספק כאשר מארק מוצא את עצמו במרכזה של תעלומה מפותלת, שתיאלץ אותו להתעמת עם הטבע האמיתי של עבודתו, כמו גם של עצמו. הקאסט המכובד כולל גם את ג'ון טורטורו ("המזימה נגד אמריקה", "ליל האירוע"), רוזנה ארקט ("הבריחה מדאנמורה", "התבגרות") וכריסטופר ווקן.

The Dropout

גוף שידור: הולו
מתי: 3 במרץ 2022

קייט מקינון, כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" וזוכת אמי על מעלליה שם, הייתה אמורה לככב במיני-סדרה ולעשות בה את תפקידה הדרמטי הראשון, אבל בסופו של דבר פרשה מסיבות לא ברורות. מי שמחליפה אותה היא אמנדה סייפריד, המגלמת את היזמית הנודעת לשמצה אליזבת' הולמס, שגייסה מאות מיליוני דולרים ממשקיעים לטובת מימון של סטארט-אפ בתחום הביוטק. הולמס הפכה ליקירת התקשורת, בעודה מסתירה את העובדה שמכונת בדיקת הדם המהירה שהחברה שלה מתהדרת בה - כלל לא עובדת. מקינון בכל זאת תגלם בסדרה אחרת אישה מוכרת שעננת חשדות מלווה אותה: קרול בסקין, במיני-סדרה העוסקת בג'ו אקזוטיק ושאר הדמויות של סדרת הדוקו "טייגר קינג".

Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty

גוף שידור: HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
מתי: מרץ 2022

וויל פארל ואדם מקיי, שני השותפים היצירתיים עוד מימי "סאטרדיי נייט לייב", הסתכסכו והפרידו כוחות במהלך העבודה על הסדרה הזו. פרל אמור היה לככב, ג'ון סי ריילי (שכיכב לצדו ב"לילות טלדגה: הבלדה על ריקי בובי" ו"אחים חורגים") נכנס לנעליו, ומקיי - בין היתר במאי "אל תסתכלו למעלה" המדובר - מודה שחברו הוותיק כנראה לעולם לא ידבר איתו שוב. האם זה יהיה שווה את זה? גם את זה נגלה בקרוב. הסדרה, דרמת ספורט החוזרת בזמן אל שנות השמונים, מתחקה אחר חייהם האישיים והמקצועיים של שחקני האל איי לייקרס כשהיו אחת הקבוצות הכי טובות ב-NBA. הקאסט הענף כולל גם את סאלי פילד, אדריאן ברודי, ג'ייסון סיגל, גיליאן ג'ייקובס, מייקל צ'יקליס והמונים אחרים.

פצ'ינקו (Pachinko)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: אביב 2022

דרמה בת שמונה פרקים, שלפי הדיווחים היא אחת היקרות ביותר שהפיקה אפל, עם תקציב בסדר גודל של "הכתר" (100 מיליון ליש"ט). מדובר באפוס רחב יריעה המבוסס על ספר באותו שם, ועוסק בסיפורם של ארבעה דורות של משפחת מהגרים קוריאנית, שמתחיל בסיפור אהבה אסור ונפרש לאורך שלוש מדינות: יפן, קוריאה וארה"ב, ולפיכך גם יסופר בשלוש שפות. סו יו (העונה הראשונה והמופלאה של "האימה") כתבה את התסריט ותשמש כשואוראנרית, והסדרה היא אחת הבודדות בהיסטוריה האמריקנית שמכילה קאסט שרובו אסייתים-אמריקאים.

אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)

גוף שידור: נטפליקס
מתי: במהלך 2022

אחרי הכישלון המהדהד של "קאובוי ביבופ", השנה יגיע אל נטפליקס עיבוד לייב אקשן נוסף לסדרת אנימציה קלאסית ואהובה שחצתה קהלים. כמו במקור, סדרת האקשן וההרפתקאות מתרחשת בעולם שסוע מלחמה, שבו אנשים מסוימים יכולים "לכופף" את אחד מארבעת היסודות הקלאסיים - מים, אדמה, אש או אוויר. אנג הוא ה"אווטאר", היחיד המסוגל לכופף את כל האלמנטים ונועד להביא שלום לעולם מאומת האש. עם חבריו החדשים, אנג יוצא לשלוט באלמנטים בעודו נרדף על ידי נסיך אומת האש הגולה, המבקש להחזיר את כבודו על ידי לכידת האווטאר. את הגיבור מגלם גורדון קורמייר בן ה-12 ("העמדה"), ומלבדו נמצא כאן בין היתר גם דניאל דיי קים ("אבודים").

סנדמן (The Sandman)

גוף שידור: נטפליקס
מתי: במהלך 2022

הרומן הגראפי של ניל גיימן מבית די.סי קומיקס, שעל פי הדיווחים הוא הפרויקט הטלוויזיוני היקר ביותר שדי.סי הייתה מעורבת בו, מגיע סוף סוף אחרי שלל גלגולים ותלאות. בשנת 1916, מורפיאוס, מלך החלומות ואחד משבעת האינסופיים, נלכד בטקס נסתר. לאחר שהוחזק בשבי במשך 105 שנים, הוא נמלט ויוצא להחזיר את הסדר לממלכת החלומות שלו. טום סטארידג' ("להיות ג'וליה") מככב בתפקיד הראשי, ולצדו ג'נה קולמן ("ויקטוריה", "דוקטור הו"), ג'ואלי ריצ'רדסון, דיוויד ת'יוליס, סטיבן פריי, פאטון אוזוולט, וכן פליטי "משחקי הכס" גוונדלין כריסטי (שהייתה בריאן מטארת') וצ'ארלס דאנס (טיווין לאניסטר).

The Last of Us

גוף שידור: HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
מתי: במהלך 2022

משחק הווידאו הפופולרי זוכה לעיבוד מענקית הכבלים האמריקנית, עם שניים מגונבי ההצגה של "משחקי הכס": פדרו פסקל (שגילם את אוברין מארטל, וגם מככב ב"המנדלוריאן") ובלה רמזי (היא ליאנה מורמונט). השניים מגלמים שורד מחוספס בשם ג'ואל ונערה צעירה בשם אלי, שחוצים את ארצות הברית בעקבות אפוקליפסת זומבים. ניק אופרמן כאן גם הוא בתפקיד משנה, ובפעם השלישית ברשימה הזו, מה שעתיד להפוך אותו לאחד השחקנים הבולטים השנה בטלוויזיה. קרייג מייזין, יוצר "צ'רנוביל", אחראי על העיבוד הטלוויזיוני יחד עם יוצר המשחק המקורי, ניל דראקמן.

בית הדרקון

גוף שידור: HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
מתי: במהלך 2022

האם הצופים עדיין מעוניינים במשהו שקשור ל"משחקי הכס" אחרי הסוף המושמץ שלה? בקרוב נגלה. סדרת הבת החדשה שלה היא עיבוד טלוויזיוני לספר "אש ודם" של ג'ורג' ר"ר מרטין, שעלילתה מתרחשת כשלוש מאות שנים לפני אירועי "משחקי הכס", כאשר לראשונה בית טארגאריין (ממנו לימים הגיעה דאינריז) התיישב בדרגונסטון אחרי חורבן ואליריה. שמות שנשמעו בסדרת הלהיט, כמו אאיגון הכובש שיצר את כס הברזל, צפויים להפציע בסדרה בדמותם. כמו כן תחשוף מה מקור שלוש הביצים שקיבלה דאינריז כמתנת חתונה, ושהפכו לבסוף לדרקונים שלה. את הסדרה יצרו ריאן קונדל ("המושבה"), מרטין עצמו והבמאי מיגל ספוצ'ניק, האחראי על כמה מהפרקים הכי זכורים של הסדרה האם, בהם "הארדהום" ו"קרב הממזרים", ולעומתם גם את "הלילה הארוך" - פרק הקרב החשוך על ווינטרפל. ספוצ'ניק יביים גם פרקים נוספים בסדרה. בין היתר מככבים מאט סמית' ("הכתר", "דוקטור הו"), אמה דארסי ("האנה", "מחפשי האמת"), אוליביה קוק ("אני וארל וזאת שעומדת למות"), ריס איוונס ("נוטינג היל"),פאדי קונסידיין ("היום השלישי"), איב בסט ("גורל: סאגת ווינקס") ואחרים.

Halo

גוף שידור: שואוטיים
מתי: במהלך 2022

סדרת משחקי הווידאו המד"בית האולטרה-פופולרית נמצאת בפיתוח רצוף תהפוכות כבר שנים רבות. השנה היא צפויה לנחות סוף סוף על המסך. פבלו שרייבר ("הסמויה", "אלים אמריקאים", אחיו של ליב) מככב בתפקיד הגיבור, מאסטר צ'יף, חייל העל שנבנה על ידי הצבא כדי להילחם בחייזרים שפולשים אל כדור הארץ. מלבד שרייבר נמצאת כאן גם נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד").

שיחות עם חברים (Conversations with Friends)

גוף שידור: BBC/הולו
מתי: במהלך 2022

אחרי ההצלחה הענקית של העיבוד הטלוויזיוני היפהפה לספר "אנשים נורמלים", חוברים שוב הגופים שהביאו אותה אל הטלוויזיה, BBC והולו, עם אותו במאי (לני אברמסון) כדי לעבד את ספרה הראשון של סאלי רוני - אף הוא יצא בישראל בהוצאת מודן - לכדי מיני-סדרה. העלילה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות בטריניטי קולג´ שבדבלין, שהן גם חברות נפש עוד מימי התיכון ומאהבות לשעבר. הקשר של הצעירות עומד למבחן כשהן מוזמנות על ידי צלמת אל ביתה לטובת כתבה עליהן. את הסדרה, שתמנה 12 פרקים בני חצי שעה, כותבת אליס בירץ', שכתבה גם עבור "אנשים נורמלים".

הסדרה "חשד" ("כפולים" האמריקנית"), אומה ת'ורמן, נואה אמריך. אפל טיוי פלוס,
"כפולים" האמריקנית. אומה ת'ורמן, נואה אמריך, "חשד"/אפל טיוי פלוס

The Curse

גוף שידור: שואוטיים
מתי: במהלך 2022

שידוך מסקרן במיוחד בין האחים ספדי ("יהלום לא מלוטש" שבכיכובו של אדם סנדלר) ונייתן פידלר (שבין היתר עומד מאחורי "המדריך לחיים בניו יורק" הנפלאה) שיצרו את הסדרה, וכן אמה סטון שמככבת לצד פידלר ובני ספדי, אחד האחים. "הקללה" היא קומדיה העוקבת אחר בני זוג צעירים (סטון ופידלר) שקללה מונעת מהם להיכנס להיריון, בעודם מככבים ביחד בתכנית שלהם בערוץ הבית, הסובלת אף היא מצרות כאלה ואחרות.

שר הטבעות (The Lord of the Rings)

גוף שידור: אמזון פריים וידאו
מתי: 2 בספטמבר 2022

הזכויות ליצירה האיקונית של ג'. ר. ר. טולקין לבדן עלו לאמזון 250 מיליון דולר. בנוסף, עלות הפקת כל עונה - מתוכננות מראש חמש כאלה, לא כולל סדרות בת אפשריות - מוערכת ב-100-150 מיליון דולר, כך ששירות הסטרימינג שם את יהבו על הסדרה הזו במלוא מובן המילה, ומסקרן מאוד לראות מה היא תניב. המצחיק הוא שהזכויות שרכשה אמזון אינן כוללות את הסיפורים והדמויות שרוב הקהל מכיר, אלה שתוארו בטרילוגיית הסרטים של פיטר ג'קסון, אלא תתרחש בעידן השני ביקום שברא טולקין, מאות שנים לפני פרודו ושאר החברים מהארץ התיכונה.

אמנדה סייפריד, The Dropout. הולו,
החליפה את קייט מקינון. אמנדה סייפריד, "The Dropout"/הולו

The Old Man

גוף שידור: FX בהולו
מתי: במהלך 2022

ג'ף ברידג'ס נאלץ להילחם גם עם סרטן וגם עם קורונה קשה, שעדיין מותירה בו את אותותיה, אבל כל זה לא מונע ממנו לככב בסדרת האקשן החדשה הזו. הוא מגלם סוכן מודיעין בגמלאות שהופך למטרה לחיסול, מה שמאלץ אותו לחזור אל העולם שהשאיר מאחור. גם בכיכובם של ג'ון לית'גו ("הכתר", "דקסטר") ואיימי ברנמן ("הנותרים").

WeCrashed

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: במהלך 2022

סיפור עלייתה וקריסתה המביכה של WeWork זוכה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובם של ג'ארד לטו ("מועדון הלקוחות של דאלאס"), שמגלם את אדם נוימן הישראלי, ואן האתאוויי ("המכשפות", "עלובי החיים") שמגלמת את אשתו רבקה. WeWork גדלה מחלל עבודה משותף אחד למותג עולמי בשווי 47 מיליארד דולר תוך פחות מעשור. ואז, תוך 14 ימים בלבד, היא הפסידה 40 מיליארד דולר. הסדרה מתארת איך הדבר הזה קרה, ואת סיפור האהבה שבמרכז. גם עם אמריקה פררה ("בטי", "סופרסטור").

ג'ארד לטו ואן האתאוויי בתפקיד אדם נוימן ורבקה נוימן במיני-סדרה "WeCrashed". אפל טיוי פלוס,
סיפור אהבה וקריסה. ג'ארד לטו ואן האתאוויי, "WeCrashed"/אפל טיוי פלוס

The Staircase

גוף שידור: HBO מקס
מתי: במהלך 2022

סדרת הדוקו-פשע "המדרגות", שזמינה בנטפליקס, עקבה אחר מקרה מותה של אשתו של סופר ספרי המתח האמריקני מייקל פיטרסון, שהמשטרה חשדה כי דחף אותה במדרגות וביים את זירת הרצח, כך שתיראה כמו נפילה. כעת מגיע העיבוד הדרמטי: קולין פירת' ("נאום המלך") מככב, טוני קולט ("החוש השישי", "טרה") מגלמת את אשתו, וכמו כן מונה הקאסט את פרקר פוזי, ג'ולייט בינוש, רוזמרי דוויט, סופי טרנר ומייקל סטולברג.

Gaslit

גוף שידור: Starz
מתי: במהלך 2022

ג'וליה רוברטס ושון פן מככבים בדרמה המתרחשת על רקע פרשת ווטרגייט, ומאירה פינה פחות מוכרת של האירועים: מרת'ה מיטשל, ידוענית ואשת חברה מקומית בארקנסו ואשתו של התובע הכללי הנאמן של ריצ'רד ניקסון, ג'ון מיטשל. למרות הקרבה של בעלה לנשיא ושיוכה המפלגתי, מרת'ה הייתה בין הראשונות שהשמיעו בפומבי טענות כלפי המעורבות של הנשיא בפרשה, ובכך החלה כדור שלג שקרע את הנאמנויות של בעלה. הקאסט כולל גם את בטי גילפין ("גלואו"), דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון"), שיי וויגהאם ("אימפריית הטיילת"), אליסון טולמן ("פארגו", "למה נשים רוצחות") ורבים אחרים. את "גאסליט" יצר רובי פיקרינג, שהיה מפיק תחת סם איסמעיל בסדרה "מר רובוט". איסמעיל עצמו מפיק בכיר גם כאן, כך שמדובר באיחוד בינו ובין רוברטס, אחרי הסדרה "הומקאמינג" שבה שיתפו פעולה.

ג'וליה רוברטס. GettyImages
תפיל נשיא מכהן. ג'וליה רוברטס, שתככב בסדרה "Gaslit"/GettyImages

The Three Women

גוף שידור: שואוטיים
מתי: במהלך 2022

שיילין וודלי ("שקרים קטנים גדולים"), בטי גילפין ("גלואו") ודוונדה ווייז ("לא יכולה בלי זה") מככבות בעיבוד טלוויזיוני נחשק (הוא הוביל למלחמת מחירים בין 20 גופי שידור) על פי "שלוש נשים", ספרה רב המכר של ליסה טדאו באותו שם, שראה אור גם בעברית בהוצאת ידיעות ספרים. העלילה מתפרסת על פני שמונה שנים ועוקבת אחר שלוש גיבורות: לינה, אם לשניים מהפרברים שנישואיה כבו לגמרי לאחר עשור, ופוצחת ברומן עם אהבה ישנה שמשתלטת עליה לחלוטין; מגי, נערה בת 17 שלכאורה ניהלה רומן חשאי עם מורה חתיך ונשוי, מה שמוביל למשפט פלילי שמרעיד את העיירה; וסלואן, בעלת מסעדה יפהפייה, מצליחה ואלגנטית, שנשואה באושר לאדם שאוהב לצפות בה מקיימת יחסי מין עם נשים וגברים אחרים.

מר וגברת סמית' (Mr. and Mrs. Smith)

גוף שידור: אמזון פריים וידאו
מתי: דצמבר 2022

זו הייתה אחת הסדרות הכי מבטיחות של השנים האחרונות: שניים מהקולות המקוריים, המצחיקים והכנים בטלוויזיה של ימינו, דונלד גלובר ("אטלנטה") ופיבי וולר-ברידג' ("פליבג") חברו כדי ליצור ולככב בעיבוד טלוויזיוני חדש לקומדיית האקשן שפירקה את נישואיהם של בראד פיט וג'ניפר אניסטון (הוא כיכב בסרט לצד אנג'לינה ג'ולי והשניים התאהבו). למרבה הצער, וולר-ברידג' פרשה מההפקה עקב חילוקי דעות יצירתיים, אבל גם ככה מדובר ברימייק מסקרן. כמו בסרט, העלילה מתמקדת בבני זוג משועממים מהפרברים, שכל אחד מהם מגלה כי האחר הוא מתנקש שנשכר לחסל את האחר. עוד לא ידוע מי תככב לצד גלובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully