דאגתם למרגי? הבדיחה בפרסומת של יס היא על חשבונה של נועה קירל
זו לא קירל שמנצלת את יס, אלא ההפך: הדמות של הכוכבת הפופולרית בישראל מוצגת פעם אחר פעם בפנטזיות שהמשותף להן הוא חוסר רגישות כלפי המיוצגים, ובדרך מוותרת גם על החיים הפרטיים שלה
זו לא קירל שמנצלת את יס, אלא ההפך: הדמות של הכוכבת הפופולרית בישראל מוצגת פעם אחר פעם בפנטזיות שהמשותף להן הוא חוסר רגישות כלפי המיוצגים, ובדרך מוותרת גם על החיים הפרטיים שלה
ב"מנור מחפשת אהבה" (קשת) לא היו תובנות ולא היה סיפור, אלא רק אותנו בתפקיד טוחן האשפה של השאריות הטלוויזיוניות מסעודת המלכים שהייתה חתונמי. היה מעופש, היה מיותר, היה תפל
טלוויזיה בינונית, מסרים חד מימדיים, אווירה של חוסר רצינות ותוכן מסוג אחד ויחיד. השקת שידורי עכשיו 14 נראתה כמשדר בחירות נצחי שאין לו סוף והתחלה, כאילו את הקהל הזה לא מעניינים החיים עצמם. האקטואליה בערוץ לא מציעה לו דבר מלבד עימות פוליטי נטול כבוד
לרגע נדמה היה שקארין הולכת לשבור את מעגל האימים ולהיפרד מאיתמר, אבל אז היא חוזרת לתסריט הרגיל; שי מפתיע עם החלטה אמיצה ונפרד מהדס; ומול ניצן ומנו, כל חומות ההגנה שהרמנו מול "חתונמי" נופלות. אופיר סגרסקי סוגרת עונה של "חתונמי"
אחרי שבפרק הקודם החליטו דני ושני להיפרד ולירון ועינת להישאר יחד - היום (שבת) שודר הפרק האחרון בהחלט של העונה - שבו נחשפנו להחלטות של הדס ושי, ניצן ומנו, ואיתמר וקארין. זה מה שהזוגות החליטו (זהירות: הכתבה מכילה ספוילרים)
רגע לפני הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) שישודר מחר ובו ניחשף להחלטות של חלק מהמתמודדים - הגיעו לירון ומנו להתראיין אצל "אופירה וברקוביץ'". בריאיון חשף לירון כי הוא ועינת נפרדו שלושה חודשים אחרי הצילומים ולא פסל אפשרות לקאמבק. צפו
הקומדיה השחורה על אודות הקיסרית הדגולה של רוסיה מתייחסת לדיוק ההיסטורי כהמלצה בלבד. החופש הזה דווקא עוזר לה לצייר בדיוק רב את הנפש הרוסית, את היחסים בין עשירים לעניים וגברים לנשים, ולהיות וולגרית ואלימה אבל גם מלאת חן וקסם - עם גיבורים שלא מפסיקים להשתנות
השחקן והמגיש, שהיה המנחה המיתולוגי של התכנית "ששטוס", ייקח חלק בעונה החדשה של התוכנית המשודרת בערוץ הילדים. מוסרי לוואלה! תרבות: "אני מקווה שזאת תהיה התחלה של דברים חדשים". על הביקורת שהשמיע בריאיון לוואלה! תרבות על הערוץ: "אני חושב שדברים משתנים"
כמו בתקשורת הפוליטית, גם תכניות סאטירה נוטות לסבול בסוף מאותה הבעיה: קל להתעסק בפרובוקציות וללעוג להן, וזה נוח יותר מלהתמודד עם דברים נפיצים או חשובים יותר
זיינפ גונאי טאן, שעומדת מאחורי "הכלה מאיסטנבול", חוזרת עם סדרה חדשה בנטפליקס ששמה הוא קצת מלכודת דבש. במקום שבמרכז יעמוד מועדון לילה נוצץ, העלילה בעצם עוסקת בחיי היהודים באיסטנבול של שנות ה-50, מיעוט נסבל-בקושי בקרב שכניו המוסלמים. יש בכך תענוג מיוחד
ההחלטה המפתיעה של שני לא להמשיך בזוגיות עם דני לא מובנת מאליה, עינת ולירון שוב לא מספקים לנו אקשן, ואיתמר מוכיח כמה הוא מכור לתשומת הלב. אופיר סגרסקי מסכמת את הפרק הראשון בשלב ההחלטות בחתונה ממבט ראשון
בפרק ההחלטות הראשון מתוך שניים ששודר הערב (שלישי), הופיעו הזוגות שני ודני ולירון ועינת, שחשפו את החלטתם האם להישאר יחד מעבר ל-42 ימי התוכנית או שמא להיפרד. זה מה שהזוגות החליטו (זהירות: הכתבה מכילה ספוילרים)
העונה הראשונה של הסדרה הדוקומנטרית מבית נטפליקס הפכה ללהיט ענק בחסות הקורונה. ועדיין, זו לא סיבה להשקיע בעונה השנייה של "טייגר קינג", שנראית בעיקר כמו עוד סיבוב ניצחון ציני של נטפליקס על חשבון האישיות המהפנטת והטרגית של ג'ו אקזוטיק
מבחינה מוזיקלית, הסדרה החדשה של כאן 11 היא מלאכת מחשבת מושקעת עם ערכי הפקה גבוהים. הבעיה שטמונה בה, לפחות בשלושת הפרקים הראשונים, היא התסריט. העלילה מתקדמת לאט מאוד ובנימה עגמומית מאוד, ומתקשה לסחוף או לרגש
ציון דרך נוסף לעולם התוכן הישראלי: "טהרן" של כאן 11 זכתה הלילה בפרס סדרת הדרמה בטקס פרסי האמי הבינלאומי. "הרגשנו מנודים, ופתאום קראנו לנו לבמה", אמר לוואלה! במאי הסדרה דני סירקין
מעיין רובין מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת לאן עומרי נהג להיעלם כשהמצלמות היו נכבות, מספרת מה היה הרגע שבו הבינה שהגיע הזמן להיפרד, ומדברת על בן הזוג שאותו היא הכירה לפני 8 חודשים: "לקח לי זמן לספר לו שבדיוק הצטלמתי ל'חתונמי'. הוא בהתחלה לקח את זה קשה". ריאיון
רגעי הפתיחה של "אולפן שישי" לא היו מונולוג, כי אם זרם תודעה אקראי, ילדותי, משולל היגיון פנימי, ובעיקר חסר משמעות. לקושמרו ועורכיו אין משהו חשוב להגיד על החדשות, אז הם אורזים אותן כסטנד-אפ רדוד ואינפנטילי. אבל למה? מה הערך של זה?
"קאובוי ביבופ" המקורית נחשבת ליצירת מופת פורצת דרך, שעטנז קול של מערבון, פילם נואר ומדע בדיוני. הרעיון ללכוד מחדש את רוחה ולתווך אותה אל קהל גדול בהרבה נדמה מבטיח, אולם בפועל העיבוד הטרי של נטפליקס מזיע ממאמץ. ההפך הגמור מהנונשלנט שאפיין את המקור
שירה מאושרת מהבית החדש שלה בשבט ליבולן, ורד ממונה לסגנית של ג'קי בשבט אפולאקי, מעיין ואלה מנהלות שיחה מרתקת על טיפולים אסתטיים ושלום בית, וגדי כרגיל מספק את הרגע הבלתי נשכח של התכנית: קארין ארד סוגרת עוד פרק של "הישרדות"
העיבוד הטלוויזיוני של אחד מסדרות הספרים המצליחות בעולם, מתברר כשילוב מנצח של הפקה יוקרתית, ליהוק מוצלח וכתיבה חכמה. הקצב הסוחף, המסתורין ותחושת ההרפתקה של אחוות חברים נגד כל הסיכויים, גורמים לפרקים לחלוף במהרה ומשאירים טעם של עוד
נטפליקס עומדת בהבטחתה ליותר שקיפות בנוגע לתכנים הנצפים ביותר שלה, והשיקה אתר חדש שבו מרוכזות רשימות הסדרות והסרטים הנצפים ביותר בעולם ובכל מדינה בשבוע החולף. כך מתברר שהסרט "הודעה אדומה" עשה את הפתיחה הגדולה ביותר של נטפליקס אי פעם
הופעה של דמות עיתונאית כמו מצליח בתוכנית כמו "הזמר במסכה" מטשטשת את הגבולות ומוכיחה שאלה בעצם שתי זירות של אותו קרקס טלוויזיוני ניהיליסטי. בערוץ המקביל, ה"אודישן" של גיא זוארץ ב"אקס פקטור" היה התגלמות נוספת של טלוויזיה שפועלת נגד עצמה ונגד הצופים
גם ללא גילויים חדשים על חייה של הזמרת המצליחה ביותר בעולם, "אדל: לילה אחד בלבד" (ישודר ביס ובסטינג טיוי בראשון הקרוב) סיפק שיחה מרתקת בין הזמרת לאשת התקשורת המצליחה בעולם ואנחנו נהנינו משעתיים של קתרזיס מתוק
כשאיתמר עומד מול התקף העצבים המתמשך של קארין ומפרגן לה מול המצלמה, עולה רושם שהפרקים נערכו מחדש. בנוסף: שוב ניכר שבעולם האמיתי היחסים בין זוגות כמו שי והדס, וגם שני ודני, היו מסתיימים בהודעת טקסט אחרי דייט אחד, ורק עינת ולירון ממשיכים לעשות רושם מוצלח מדי
כמו "היורשת" הקומית, גם "מנגן ושר" צוללת בהרבה אהבה למוזיקה המזרחית ולסמליה הוותיקים, וכמוה בנויה על תבניות מוכרות - אך מתנהלת בקצב אחר לגמרי. נטוותה כאן סדרה עדינה, שאוהבת את גיבוריה ומתרחקת, רוב הזמן, מהגזמות
התסריטאי לארי צ'רלס דמיין את ג'ורג' דוחף אנשים, וקינא בחברה לעבודה שחוותה טרגדיה משפחתית. וכך נולד "השריפה", הפרק שממחיש כי "סיינפלד" היא לא רק סדרה מצחיקה, אלא גם ואולי בעיקר אפלה מאוד. האזינו לפודקאסט
האמנית היפנית המצליחה בעולם, שיצירותיה מוצגות במוזיאון תל אביב, גדלה בבית חשוך ואלים, ובדרכה אל התהילה התמודדה לא רק עם גזענות ושוביניזם אלא גם עם מחלת הנפש שתקפה אותה בגיל צעיר. צפו למעלה בקטע מתוך הסרט "קוסאמה - אינסוף" שמשודר בימים אלו ב-HOT8
סצנת המיטה בין הדס לשי מלמדת איך יכול אדם בחביבות גדולה, חיוך תמים וכוונות טהורות, לרמוס את רצון האחר בעבור רצונותיו שלו. וגם: הייסורים של דני, החמידות של לירון ועינת, והסוד הגדול של ניצן ומנו שנחשף לפתע. אופיר סגרסקי סוגרת עוד פרק של "חתונמי"
ההתעלמות הכמעט-גורפת של תעשיית הטלוויזיה משגרת המגפה היא תופעה מוזרה במיוחד. מלחמות, מחלות, רציחות, פגיעות מיניות, מיעוטים, גזענות, אסונות - שום דבר לא חומק ממנה, אז למה דווקא הקורונה כן? ההסבר ההגיוני ביותר הוא שהתעשייה עייפה מהנגיף לא פחות מאיתנו
פרסום ראשון: נוהל עידוד הפקות זרות צפוי לעלות בראשון להחלטת ממשלה. במסגרת הנוהל, שמטרתו לעודד הפקות מחו"ל להגיע לצלם בארץ, כל הפקה זרה אשר תגיע לצלם בישראל תזכה להחזר הוצאות בגובה של 25 אחוזים. לצורך כך יוקצו 24 מיליון ש"ח בשנת 2022
עורכי דינה של אולה שיגרו מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין ואל שר התקשורת שבו הם מבקשים להסיר מהאוויר ולאסור על שידור פרק 4 בסדרה התיעודית "צל של אמת" (HOT) שמציג אותה כחשודה ברצח תאיר ראדה: "הפרק הסב למרשתנו נזקים כבדים עד כדי הרס חייה"
כמו בדרך כלל בפתיחות עונות של "ארץ נהדרת", גם הפעם ה-19 לא הייתה מבריקה במיוחד. השילוב בין "משחק הדיונון" לכנסת נראה רוב הזמן כפוי, והפרודיות על מותגי קשת היו מוגזמות אפילו יותר מהרגיל. עם זאת, מערכוני הפתיחה והסיום רוממו את התוכנית כולה
"ארץ נהדרת" חוזרת הערב לעונה חדשה בקשת 12. צפו בהצצה למערכון עם אודי כגן, שחוזר לתוכנית, ובו הוא מגלם את נדיר האקרמן, כוכב עולה בשמי ההיי-טק הישראלי, שמקבל מהצעצוע פופיט את הרעיונות הכי טובים, כמו גט טקסי לכלבים
שי מתרגש ממגע ועולה מ-0 ל-200 בשנייה, יעל מאלצת את איתמר לומר שהוא רוצה להיות עם קארין, דני אומר את האמת לשני ושוב מבאס לה את החיים, ומסתבר שעוד חתן מתפייד מבת הזוג שלו כשהמצלמות כבות. אופיר סגרסקי מסכמת פרק נוסף של חתונמי
האתגר ביצירת סאטירה כשנתניהו לא בשלטון ("ביבי סיפק בחירות כל עונה, אבל היינו לפניו ונהיה אחריו"), התקרית עם עמית סגל ("מה שהיה, מאחורינו. נמשיך לחקות אותו") והלחצים מלמעלה ("הם נהדפים"). לרגל עונה חדשה של "ארץ נהדרת" (הערב, קשת 12), איל קיציס מדבר. ריאיון
באירוע אתמול בלוס אנג'לס אמר יוצר "משחק הדיונון", וואנג דונג-היוק, שאי אפשר להתעלם מלחץ המעריצים ושהוא יכול לאשר שתהיה עונה שנייה. "אני בתהליך התכנון כרגע", אמר, "אבל אני חושב שמוקדם מכדי לומר מתי ואיך זה יקרה"
מלבד הסדרות "זינוק לאתמול" ו"באטלסטאר גלקטיקה", דין סטוקוול שיחק בתפקידי משנה בולטים בעשרות סרטים של מיטב הבמאים, בכללם דיוויד לינץ', רוברט אלטמן ו-וויליאם פרידקין. על תפקידו בסרט "נשואה למאפיה" אף היה מועמד לפרס האוסקר
בכל עונה של כל ריאליטי מתרחש אותו ריטואל - תחרות השתנה לרוחק, שמטרתה להכתיר את "הכי גבר", ולמרות שמתנהלות אין ספור שיחות בנושא, שנמאסו כמעט כמו שיחות על הגדרתה של נשיות, משום מה עדיין לא נסגרנו על מה זה באמת אומר. כך, הסקסיזם בדו-קרב היה של מעיין, לא אוהד
שמונה שנים אחרי שהתסריטאים של דקסטר הציגו את הדוגמא המובהקת ל"איך לא מסיימים סיפור", חוזר יוצר הסדרה עם "דקסטר: דם חדש". המטרה של המיני-סדרה היא תיקון, אך למרות פרק פתיחה מרשים ומעורר ציפיות, המשך העונה מדשדש וגורם לכל העסק להרגיש מיותר
הקשיים הבריאותיים ("דפקתי לעצמי את הרגליים, אני לא יכול ללכת. אני מרגיש נורא"), הגעגוע ל'מסיבת גן' ("הפנים של אנשים מוארים כשהם נזכרים בתוכנית") ותחושת ההחמצה ("האמנות שלנו דרשה הרבה עבודה"): השחקן ג'וליאן שגרן בריאיון לרגל קבלת פרס למפעל חיים של אמ"י
אחרי כמה גמגומים שפופים, מבט מושפל ושתיקות, מעיין שמה סוף לסיוט שלה ושל עומרי. בקלות היה יכול מפגש הפרידה אצל יעל להידרדר לקרקס האשמות נוסח מנור ובן, אבל מעיין, שמתגלה בגדולתה, מובילה לפיוס. וגם: מי האמין ששינה היא זו שתוביל לפיצוץ בין לירון ועינת?
הפרק של "המתחזים" ששודר אתמול בקשת 12 הוא בסך הכל עוד פרק צהבהב ומבדר מבית חיים אתגר. הוא לא איכותי, לא מבריק, לא יעשיר אתכם בתובנות חדשות על החיים או עצמכם. מה שכן, הייתה שם סצנה שעוד איכשהו הצדיקה אותו
הייתי משוכנע שדני רופ בסך הכול סיפר בדיחה גרועה, רק שאז ראיתי את הקטע המלא ונחשפתי לקונטקסט. אם למגיש תכנית בוקר אין את הרגישות המינימלית לא לספר בדיחות עם קונוטציות מיניות בזמן אייטם על פגיעות עצמיות של בני נוער, אולי הוא פשוט לא צריך להיות שם
מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 13 הרים כתבה חשובה על המאבק המתמשך בין קצא"א לבין השכל הישר ועתיד האנושות. סגל הגיע להקשיב למנכ"ל איציק לוי, ולתת לצופה להחליט בעצמו מי הטובים ומי הרעים בסיפור הזה. מה שכן, העיניים של סגל עבדו נהדר אתמול
העונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (קשת 12) הגיעה לסיומה עם פרק מרגש. אז מה קרה בסופו של הפרק? האם עמוס (אביב אלוש) בחר בבת זוגו לשעבר נועה (רותם סלע) או בבת זוגו הנוכחית אביגיל (יעל אלקנה)? הנה התשובות לשאלות. זהירות, ספוילרים
רגע לפני פרק הסיום של "להיות איתה" (קשת 12), מספרת יעל אלקנה על תגובות הנאצה שהיא מקבלת ("אמרו לי 'אם תתחתני עם עמוס אני אדרוס אתכם'. טענו שפירקתי משפחה"), מגלה כי אסי עזר בכלל לא רצה ללהק אותה לתפקיד - וחושפת את ההטרדה שעברה על ידי בכיר בתעשייה. ריאיון
העונה השלישית של הקומדיה המבריקה מתנהלת ברובה כהמשך ישיר לקודמותיה: הרפתקאות ביזאריות, בוטות וקורעות מצחוק שמוציאות מצוות הקומיקאים שלה את המיטב. אולם רק לקראת סיומה מתברר כמה היא עשויה להיות משמעותית לעתיד ולסיכוי של גיבוריה להמציא את עצמם מחדש
אחרי שחשקה שיניים בעצבים, יעל הפסיכולוגית החליטה שנמאס לה: קארין השפילה את הדס עד עפר כדי להזכיר שהיא לא הקורבן ביחסים עם איתמר, מנו המשיך לאבד את הטבעת, שני מלאה בבולשיט - אבל יודעת היטב שדני כבר מזמן לא שם. סיכום החצי השני של סופ"ש הזוגות
"עלומים" סובלת מלא מעט בעיות - מהלכים מופרכים, שגיאות המשכיות מרושלות, בחירות תסריטאיות תמוהות, ובעיקר נקודת תורפה ענקית בדמותו הריקה והדלה של אבנר. למרות כל זה, יש סיבה טובה לכך שהפכה ללהיט מדובר במהלך השבועות האחרונים
פרסום ראשון: הסדרה "עלומים" צפויה לקבל עונה שנייה "בסבירות של 98 אחוז", כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה של כאן 11, שהערב ישודר הפרק האחרון בעונתה הראשונה, הפכה ללהיט מדובר לאורך השבועות שבמהלכם שודרה