הכי רחוק מגימיק: פמלה אנדרסון פשוט נוגעת ללב בסרט הזה
"נדל"ן - סיפור אהבה" הוא הזוכה הראוי של הפסטיבל, "סחורה יקרה מכל" משתמש באנימציה כדי לתאר את זוועות השואה, וריצ'רד גיר כובש בגרסה המחודשת של "געגוע" של שבי גביזון. דיווח מפסטיבל חיפה
גדלה בניינטיז ושרדה כדי לספר. תמיד מעוניינת בכוס תה
"נדל"ן - סיפור אהבה" הוא הזוכה הראוי של הפסטיבל, "סחורה יקרה מכל" משתמש באנימציה כדי לתאר את זוועות השואה, וריצ'רד גיר כובש בגרסה המחודשת של "געגוע" של שבי גביזון. דיווח מפסטיבל חיפה
"זרע התאנה הקדושה" האיראני עוצמתי ורלוונטי, "מופע טוטאל" שמפרק גם את העליבות של הימין והשמאל בישראל, "ימים טובים" מגולל את הביוגרפיה המורכבת של זאב רווח ואילו "בנות כמונו" אנושי, מרתק ופנומנלי. דיווח מפסטיבל חיפה
"כאב אמיתי" מגולל מסע לפולין של שני יהודים-אמריקנים בעקבות העבר המשפחתי האבוד. בריאיון מספרים שני הכוכבים על המסר האוניברסלי של סרט שנולד בכלל בנסיעה לגואטמלה, הצילומים במחנות, הדמיון לרומן רוי וגם על אודישן הזוי אחד שבו אחד מהם צבט לשני בחזה
מילא בדיחות בינוניות ב"ארץ נהדרת", יותר מבאס היה המסגור של גיא פלג כקונספירטור אובססיבי שמחפש את נתניהו גם כשהדבר חסר בסיס - מסגור שאפשר לקבל אותו פעם אחת, אבל למה גם במערכון שהוקדש לדסי ואסי מ"בקרוב אצלי"?
הסרט שהשאיר אותנו בלי אוויר, וזה שנראה מהרגע הראשון כמו קלאסיקה מיידית: אבנר שביט ונעמה רק בוחרים את הסרטים הגדולים של השנה החולפת - ויש הפתעות
הלהיטים שבדרך לאוסקר, תצוגות המשחק הגדולות, מסע לפולין ואפילו רובי וויליאמס: סידרנו לכם המלצות לסרטים הגדולים של פסטיבל הקולנוע, וגם כמה אזהרות
בואו לגלות מה הן הסדרות הטובות של השנה בוואלה תרבות, כולל הדרמה המטלטלת שהייתה התופעה המפתיעה של השנה, סדרת המד"ב ששמטה לנו את הלסת, הקומדיה שנפרדה בטעם הכי טוב שאפשר, הסדרות שהציגו איזון מושלם בין צחוק לדמע, וסדרות הענק שהצדיקו את התקציב שלהן
הבמאי שהישראלים כל כך אוהבים חוזר עם "החדר הסמוך", סרט ראשון באורך מלא באנגלית, ובמרכזו שתי חברות שאחת מהן על סף המוות. בריאיון וידאו, הוא מסביר למה העדיף הפעם להימנע מסנטימנטליות-יתר, ומתוודה: "אני אדם רוחני, אני לא חושב שאנשים נעלמים לגמרי אחרי מותם"
דירוג סדרות השנה של וואלה תרבות נמשך עם סדרת הפנטזיה שהזכירה את ימיהן הטובים של "באפי" ו"אבודים", קומדיות הפשע המבריקות שהיו ממתק של ממש, "הפרק הכי מוזר בהיסטוריה הטלוויזיונית", דרמת הפשע שהייתה התקף חרדה והאחיות הכי נהדרות על המסך. חלק רביעי
דירוג סדרות השנה של וואלה תרבות נמשך עם שתי קומדיות רומנטיות מהמשובחות על המסך, מותחן הריגול הכי כיפי בסביבה, קומדיית ההתבגרות שהפתיעה אותנו לחלוטין, אפוס הדרקונים שמצא את קולו, ושלוש סדרות תמימות שבוטלו בטרם עת וקצת שברו את ליבנו. חלק שלישי
דירוג סדרות השנה של וואלה תרבות נמשך עם הדרמה המענגת על תככים בחצר המלוכה, קומדיית הפשע שהוכיחה שעיבוד טלוויזיוני יכול לעלות על הסרט, סדרת האנימציה שמרגשת עד דמעות את המבוגרים, סדרות הרומנטיקה חוצת הדתות והמעמדות שכבשו את נטפליקס ועוד. חלק שני
בואו לגלות את דירוג סדרות הטלוויזיה הבינלאומיות שעשו את 2024 למבקרי וואלה! תרבות, זו השנה העשירית (!) ברציפות. למרות צמצום דרמטי בכמות הסדרות ומשבר בתעשייה, הנה חמישים סדרות מומלצות שהצליחו להותיר חותם משמעותי. חלק ראשון מתוך חמישה, מקומות 50-41
ג'וי ריגר, מאור שוויצר וידין גלמן מגלמים גולשים צעירים שנוסעים יחד לסרי לנקה כדי להתגבר על מות חברם, שנהרג בלבנון. אבל גם עם שלושת הכוכבים, החופים של סרי לנקה ועיסוק בנושא הבוער שעל הפרק, הסרט לא עומד בציפיות
הנערה הפולינזית יוצאת להרפתקה נוספת באוקיינוס השקט עם חברים ישנים וחדשים. הצרה: התסריט סתמי וחסר השראה, שלא לדבר על השירים. מחזור זה חשוב, אבל הפעם אולי מוטב להישאר עם הזיכרונות מהסרט הראשון. שני כוכבים
מאחורי "האיש שלי בפנים" מסתתר ניסיון מעניין לדבר על זקנה, בדידות ואובדן זיכרון. אבל הסדרה של נטפליקס מכסה את הנושאים החשובים בשכבה עבה מדי של הומור, ומפזרת את העלילה ליותר מדי כיוונים. זה עשוי היה לעבוד אם היו יותר פרקים, אבל כמו תמיד בימינו - זה לא המקרה
ההמשכון לאפוס המצליח של רידלי סקוט חוזר פחות או יותר על אותה הנוסחה ומספק בסך הכול כיף גדול ומושקע, גם אם התסריט שלו טיפשי ורחוק מכל דיוק היסטורי. הבונוס: דנזל וושינגטון וליאור רז כאן כדי לשמח אותנו. שלושה כוכבים
זו הייתה עונת בזק של הפורמט האהוב, בלי סבבי אודישנים וחלוקת סינרים אינסופיים ועם הדחה (כמעט) בכל פרק. התוצאה הייתה הרפתקה קצרה וכיפית עם מינימום של סיפורים אישיים וסחיטת דמעות. ואחרי שאמרנו את זה, הגיע הזמן לחשוב איך אפשר להפוך גמרים למעניינים יותר
"רוז הרובוטית" מרגש ומבדר, "אולטרמן - התעלות" מביא את הסנסצייה היפנית אלינו, "הקול בראש 2" שהגיע לדיסני פלוס, דאפי דק חוזר עם כל מה שטוב במותג האהוב וגם החתול במגפיים יוצא להרפפתקה אחרונה. בקולנוע ובשירותי הסטרימינג: סרטי האנימציה הטובים של הרגע
"רחל מאופקים" הוא סרט מפוזר למדי, אבל הוא תוצר של זמנו ושל נסיבות היצירה שלו. הסצנות הדרמטיות שבו מתגמדות מול קטעי הארכיון העוצמתיים, אבל גם הם רק שחקני משנה לאדרי עצמה. הסרט מאפשר לנו לראות אותה כאדם שלם, לא רק אייקון לשאוב ממנו השראה
"מגלופוליס" של פרנסיס פורד קופולה, הבמאי של קלאסיקות כמו "הסנדק" ו"אפוקליפסה עכשיו", הוא סרט על אמן שזכה לכל השבחים שרק אפשר אבל מסרב לוותר על הניסיון להמציא את עצמו מחדש. האירוניה הגדולה היא שדווקא סרט שמהלל חדשנות - מתגלה בעצמו כמיושן ומגוחך
הדרמה הקומית המהנה חוזרת לעונה אחרונה, ולמרות ההתעלמות המכוונת שלה מאירועי השנה האחרונה, היא מצליחה להיות רלוונטית מתמיד. עם הומור שנון, דמויות אהובות וביקורת חברתית עדינה, היא מספקת את הבריחה המושלמת מהמציאות שכולנו זקוקים לה
בעולם שבו יש מיליארד וחצי חידושים מודרניים למיתולוגיה היוונית, "KAOS" לא תמיד הכי מקורית, וגם סובלת מבעיית ג'ף גולדבלום. עם זאת, היא חכמה ויצירתית, וחשוב לא פחות - נשארת מצחיקה וקלילה גם כסדרה עם פרקים של 45 דקות עד שעה, וכזו שלא מתקמצנת על דרמה ורגש
30 שנה אחרי שברנדון לי נורה למוות על סט "העורב", שהפך לסרט פולחן אפל, בהוליווד החליטו ליצור גרסה מחודשת, מקושקשת ומלאת פוזה. מי היה מאמין? כוכב וחצי, והיינו נדיבים
"מבטלים את דאגלס" היא מעין סוס טרויאני. חשבתם שהגעתם לסדרה על איך הנשים שינו את הכללים? לא ולא. חציה השני של הסדרה מתיר לאט לאט את הקשר סביב התעלומה שבמרכזה, וכשהיא מודה על מה היא באמת היא נעשית מעניינת ומותחת יותר, אבל גם רגישה הרבה יותר
אם גופות מרוטשות וחייזרים שמזנקים מתוך הגוף של אנשים תמימים זה משהו שאתם סבבה איתו, כנראה תהנו מהחדש בסדרת "הנוסע השמיני". אם אתם לא - עדיין יש סיכוי שתהנו, אבל דעו שהדרך עוברת בשלל זוועות ועיוותים של גוף האדם
העונה השנייה של "בית הדרקון" מציגה שיפור ניכר בתחומים רבים, ממיקוד העלילה ועד לעומק הדמויות. היא מאזנת היטב בין דרמה אישית לאפוס היסטורי, עם שימוש מדוד באלימות ובקרבות. למרות הכל, עדיין חסר לה הניצוץ המיוחד שהפך את הסדרה האם לתופעה תרבותית
פסטיבל אנימיקס, המוקדש כולו לאנימציה, קומיקס וקריקטורה, יערוך השנה לראשונה תחרות בינלאומית לסרטים מונפשים. צפינו בכולם, וזה באמת משהו מיוחד
"טאטאמי", מפגש הפסגה של הבמאי גיא נתיב והבמאית-שחקנית זאר אמיר איברהימי, הופך את אליפות העולם בג'ודו למותחן קלאסטרופובי על כפייה לאומית ומגדרית. הצילום מרהיב והמשחק מדויק, אבל ההישג הכי גדול שלו הוא עצם קיומו
שני הגיבורים האהובים נכנסים סוף סוף ליקום הקולנועי של מארוול, עם השתוללות כאוטית, מדממת ועמוסה בקללות. אבל מעבר לבדיחות על מצבה של אימפריית הקומיקס, אין בו עלילה, רגש או דמויות משמעותיות והוא לא רוצה להיות שום דבר חוץ מסרט שאפשר לרייר מולו במזגן. 3 כוכבים
סרט הפתיחה המשעשע, הלהיטים הישראלים המבטיחים, המותחן האהוב של טרנטינו ויצירה מטלטלת על המלחמה באוקראינה: דווקא עכשיו, פסטיבל הקולנוע הוותיק מציע אווירה מבורכת בתקופה בלתי נורמלית בעליל. המדריך המלא